- Descriere
-
Detalii
În cea mai importantă carte de business de la The Tipping Point încoace, Chris Anderson ne arată cum viitorul comerțului și al culturii nu rezidă în hituri, ci în ceea ce multă vreme a fost considerat un rateu – coada nesfârșit de lungă a produselor de nișă din curba cererii.
„Ideile lui Anderson influențează gândirea strategică a companiei noastre la modul cel mai profund.” Eric Schmidt, CEO, Google
„L-aș așeza pe Anderson pe aceeași treaptă cu Malcolm Gladwell și Clayton M. Christensen, cartea de față fiind una dintre cele mai importante lucrări de filosofie a afacerilor publicate în emergenta eră digitală globală.” Alan T. Saracevic, San Francisco Chronicle
„Toți cei interesați de media... trebuie să citească această carte.” Rob Glaser, CEO, RealNetworks
„Locul acestei cărți în bibliotecă este între The Tipping Point și Freakonomics.” Reed Hastings, CEO, Netflix
- Despre Autor
-
Chris Anderson conduce revista Wired din anul 2001 și de atunci i-a adus unsprezece nominalizări la premiile National Magazine, câștigând premiul pentru Excelență în 2005. În anul 2010 a fost inclus în clasamentul revistei Time al celor mai influenți 100 de oameni din lume. Anderson deține o diplomă în fizică, obținută la Universitatea George Washington și a studiat mecanică cuantică și jurnalism științific la Universitatea Berkley din California.
- Recomandări
-
S-ar putea să fii interesat și de următoarele produse:
-
Ce te-a adus aici nu te va duce mai departe
Preț normal: 27,94 lei
Special Price 19,56 lei
-
Cum să livrezi fericire - comics
Preț normal: 27,94 lei
Special Price 19,56 lei
-
Persuasiunea — știință și practică
Preț normal: 27,94 lei
Special Price 19,56 lei
-
- Opinia cititorilor