Cum să dai lovitura

Află cum își construiesc marii antreprenori afacerile și influența și cum o poți face chiar tu
  • Titlul original: Crushing it
  • Ediția I 2018, paperback
  • Traducător: Raluca Chifu
  • Dimensiuni: 14,5 x 20,5 cm
  • 312 pagini
  • ISBN: 978-606-722-290-6

Disponibilitate: În stoc

49,00 lei
Descriere

Detalii

În bestsellerul său internațional din 2009, Dă lovitura! [Crush It!], Gary insista că un brand personal viu era esențial pentru succesul în domeniul antreprenoriatului. În Cum să dai lovitura, explică motivele pentru care acest lucru e cu atât mai adevărat în ziua de azi, oferind o perspectivă unică asupra lucrurilor care s-au schimbat și asupra principiilor care rămân la fel. În plus, împărtășește poveștile altor antreprenori care s-au îmbogățit mai mult decât credeau că e posibil (și nu doar financiar), urmând principiile din Dă lovitura!. Secretul succesului lor (și al lui Gary) este modul în care înțeleg platformele de rețele sociale și disponibilitatea de a face orice a fost nevoie pentru a folosi aceste instrumente la adevăratul lor potențial. Volumul de față îi învață și pe cititori cum să facă exact același lucru.

În această carte, Gary disecă toate platformele majore de rețele sociale din prezent pentru ca toată lumea, de la un instalator la un patinator profesionist, să știe exact cum să-și amplifice brandul personal pe fiecare dintre ele. Oferă sfaturi teoretice și tactice pentru a deveni vedete în rețele binecunoscute ca Twitter, Facebook, YouTube, Instagram, Pinterest și Snapchat, de pe platforme pentru podcasturi ca Spotify, Soundcloud, iHeartRadio și iTunes sau de pe alte platforme mai noi, cum ar fi Musical.ly. Pentru cei cu mai multă experiență, Cum să dai lovitura clarifică anumite nuanțe mai puțin cunoscute, oferind sfaturi inovatoare și ajustări inteligente ale unor strategii obișnuite.

Gary este un antreprenor priceput, cu un talent pentru comunicare ce depășește toată vrăjeala care împiedică uneori succesul. Avem aceeași filosofie simplistă de afaceri, motiv pentru care am devenit și buni prieteni: fiți dispuși să munciți din greu. Și fiți recunoscători întotdeauna. Cum să dai lovitura este o lectură obligatorie pentru toți oamenii care vor să fie cei mai buni în domeniul lor.    DWAYNE „THE ROCK” JOHNSON

Umorul, înțelepciunea și generozitatea lui Gary se văd clar în această carte. Are capacitatea de a le vorbi sincer antreprenorilor, oferindu-le sfaturi tangibile pentru a ghida o idee de la apariție la acțiune, indiferent de domeniul în care lucrează.    JESSICA ALBA

Gary este o forță de neoprit în ceea ce privește optimismul, munca și evitarea scuzelor. Cum să dai lovitura conține cele mai bune idei ale sale şi cine o ia în serios își poate schimba viața.    KRISTIN LEMKAU

Numele GaryVee a devenit sinonim cu motivarea unei întregi generații. Nimeni nu înțelege puterea rețelelor sociale mai bine decât Gary, deoarece nimic din ceea ce spune el nu e teorie; sunt lucruri înțelese din experiența sa profundă în afaceri și în viață.    CASEY NEISTAT

Despre Autor

GARY VAYNERCHUK este un antreprenor în serie și cel care a revoluționat percepția mediului de afaceri asupra interacțiunii cu comunitățile online. Gary și-a făcut debutul în afaceri preluând un mic magazin de vinuri care aparținea tatălui său, reușind în mai puțin de 10 ani să crească cifra de afaceri de la 3 milioane de dolari pe an la 45 de milioane. În 2006 a lansat Wine Library TV, site care l-a consacrat ca unul dintre cele mai puternice branduri personale din online.

Gary Vee este autorul a cinci bestselleruri New York Times, CEO al VaynerX, un holding de companii de media și comunicare, dar și investitor timpuriu în companiile Facebook, Twitter, Tumblr, sau Uber și, alături de Gwyneth Paltrow, Jessica Alba și Will.i.am, jurat în primul serial produs de Apple — Planet of the Apps

Askmen.com l-a inclus pe Gary în Top 49 al celor mai influenți oameni din 2009, iar BusinessWeek în Top 20 al celor care constituie un exemplu pentru orice antreprenor.

Recomandări

S-ar putea să fii interesat și de următoarele produse:

Opinia cumpărătorilor