- Descriere
-
Detalii
Marketing de piaţă. Sampling pe bază de cupoane. Cercetare asupra sloganelor. Toate acestea sunt practici standard în publicitatea de astăzi. Toate au fost inventate de Claude Hopkins.
Acest volum conţine două cărţi de referinţă. Publicitate ştiinţifică - clasicul abecedar citit şi astăzi de către cei mai buni autori de slogane publicitare ai momentului - a fost publicată pentru prima oară în anul 1923. Patru ani mai târziu, Claude Hopkins şi-a scris autobiografia, Viaţa mea în publicitate.
Citind aceste două capodopere, veţi ajunge la concluzia suprinzătoare că cele mai noi strategii de marketing au fost descoperite şi documentate în urmă cu mai bine de 70 de ani.
Nimănui n-ar trebui să i se permită să aibă de-a face cu publicitatea până nu a citit de şapte ori Publicitate Ştiinţifică. Mie mi-a schimbat viaţa.
David Ogilvy - Despre Autor
-
Claude Hopkins (1866-1932) este unul dintre cei mai importanți pionieri ai advertising-ului. El a avut mereu convingerea că „Reclama înseamnă vânzare“ şi ca atare poate fi cuantificată, iar rezultatele ei pot fi justificate.
- Opinia cititorilor
-
- Gabriel Dombri (14.07.2010) Recenzie -
-
Am scris câteva cuvinte despre Hopkins aici: http://gabrieldombri.wordpress.com/2010/07/12/claude-hopkins-%C8%99i-advertisingul/
Și o mai mult decât recomand. Spor la citit!