Branduri senzoriale

Construiţi branduri puternice folosind toate cele 5 simţuri
  • Titlul original: Brand Sense
  • Ediția I 2009
  • Traducător: Mihaela Sofonea
  • Dimensiuni: 14.5 x 20.5 cm
  • 304 pagini
  • ISBN: 978-973-88750-9-8

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Detalii

Având la bază cel mai amplu studiu efectuat vreodată în ceea ce priveşte felul în care cele cinci simţuri afectează crearea brandurilor, Branduri senzoriale expune programul inovator al lui Martin Lindstrom, constând în şase paşi, al cărui scop îl reprezintă adecvarea procesului de construire a brandurilor la exigenţele secolului XXI.

Studiul, centrat pe mai mult de douăsprezece ţări din întreaga lume, a fost realizat, în exclusivitate pentru această carte, de către Millward Brown, unul dintre cele mai mari institute de cercetare din domeniul afacerilor la nivel mondial.

Pe baza a nenumărate exemple, având ca obiect atât crearea unui produs, cât şi experienţa de vânzare, Lindstrom ne arată cum se poate fonda o abordare de marketing capabilă să stimuleze toate simţurile, depăşind paradigma convenţională stabilită de văz şi auz.

Cercetările demonstrează că nu mai puţin de 75 % din emoţiile noastre sunt de fapt generate de ceea ce mirosim, iar autorul ne explică modul în care putem exploata aceste rezultate.

Branduri senzoriale este o operă capitală care ne explică în ce constau distincţiile între cele mai renumite companii din lume atunci când vine vorba despre integrarea celor cinci simţuri - simţ tactil, gust, miros, văz şi auz. Cartea va transforma modul în care comercianţii abordează conceptul de branding în totalitatea sa.

Charlie Bell,
Director General şi Preşedinte, McDonald`s

Branduri senzoriale inovează prin viziunea pătrunzătoare privind modul în care impactul celor cinci simţuri asupra marketingului poate transforma felul în care vă construiţi brandurile.

Andre Lacroix,
Director General, EuroDisney

Cartea conţine idei nepreţuite pentru a reînprospăta viaţa propriilor dumneavoastră branduri.

Philip Kotler,
extras din Prefaţă

Martin Lindstrom are vocaţia marilor idei. În Branduri senzoriale el creează concepte noi, luând ca exemple concrete companii renumite din întreaga lume. Cartea ne aduce la cunoştinţă existenţa unor noi dimensiuni ale artei şi ştiinţei administrării brandului.

Alex Hungate,
Director de Vânzări, Reuters Group
Despre Autor

Salutat de BBC ca fiind Futuristul mondial al brandurilorMartin Lindstrom este unul dintre cei mai mari vizionari din domeniul antreprenorial.

În cei douăzeci de ani de experienţă în calitate de manager general în publicitate şi consultant al unor companii prezente pe lista Fortune 500, el a schimbat lumea marketingului global.

Martin Lindstrom a fondat prima sa agenţie de publicitate la vârsta de doisprezece ani. Astăzi este unul dintre cei mai distinşi experţi în domeniul brandingului din întreaga lume, printre clienţii săi extrem de valoroşi numărându-se Disney, Pepsi, Philips, Microsoft, Mars şi Mercedez-Benz.

Lindstrom a ocupat postul de director operativ al companiei britanice Telecom-LookSmart şi pe cel de manager al agenţiei de publicitate BBDO.

De asemenea, a fondat şi a condus BBDO Interactive Asia, fiind totodată co-fondator al companiei BBDO Interactive Europe, ambele devenind cele mai mari companii care oferă soluţii în domeniul internetului din regiunile respective.

Lindstrom este un orator recunoscut pe plan internaţional, a susţinut conferinţe în peste 40 de ţări.

Recomandări

S-ar putea să fii interesat și de următoarele produse:

Opinia cititorilor
Cuprins

Prefaţă de Philip Kotler

1 Mica industrie ia proporţii

2 Unele companii fac ce trebuie

3 Dezasamblaţi-vă brandul

4 De la branding 2-D la branding 5-D

5 Stimulare, intensificare şi loialitate

6 Cuantificarea simţurilor

7 Religia brandului: lecţii învăţate

8 Brandingul: o perspectivă holistă

Studiul BRAND sense

Câteva cuvinte din partea cercetătorului

Mulţumiri

Actualizaţi-vă cunoştinţele vizitând DualBook.com