- Descriere
-
Detalii
Cum să livrezi fericire este o scurtă adaptare grafică a bestsellerului internațional cu același titlu.
TOP 10 motive pentru care ar trebui să citiţi această carte:
10. Doriţi să aflaţi modalitatea prin care Zappos a ajuns, în mai puţin de zece ani, să înregistreze vânzări anuale în valoare de peste 1 miliard de dolari.
9. Doriţi să aflaţi calea pe care am urmat-o şi care m-a dus în cele din urmă la Zappos, precum şi lecţiile învăţate pe parcurs.
8. Doriţi să învăţaţi din toate greşelile pe care le-am făcut la Zappos de-a lungul anilor, astfel încât voi să le puteți evita.
7. Doriţi să înţelegeţi echilibrul real dintre profituri, pasiune şi scop atât în afaceri, cât şi în viaţa personală.
6. Doriţi să construiţi o afacere şi un brand de cursă lungă.
5. Doriţi să creaţi o cultură organizaţională mai puternică, care îi va face pe angajaţi şi colaboratori mai fericiţi, va determina o implicare mai mare a acestora şi va duce la o productivitate mai ridicată.
4. Doriţi să le oferiţi clienţilor o experienţă mai plăcută, una care-i va face mai fericiţi şi va determina mai multă fidelitate din partea lor, generând astfel profituri în creştere.
3. Doriţi să construiţi ceva special.
2. Doriţi să vă simţiţi plini de inspiraţie şi fericire, în muncă şi în viaţă.
1. Nu mai aveţi vreascuri pentru a aprinde focul în şemineu. Cartea aceasta este excelentă pentru a face acest lucru.
„Cartea aceasta ar putea naște o revoluție! Tony Hsieh ne arată cum oricine își poate crește spectaculos gradul de fericire – și de succes – prin sporirea fericirii celor din jur.” Marshall Goldsmith, autor Ce te-a adus aici nu te va duce mai departe (Publica, 2012)
„Tony Hsieh e un tip isteţ. Pe bune. Este unul dintre cei mai inteligenţi şi mai preocupaţi lideri de afaceri ai epocii moderne. Această carte pătrunzătoare nu e doar o lectură plăcută. Este un minunat manual despre cum companiile secolului XXI creează în acelaşi timp valoare şi fericire.” Chip Conley, membru fondator şi CEO al Joie de Vivre Hospitality şi autor al cărţii „Peak: How Great Companies Get their Mojo From Maslow”
- Despre Autor
-
În anul 1999, la vârsta de doar 24 de ani, Tony Hsieh a vândut LinkExchange, companie printre ai cărei membri fondatori se număra, către Microsoft, contra sumei de 265 de milioane de dolari. Apoi s-a alăturat celor de la Zappos, în calitate de consultant şi investitor, sfârşind prin a deveni CEO al acestei companii. În această calitate a reuşit un lucru incredibil, Zappos reuşind să crească de la aproape nimic la vânzări anuale de peste 1 miliard de dolari, iar în paralel a ajuns în topul revistei Fortune al „Celor mai bune companii pentru care să lucrezi”.
- Recomandări
-
S-ar putea să fii interesat și de următoarele produse:
-
Ce te-a adus aici nu te va duce mai departe
Preț normal: 27,94 lei
Special Price 19,56 lei
-
- Opinia cititorilor