Sfârșitul advertisingului așa cum îl știm

  • Titlul original: The End of Advertising As We Know It
  • Ediția I 2008
  • Traducător: Oana-Alexandra Petre
  • Dimensiuni: 14.5 x 20.5 cm
  • 320 pagini
  • ISBN: 978-973-88749-8-5

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Detalii

Felul în care companiile fac afaceri în ziua de azi nu numai că nu îmbunătăţeşte situaţia actuală, ci chiar o înrăutăţeşte.

În cazul advertisingului am putea spune că lucrurile stau mult mai rău. În această carte veţi afla cum a murit advertisingul, ce l-a ucis şi ce este de făcut pentru reanimarea lui. Veţi afla cum să vă analizaţi eforturile, cum să vă cuantificaţi rezultatele, să inter-relaţionaţi cu clienţii şi ce să faceţi pentru ca afacerea voastră să devină mai bună decât este în momentul de faţă.

Dacă lucraţi în domeniul publicităţii, puteţi considera această carte un apel la trezire, un avertisment de genul: fie îţi schimbi modul de abordare, fie locul de muncă. Advertisingul nu înseamnă să câştigi Effie-uri sau Lei de aur. Înseamnă să faci bani pentru clienţii tăi, iar unii dintre ei — cei care vor citi această carte — s-ar putea să fie destul de iritaţi să vă vadă pe scenă ţinând în mâini statueta câştigătoare în timp ce vânzările lor scad.

Odată ce veţi fi citit această carte, veţi deţine cunoaşterea, imaginea de ansamblu, instrumentele şi instrucţiunile necesare pentru elaborarea strategiilor de advertising funcţionale şi pentru transformarea acestor strategii în afaceri de succes. Aşa că staţi prin preajmă şi veti avea ce învăţa!

Cuvintele categorice şi pline de sens ale lui Zyman ar putea fi şutul-în-fund de care avea nevoie această industrie.

PublishersWeekly

Ce pot să spun despre Sergio Zyman? Este un geniu, atâta tot!

Warren Bennis

Zyman se întoarce la fundamentele advertisingului, pe care le gravează în piatră. El construieşte sau reconstruieşte casa advertisingului din temelii.

Sir Martin Sorrell, Group Chief Executing, WPP

Eu sper că această carte este citită şi de CEO. Vor înceta astfel să îşi mai arunce preţioşii dolari pe reclame de 30 secunde şi vor începe să facă marketing adevărat.

Philip Kotler

Sergio Zyman este dur şi ireverenţios. Perspectiva sa asupra evoluţiei advertisingului este vitală pentru oricine vrea să îşi construiască o afacere.

John J. Dooner Jr., Preşedinte şi CEO al McCann-Erickson Worldgroup

Sergio este unul dintre puţinii oameni care consideră că problema reală a advertisingului este că întreg sistemul este defect. Şi el este singurul om din toată istoria acestei industrii destul de curajos (sau nebun) încât să încerce să-l schimbe.

Sam Hill, cofondator al Helios Consulting Group
Despre Autor

Sergio Zyman este fostul chief marketing officer al The Coca-Cola Company şi autorul bestseller-ului „The End of Marketing As We Know it“. Zyman a fondat şi condus Zyman Marketing Group, o firmă de top în domeniul consultanţei strategice, al aplicaţiilor software şi al resurselor educaţionale.

Printre clienţi se numără Dell, Kelloggs, McDonald`s, Sanofi-Aventis şi Vodafone. Sergio Zyman este în prezent Vice-Preşedinte al firmei de consultanţă în domeniul IT, Broadchoice, având clienţi precum Cisco Systems, AT&T sau British Telecom.

Armin Brott este coautor al mai multor cărţi de afaceri scrise de persoane renumite în industrie şi este totodată şi autor al unor cărţi foarte bine vândute. Printre titlurile publicate se numără „The Expectant Father: Facts, Tips, and Advice for Dads-to-Be”, „The New Father: A Dad`s Guide to the First Year“ şi „The New Father: A Dad`s Guide to the Toddler Years“.

Recomandări

S-ar putea să fii interesat și de următoarele produse:

Opinia cititorilor
Cuprins

Mulţumiri

Introducere

1. Prima victimă: cum am ucis advertisingul tradiţional

2. Succesul poate fi letal — nu te baza pe forţa mărcii tale

3. Pescuieşte unde are balta peşte

4. Celebrităţi, reprezentanţi de imagine, simboluri: când să le foloseşti şi când nu

5. Ambalajul: ultima ta şansă, profită de ea

6. A sponsoriza sau a nu sponsoriza: aceasta-i întrebarea

7. Media liberă: aliatul nr. 1 sau cel mai aprig duşman

8. Cum să-ţi transformi angajaţii în elemente ale mesajului şi ale produsului

9. Practica ne omoară

10. Nu rata o altă şansă