- Descriere
-
Detalii
Fluxul de idei: numărul de idei pe care tu sau echipa ta le puteți genera într-un interval de timp prestabilit.
Toți ne dorim idei grozave, dar puțini înțelegem cum se nasc ele, de fapt. Inovația nu apare dintr-un sprint sau dintr-un hackathon, ci este rezultatul maximizării fluxului de idei. Jeremy Utley și Perry Klebahn oferă o strategie demonstrată pentru a genera idei grozave (pe cont propriu sau cu echipa ta) și pentru a determina rapid care dintre ele sunt demne de implementare.
Bazându-se pe decenii de experiență în conducerea acceleratorului de afaceri Launchpad de la Stanford și în oferirea de consultanță unora dintre cele mai inovatoare organizații din lume, precum Microsoft, Michelin, Keller Williams Realty și Hyatt, ei te vor învăța cum:- să depășești capcane de gândire periculoase;
- să găsești inspirație în locuri neașteptate;
- să-ți determini propriul creier să fie mai creativ;
- să proiectezi și să pui în aplicare experimente accesibile;
- să-ți alimentezi conducta de inovație;
- să-ți eliberezi potențialul creativ, precum și potențialul celorlalți.
Poate ți s-a întâmplat să treci printr-o scădere a fluxului de idei. Ai stat vreodată într-o sală de ședințe tăcută, cu o tablă pe jumătate goală și un obiectiv de afaceri nerealizat? Cu sistemul dovedit prezentat în această carte, antreprenorii, managerii și liderii vor învăța cum să acceseze la cerere idei surprinzătoare și valoroase și cum să alimenteze conducta creativă cu idei revoluționare.
Echipele reușesc în măsura în care există un flux de idei neîngrădit. Citește această carte pentru a afla cum să scoți la iveală tot ce e mai bun din ceilalți și din tine. — Scott Galloway, autorul bestsellerelor The Four și Post Corona
Căutarea plină de teamă a răspunsurilor garantat corecte ne distrage de la adevărata muncă: să construim un flux de idei care au șansa de a rezolva problemele aflate chiar în fața noastră. Fluxul de idei îți oferă o metodă demonstrată prin care să nu-ți mai pui piedici singur și să treci la treabă. — Seth Godin, autorul cărților Practica, Asta înseamnă marketing, Sparge tiparele, Linchpin și Triburi
Nu am întâlnit niciodată pe cineva care să își propună intenționat să fie închistat sau refractar la idei noi. Și totuși, cei mai mulți dintre noi ne inhibăm inconștient propria creativitate. Utley și Klebahn ne oferă sugestii practice pentru a debloca inovația în noi și în ceilalți. — Kim Scott, autoarea cărților Sinceritate radicală și Munca echitabilă
În sfârșit, o carte despre cum să creezi o cultură orientată spre design thinking, care vine la pachet cu sfaturi practice și măsurabile. Citește această carte și îți vei schimba modul în care lucrezi și poate chiar stilul de viață. — Bill Burnett, coautorul al cărților Designing Your Life și Designing Your New Work Life - Despre Autor
-
Jeremy Utley este unul dintre experții mondiali de top în inovație. Este Director of Executive Education la renumitul Hasso Plattner Institute of Design de la Stanford (cunoscut și ca „d.school”), consiliază liderii din corporații pe tema introducerii metodelor și a mentalităților de design thinking în organizațiile lor și colaborează cu profesioniști pentru a-i ajuta să-și cultive obiceiuri creative solide. Este coprezentator al evenimentelor din seria „Stanford's Masters of Creativity” și aduce în lumina reflectoarelor exemple de practici creative dintr-o gamă variată de domenii, de la antreprenori precum Randy Hetrick (TRX) și autori ca Kim Scott (Sinceritate radicală) până la Daniel Pink (Drive, A vinde e omenește și Puterea regretului) și lideri în inovație corporativă precum Astro Teller (Google X).
Perry Klebahn este profesor, antreprenor, designer de produs, director executiv și co-fondator al facultății d.school de la Universitatea Stanford, cu peste 20 de ani de experiență. Este membru fondator și lector al Launchpad, un curs de inițiere pentru startup-uri de la d.school, al d.leadership, un curs de leadership în inovație, și al Bootcamp, un curs intensiv de educație executivă. La fiecare curs, Perry îi îndeamnă pe studenți să privească în urmă pentru a descoperi ce să facă în continuare și acționează pornind de la convingerea fermă că este întotdeauna posibil să privești o problemă într-un mod diferit. A fost fondatorul Atlas Snowshoe Company, director de marketing la Patagonia și CEO la Timbuk2. Este licențiat în fizică la Wesleyan University (1988) și deține un master în design de produs la Stanford University (1991). - Recomandări
-
S-ar putea să fii interesat și de următoarele produse:
-
Sprint
Preț normal: 49,00 lei
Special Price 39,20 lei
-
Care e problema ta?
Preț normal: 69,00 lei
Special Price 34,50 lei
-
Idei rebele
Preț normal: 49,00 lei
Special Price 24,50 lei
-
Quit
Preț normal: 59,00 lei
Special Price 47,20 lei
-
Beyond Disruption
Preț normal: 55,00 lei
Special Price 44,00 lei
-
- Opinia cititorilor