The Power of WOW

Cum să-ți electrizezi munca și viața punând serviciile pe primul loc
  • Titlul original: The Power of WOW: How To Electrify Your Work and Your Life by Putting Service First
  • Ediția I 2020, paperback
  • Traducător: Raluca Chifu
  • Dimensiuni: 14,5 x 20,5 cm
  • 296 pagini
  • ISBN: 978-606-722-407-8

Disponibilitate: În stoc

55,00 lei
Descriere

Detalii

De la crearea sa în timpul boomului „dot com” din 1999 și până la momentul în care a fost cumpărată de Amazon în 2009, Zappos, compania de servicii pentru clienți, continuă să uimească datorită spiritului său antreprenorial perturbator și angajaților săi radical de inovatori. În permanentă dezvoltare pe parcursul ultimelor două decenii,
Zappos a depășit durata de viață aparent inevitabil de scurtă a companiilor obișnuite. Cum reușește oare?

În The Power of WOW, continuarea cărții lui Tony Hsieh intitulate Cum să livrezi fericire, angajații Zappos din toate departamentele împărtășesc poveștile impresionante și lecțiile de afaceri și de viață pe care le-au învățat, de la cum să ofere servicii empatice pentru clienți în cazul unei situații devastatoare la cum să creeze o structură organizațională autoorganizată folosind Dinamica Bazată pe Piață și orice altceva.

Vioaie și plină de voci diverse și autentice, The Power of WOW le oferă cititorilor o imagine exclusivă și captivantă a modului în care Zappos își găsește motivația și în care le oferă celor pasionați ocazia de a-și dezlănțui la locul de muncă forțele nedescoperite pentru a dezvolta compania pornind de la interior.

Fie că sunteți client, angajat, lider în afaceri, acționar, antreprenor sau pur și simplu cititor, The Power of WOW vă va arăta cum se poate schimba totul – afacerile, comunitatea și viața – când conduceți cu umanitate și când aduceți această calitate la locul de muncă.

Clienții nu pot iubi o companie dacă n-o iubesc angajații mai întâi, iar Zappos dovedește acest lucru. Multor directori le place să scrie cărți despre cât de grozave sunt companiile lor; de data aceasta, e o plăcere să aflăm poveștile chiar de la oamenii care lucrează acolo. — Simon Sinek, optimist și autorul bestsellerurilor Începe cu de ce și Liderii mănâncă ultimii

O lectură obligatorie despre o afacere extraordinară. Tony și compania sa au descoperit cum să maximizeze eficiența organizațională cu inima, iar o mare parte din poveste e împărtășită aici cu transparență, modestie și talent. Cartea oferă o imagine asupra viitorului productivității pe această planetă, în mod sustenabil și cu o eleganță eficientă. — David Allen, autorul cărţii Metoda GTD: Arta productivităţii fără stres

Cartea prezintă vulnerabilitatea, realitățile, punctele tari și punctele slabe ale unei companii admirabil de umane, care pleacă de la principiul său de bază: oamenii pe primul loc. The Power of WOW nu este o carte-fenomen social, ci o asigurare că percepția și realitatea sunt, de fapt, unul și același lucru. — Mick Ebeling, fondator și CEO la Not Impossible Labs

Zappos este un exemplu important de companie modernă care a adoptat un adevăr simplu: angajații pasionați sunt cel mai important activ al oricărei organizații. Această carte ne amintește că niciun lider din domeniul afacerilor nu-și poate permite să ignore valoarea unei forțe de muncă inspirate.Chip Conley, antreprenor în domeniul ospitalităţii și autorul cărţii Wisdom at Work

Cu noi perspective din partea lui Tony Hsieh, CEO Zappos.com și autorul bestsellerului Cum să livrezi fericire

De la angajații Zappos, cu sprijinul lui Mark Dagostino, coautor de bestselleruri New York Times

Despre Autor

Din ringurile de wrestling la Hollywood sau în centrul arenei politice naționale, coautorul de bestselleruri New York Times Mark Dagostino s-a remarcat repede ca unul dintre cei mai convingători scriitori de nonficțiune din prezent, care inspiră și motivează. Este recunoscut pentru The Magnolia Story, bestseller aflat pe locul 1 în topul New York Times, scris împreună cu Chip și Joanna Gaines, vedetele emisiunii Fixer Upper de la HGTV. Mark a învățat meserie ca reporter de știri pentru Boston Globe, dezvoltându-și abilități care aveau să-i fie utile în următorii zece ani ca editorialist, corespondent și redactor la CNN, TODAY, The Early Show, The View, Inside Edition sau Entertainment Tonight.


În 1999, la 24 de ani, Tony Hsieh (se pronunță Șei) a vândut LinkExchange (compania al cărei cofondator era) către Microsoft pentru 265 de milioane de dolari. S-a alăturat Zappos ca investitor și consilier, devenind în final CEO, ajutând-o să crească de la vânzări aproape inexistente în 1999 la miliardele de dolari din prezent. În 2009, Amazon a achiziționat Zappos pentru aproximativ 1,2 miliarde de dolari. Tony și-a păstrat funcția de CEO, lucrează independent de Amazon și continuă să consolideze Zappos ca pe o companie dedicată serviciilor pentru clienți, culturii organizaționale și comunității. Cartea lui Cum să livrezi fericire a fost publicată în 2010 și îi subliniază traseul din momentul în care a creat o fermă de râme și până la viața la Zappos.

Recomandări

S-ar putea să fii interesat și de următoarele produse:

Opinia cititorilor