Care este visul tău?

Găsește-ți pasiunea, iubește-ți munca, construiește-ți o viață mai bogată

  • Titlul original: WHAT’S YOUR DREAM: Find Your Passion. Love Your Work. Build A Richer Life
  • Ediția I 2025, paperback
  • Traducător: Dan Bălănescu și Louis Ulrich
  • Dimensiuni: 14,5 x 20,5 cm
  • 304 pagini
  • ISBN: 978-606-722-655-3

Disponibilitate: În stoc

59,00 lei
Descriere

Detalii

Încă de la o vârstă fragedă ți se spune că nu există decât o singură cale pentru a reuși: să înveți bine la școală, să obții o anumită slujbă și să eviți eșecul cu orice preț. Ești atât de ocupat să încerci să respecți aceste reguli încât nu-ți pui niciodată întrebarea: care este obiectivul meu? Ce fel de slujbă sau de afacere îmi doresc cu adevărat să am? Am puterea să fac asta?

Simon Squibb are misiunea de a ajuta tinerii antreprenori să-și descopere pasiunea și să-și pună pe picioare afacerea. Bazându-se pe lecțiile de viață dobândite cu greu de autor în anii petrecuți în lumea afacerilor, dar și pe experiența personală a acestuia, de la lipsa adăpostului în adolescență până la vânzarea unei afaceri de mai multe milioane de lire sterline, Care este visul tău? este un ghid care să te ajute pas cu pas să-ți concretizezi proiectul. Squibb începe prin a oferi o definiție a unui vis, apoi le prezintă cititorilor un set de instrumente pentru a câștiga încredere și a persevera în fața obstacolelor. De asemenea, analizează capcanele care îți blochează realizarea visurilor: să te lași prins de aspirații care nu sunt visuri adevărate, să cazi pradă unor mituri populare care te împiedică să-ți atingi obiectivele, să cedezi fricii din cauza căreia nu iei măsuri.

Tinerii antreprenori vor obține informații utile despre afaceri, cum ar fi:

●  cum să evalueze nivelul de risc, înțelegând că nu trebuie să-și asume riscurile fără discernământ, ci judecând bine;
●  să știe cum și când să renunțe, astfel încât să poată să o ia de la capăt;
●  cum să creeze o comunitate de superfani care să le cumpere și să le susțină produsele;
●  cum să-și extindă clientela.

Să câștigi bani nu înseamnă să-ți sacrifici visurile și pasiunile. Această carte îți arată cum.

Lansează afacerea visurilor tale și fă din ea un succes grație sfaturilor practice și a poveștilor inspiratoare ale lui Simon Squibb, antreprenorul, investitorul, youtuberul și fondatorul HelpBnk.

Simon iubește visurile și vrea ca tu să ți-l realizezi. Această carte te va împiedica să renunți la obiectivele tale și te va inspira să-ți construiești viața pe care ți-o dorești.Jay Shetty, autor de bestsellere și gazda podcastului On Purpose

Simon are un impact real. Dacă îți dorești cu adevărat să devii antreprenor, această carte este o lectură obligatorie.Richard Branson, autorul cărților Pierderea virginității și Regăsirea virginității

Simon Squibb este un adevărat geniu! Această carte este uimitoare... Citesc peste 100 de cărți pe an, iar aceasta este cu siguranță în top 5!Chris Evans

Cartea pe care o recomand dacă vrei să începi sau să dezvolți o afacere.Ali Abdaal, expert în productivitate și autorul bestsellerului Feel-Good Productivity

Inspiratoare... Simon îți dă avânt să-ți urmezi visurile fără teamă.Jamie Oliver

O lectură obligatorie pentru orice potențial antreprenor dornic să-și transforme visurile de afaceri în realitate.John Cauldwell, fondator Phones 4U și autorul cărții Love, Pain & Money: The Making of a Billionaire

Când l-am întâlnit pe Simon, am știut instant: omul ăsta trăiește ce predică. Care este visul tău? nu e o carte despre vise frumoase. Te face să te întrebi serios ce vrei de la viața ta, să te confrunți cu adevărul că majoritatea viselor tale nu vor deveni realitate dacă nu faci ceva mai mult decât să le visezi. Te provoacă să ieși din zona de confort, să îți asumi riscuri și să găsești acei oameni care te vor împinge constant să mergi înainte. Cu Simon, visul tău devine plan, nu doar un moft.Robert Graur, cofondator Modern Owners

Despre Autor

Simon Squibb, fondatorul HelpBnk.com, îi ajută pe oameni să-i ajute pe ceilalți. Antreprenor atipic, Simon și-a început prima afacere la doar 15 ani, când nu avea unde să locuiască, ulterior vânzându-și agenția, Fluid, companiei PwC pentru mai mulți bani decât va avea vreodată nevoie.

Cunoscut pentru gestul său devenit viral – achiziționarea unei scări în Londra și instalarea unei sonerii la care oameni să sune și să-și poată prezenta visurile –, Simon își împlinește misiunea de a ajuta zece milioane de oameni să-și demareze afacerile.

Cu peste patru milioane de urmăritori pe rețelele de socializare, el își transmite mesajul prin mișcarea GiveWithoutTake și prin interviurile inspiraționale realizate pe stradă.

Recomandări

S-ar putea să fii interesat și de următoarele produse:

Opinia cititorilor