- Descriere
-
Detalii
Timp îndelungat, emoţiile au fost ignorate şi la mare preţ au fost raţiunea şi eficienţa. Numai că oamenii sunt influenţaţi în primul rând de sentimente atunci când iau o decizie.
Dan Hill şi-a propus să afle cum trebuie conduse companiile şi afacerile în secolul XXI. În Emotionomics, face o analiză concisă a acelor idei din psihologie şi psihiatrie care explică modul nostru de funcţionare.
Emotionomics ne spune cum poate fi micşorată distanţa dintre a spune şi a simţi. Codul emoţional, odată stăpânit, oferă cheia pentru o mai bună gestionare a dinamicii care determină vânzările şi productivitatea unei companii.
"Se ştie că sentimentele sunt importante, dar ne-au lipsit vocabularul şi instrumentele necesare pentru a surprinde şi a le măsura semnalele şi impactul emoţional. Citiţi această carte pentru ca următoarea campanie de piaţă pe care o organizaţi să se concretizeze într-un volum mare de vânzări." Philip Kotler
"Pregătiţi-vă pentru o călătorie senzaţională. În această incursiune fascinantă în realitatea lumii de azi, Dan Hill vă poartă de la expresiile faciale la semnele de circulaţie. Veţi descoperi ceva interesant pe fiecare pagină." Seth Godin
"Într-o lume în care apar concomitent o mulţime de produse şi servicii, câştigă cele care ne provoacă o reacţie emoţională pozitivă. Emotionomics ne ajută să înţelegem mai bine marea provocare a vieţii şi a lumii afacerilor: mintea omenească." Scott Bedbury, CEO Brandstream, autor al lucrării A New Brand World
"Emotionomics este cea mai dinamică şi pătrunzătoare carte despre raportul dintre psihologia emoţiilor, neurologie, endocrinologie cu vânzările şi marketingul." Richard Boyatzis, profesor de psihologie şi comportament organizaţional, Western Reserve University
- Despre Autor
-
Dan Hill este recunoscut drept o autoritate în analiza rolului jucat de emoţii în comportamentul consumatorului şi al angajaţilor. S-a specializat în folosirea codului facial pentru evaluarea procesului decizional în testarea opiniei consumatorului.
Dan Hill e fondatorul şi preşedintele societăţii ştiinţifice de consultanţă Sensory Logic, specializată în dezvoltarea legăturilor dintre senzorial şi emoţional la nivelul companiilor. Participă frecvent la conferinţe pe teme economice din toată lumea. A mai scris "Body of Truth: Leveraging What Consumers Can't or Won't Say".
- Recomandări
-
S-ar putea să fii interesat și de următoarele produse:
-
Funky Business
Preț normal: 47,20 lei
Special Price 37,76 lei
-
Traversarea abisului
Preț normal: 47,20 lei
Special Price 37,76 lei
-
Wikinomics
Preț normal: 56,83 lei
Special Price 45,46 lei
-
- Opinia cititorilor
- Cuprins
-
Cuvânt-înainte de Sam Simon
Cuvânt de mulţumire al autorului
Introducere
PARTEA ÎNTÂI: DE CE SUNT IMPORTANTE EMOŢIILE
1. Noul model mental
Privire de ansamblu
Ştiinţa: ce înseamnă un creier tripartit
Psihologie: echilibrul dintre instinctul orb şi dezvoltare
Economie: introducerea emoţiilor în ecuaţie
2. Metoda codului facial
Privire de ansamblu
Provocarea: când cuvintele nu sunt de-ajuns
Origini şi posibilităţi: de ce şi cum funcţionează metoda codului facial
Materiale: metoda codului facial în practică
3. Emoţii şi motivaţii
Privire de ansamblu
Contextualizarea emoţiilor: cum alimentează sentimentele comportamentul
Motivaţii: ce ne îmboldeşte
Matricea Emotionomics: prezentarea unui model strategic
PARTEA A DOUA: APLICAŢII PE PIEŢELE DE DESFACERE
4. Branding
Privire de ansamblu
Convingeri reflectate: să ţinem cont de valorile consumatorilor
Apartenenţa: acolo unde se întâlnesc statutul şi siguranţa
Povestea: cum să vindem familiaritate şi confort
Concluzie
5. Designul, ambalajul şi utilitatea ofertei
Privire de ansamblu
Câştigarea superiorităţii: cum să creezi „o surpriză“
Răsplata senzorială: drumul către suflet
Împlinire funcţională: bucurie, nu frustrare
Concluzie
6. Publicitatea
Privire de ansamblu
A fi captivant: ce implică puterea de a atrage atenţia
Linia invizibilă: de ce este important să cunoaştem piaţa-ţintă
Reasigurarea: înlăturarea scepticismului
Concluzie
7. Vânzările
Privire de ansamblu
Angajament: adoptarea unui model relaţional
Unitate: ţineţi pasul cu potenţialii cumpărători
Recompensele: cum se creează coeziunea grupului
Concluzie
8. Comerţul cu amănuntul şi serviciile de asistenţă
Privire de ansamblu
Respectul: cale de eficientizare
Atracţia: cum să aducem înapoi sentimentul de încântare
Reconfirmarea: să-ţi dovedeşti că ai avut dreptate
Concluzie
PARTEA A TREIA: APLICAŢII LA LOCUL DE MUNCĂ
9. Conducerea
Privire de ansamblu
Avantajul mai mare: de ce contează caracterul
Viziune clară: gândire şi sentimente de perspectivă
Cultura coerentă: cum să-i aduci pe toţi laolaltă
Concluzie
10. Managementul angajaţilor
Privire de ansamblu
Compatibilitatea: identificarea a ceea ce funcţionează
Încrederea reciprocă: evitarea scurtcircuitelor
Misiune importantă: să inspiri o mentalitate cercetătoare
Concluzie
Cuvânt de încheiere
Bibliografie