- Descriere
-
Detalii
„Anul trecut am hotărât să mă supun unei cure de dezintoxicare de branduri. Mai precis, am hotărât să nu mai cumpăr niciun nou brand timp de un an. Mi-am propus să folosesc în continuare obiectele pe care deja le deţineam –haine, telefon mobil şi altele asemenea. Dar nu aveam voie să cumpăr nici măcar un singur brand nou. Cum definesc termenul „brand”? Păi, în specialitatea mea privesc viaţa printr-un set de lentile foarte speciale: unele prin care aproape tot ce există în lume –telefoanele mobile şi computerele pe care le utilizăm, ceasurile şi hainele pe care le purtăm, filmele pe care le vizionăm, cărţile pe care le citim, alimentele pe care le mâncăm, vedetele şi echipele sportive pe care le idolatrizăm –este perceput ca brand. Ceva prin care declarăm lumii ce suntem sau ce dorim să fim. Cu toate acestea, eram hotărât să încerc să dovedesc că se poate rezista tuturor tentaţiilor cu care ne asaltează cultura de consum.”— Martin Lindstrom
În ultimii cinci ani am citit din scoarță-n scoarță doar două cărți de afaceri: Buyology și Brandwashed. Nu este doar o coincidență faptul că Martin Lindstrom le-a scris pe amândouă. — Steven Levitt, profesor de economie la Universitatea din Chicago
Dacă vrei să înveți cum să navighezi printre promisiunile deșarte privind sănătatea ta pe care marketerii ți le vând și cum să iei decizii inteligente cu privire la modul în care să-ți cheltui banii este imperios necesar să citești această carte. — Dr. Mehmet Oz
Sunt fascinată de cartea scrisă de Martin, am căutat întotdeauna atât ca femeie de afaceri, cât și ca un consumator individual să găsesc metode pentru a cumpăra inteligent! Martin mi-a schimbat modul în care mă raportez la branduri și la comportamentul consumatorilor. De-a dreptul o iluminare! — Tyra Banks
Părinții care vor citi această carte își vor lua lumea în cap. Marketerii pricepuți vor lua notițe. — Fortune
- Despre Autor
-
Martin Lindstrom este unul dintre cei mai respectaţi specialişti din lume în domeniul marketingului. Ca CEO şi preşedinte al companiei LINDSTROM, preşedinte al agenţiilor BRAND SENSE şi al BUYOLOGY INC., Lindstrom oferă consultanţă unor companii precum McDonald's Corporation, Procter & Gamble, Microsoft şi GlaxoSmithKline. A avut apariţii în paginile unor publicaţii precum Financial Times, USA Today, Fortune, Washington Post şi a contribuit cu articole la prestigioasele reviste Contagious şi Harvard Business Review. De același autor la editura Publica au mai apărut: Branduri senzoriale (2009) și Buyology (2011).
- Opinia cititorilor