Buyology

Adevăruri și minciuni despre motivele pentru care cumpărăm
  • Editia I 2011
  • Traducator: Mihaela Sofonea
  • 14,5 x 20,5 cm
  • 280 pagini
  • Pret: 47,20 lei
  • ISBN: 978-973-1931-59-3
  • Disponibilitate: Stoc epuizat
47,20 lei
+ Adaugă la wishlist
  • Cât de multe ştim despre motivele pentru care cumpărăm? Ce ne influenţează cu adevărat în talmeş-balmeşul mesajelor din lumea actuală? În Buyology, Martin Lindstrom ne prezintă descoperirile uimitoare pe care le-a făcut în timpul unui inovator studiu de neuromarketing, desfăşurat pe o perioadă de trei ani şi ale cărui costuri s-au ridicat la şapte milioane de dolari – un experiment de ultimă oră, care a examinat minţile a 2000 de voluntari din întreaga lume, în raport cu expunerea la diverse reclame, logo-uri, spoturi publicitare, branduri şi produse.

    Să fie adevărat că sexul vinde? Suntem încă înconjuraţi de publicitate subliminală? Sunt capabile brandurile „cool” să activeze instinctul sexual? Celelalte simţuri ale noastre – mirosul, simţul tactil şi auzul – pot fi stârnite atunci când vedem un produs? Senzaţionalele rezultate obţinute de Lindstrom zdruncină, în mare măsură, opinia tradiţională cu privire la ceea ce ne captează interesul – şi ne determină să cumpărăm.

    Utilă oricărei companii care lansează un nou produs sau brand. USA Today

    Scrisă în ritmul alert al unui roman poliţist, Buyology ne dezvăluie ceea ce ştiu inventatorii neuromarketingului despre deciziile pe care le luăm. Dr. Mehmet C. Oz, profesor de chirurgie, Columbia University şi coautorul lucrării YOU: The Owner's Manual

    O carte care se citește pe nerăsuflate. Newsweek

    O perspectivă fascinantă asupra modului în care consumatorii percep logo-urile, reclamele, spoturile publicitare, brandurile şi produsele. Time

  • Martin Lindstrom este unul dintre cei mai respectaţi specialişti în marketing din lume. Prin intermediul agenţiilor LINDSTROM, BRAND sense şi BUYOLOGY INC., Lindstrom oferă consultanţă unor companii precum McDonald's Corporation, Procter & Gamble, Microsoft şi GlaxoSmithKline. A avut apariţii în paginile unor publicaţii ca Financial Times, USA Today, Fortune, Washington Post şi a contribuit cu articole la prestigioasele reviste Contagious şi Harvard Business Review. Cartea sa precedentă, Branduri senzoriale, a fost declarată de către Wall Street Journal drept una din cele mai bune zece cărţi de marketing publicate vreodată. Buyology, ca şi volumul Branduri senzoriale, a fost tradus în peste douăzeci de limbi.

  • - 31.03.2015  
    Stil viu, pagini informative
    Neuromarketing-ul a devenit un domeniu tot mai cunoscut, dar încă puțin explorat de marketeri. Martin Lindstrom și-a fundamentat volumul pe un studiu realizat de el și o echipă de specialiști, între anii 2004 și 2007.

    Autorul numește acest demers „cel mai mare studiu de neuromarketing din istorie“: a costat 7 milioane de dolari, a fost realizat pe 2.081 de subiecți de pe trei continente. Participanții din SUA, Anglia, Japonia, China și Germania au fost scanați și monitorizați prin tehnici de Imagistică prin Rezonanță Magnetică Funcțională (IRMf) și Steady State Topography (SST). Deși ne promite că va explica și va face referire permanentă la acest studiu, Lindstrom ajunge să realizeze o introducere cuprinzătoare în neuromarketing, lăsîndu-ne la final cu dorința de a afla mai multe despre studiul său.

    Citește întreaga recenzie aici: https://www.trusted.ro/recenzie-buyology.
    - 06.06.2011  
    Suntem inca inconjurati de publicitatea subliminala?
    Buylogy by Martin Lindstrom. Acum doua saptamani am avut fericita ocazie sa intru in posesia acestei carti la o intalnire organizata de 'Oameni din Online' ( http://iasi.oamenidinonline.com ). Trebuie sa marturisesc ca la inceput titlu cartii nu imi spunea mai nimic Buyology ...involuntar mi-am pus intrebarea "ce o fi si asta" ? Un prim raspuns incepusem sa il primesc rapid de pe o linie ingusta de pe coperta cartii. "Adevaruri si minciuni depsre motivele pentru care cumparam. Buyology O perspectiva fascinanta asupra modului in care consumatorii percep logo-urile, reclamele, spoturile publicitare, brandurile si produsele." Brusc atentia imi fusese atrasa. Ce va pot spune despre carte este faptul ca nu este o carte doar pentru oameni de afaceri ci este o carte pentru toata lumea, dupa cum marturiseste si autorul Martin Lindstom un maiestru in materie de branduri si marketing.

    O care usor de citit scrisa intr-un ton foarte amical care poate atrage atentia atat celor care cocheteaza cu marketing-ul cat si oamenilor simpli care vor sa afle ce se intampla in subconstientul lor atunci cand sunt "bombardati" zilnic de zeci de mesaje si stimuli meniti sa ne faca sa ne determine sa alegem un anumit produs.

    In aceasta carte, Martin Lindstom care si-a petrecut ultimii zece ani dezvoltand noi intrumente de cercetare, patrunde in lumea neuromarketingului.Carte abordeaza noua confluenta dintre cunoasterea medicala, tehnologie si marketing la care adauga posibilitatea scanarii creierului ca o procedura de a intelege modul in care acesta este stimulat. Folosind tehnici medicale IRMf si SST tehnici avansate prin care se poate scana creierul uman pentru a vedea care parti ale acestuia se activeaza la anumiti stimului, incearca sa raspunda la o serie de intrebari cu care oamenii de marketing se confrunta de ani de zile. Cat de sinceri suntem atunci cand completam chestionare sau participam la diferite cercertari de piata. Dar mai ales ce ne dicteaza subconstientul.

    V-ati pus vreodata intrebare ce efect au imaginele de pe pachetele de tigari asupra fumatorilor ?? Acestea au fost introduse in mai multe tari cu scopul de a reduce numarul consumatorilor de tigari. Dar oare ce efect au cu adevarat? Surprinzator se pare ce efectul acestora este invers. La nivelul inconstientului aceste imagini activeaza parti ale creielui care stimuleaza dorinta de a fuma in randul fumatorilor. Si uite asa descoperim cum campanii cu bugete enorme genereaza la nivelul subconsientului reactii inverse. De ce conteaza aceste reactii ale subconstientului? Pe parcursul acestei carti vom descoperii cum subconstientul ne dicteaza actiunile si cum ne influenteaza in procesul de achizitie cum suntem manipulati voit sau mai putin voit. Vom descoperii de ce opt din zece produse lansate in Statele Unite sunt menite esecului,vOm descoperii de ce 21.000 de noi branduri intoduse anual pe piata dispar un an mai tarziu.Vom descoperii cum au gresit inclusiv companii mari care au investit bugete enorme in studii de piata care garantau succesul produsului.


    In unul din exemple autorul cartii povesteste cazul unui sampon lansat in Asia caz in care un angajat rauvoitor a adaugat in ultimul moment pe eticheta de dragul distractiei mesajul "Contine factorul x9". Aceasta adaugire de ultimul moment a trecut neobservata si in curand milioane si milioane de recipiente de sampon au ajuns in magazin. Costurile retragerii erau enorme si au hotarat sa lase lucrurile asa pana la terminarea lotului. Dupa 6 luni acestia au corectat eticheta eliminand mesajul "rauvoitor". In scurt timp compania a fost asaltata de mesaje din partea clientilor indignati de faptul ca aceasta companie a eliminat factorul x9. Nimeni nu stia ce este acest factorul x9 dar tocmai acest mister a facut ca acesta sa fie dorit. Unii clienti au mers chiar mai departe afirmand ca saponul nu mai este asa de eficient si ca parul lor isi pierde din stralucire.

    Sa fie adevarat ca sexul vinde ? Suntem inca inconjurati de publicitate supliminala? Celelalte simturi ale noastre mirosul, simtul tactis si auzul pot fi starnite atunci cand vedem un produs ? Va las pe voi de descoperiti aceste raspunsuri in Buylogy.
  • Branduri senzoriale

    Branduri senzoriale

    Construiţi branduri puternice folosind toate cele 5 simţuri
    47,20 lei
    Emotionomics

    Emotionomics

    Cum să câştigi inimile şi minţile oamenilor
    56,83 lei