Dilema inovatorului

Când noile tehnologii împing firmele excepționale spre eșec

  • Titlul original: THE INNOVATOR’S DILEMMA: When New Technologies Cause Great Firms to Fail
  • Ediția I 2024, paperback
  • Traducător: Smaranda Nistor
  • Dimensiuni: 14,5 x 20,5 cm
  • 416 pagini
  • ISBN: 978-606-722-633-1

Disponibilitate: În stoc

69,00 lei
Descriere

Detalii

Un text clasic despre inovare.
O carte de căpătâi pentru cei mai inovatori lideri și cele mai inventive organizații ale zilelor noastre, una dintre cele mai influente cărți de leadership din toate timpurile.

În această carte inovatoare, Clayton M. Christensen ne arată cum se poate ca firmele cu adevărat remarcabile să facă totul ca la carte și totuși să-și piardă poziția de lider de pe piață. Autorul ne explică motivele pentru care majoritatea companiilor ratează o poziție conducătoare în noile valuri ale inovației. Indiferent de sectorul de activitate, spune el, o companie de succes cu produse consacrate se va vedea împinsă la o parte dacă managerii ei nu știu cum și când să-și abandoneze practicile de business tradiționale.

Oferind drept ghid atât exemple de reușită, cât și exemple de eșecuri ale unor companii de frunte, Dilema inovatorului ne pune la dispoziție un set de reguli pentru valorificarea fenomenului inovării disruptive.

Clară, convingătoare și provocatoare – și numită constant una dintre cele mai valoroase idei de business din toate timpurile –, Dilema inovatorului este cartea care nu trebuie să-i lipsească niciunui manager, lider sau întreprinzător.


Dilema inovatorului reușește o performanță rară: este în același timp o soluție satisfăcătoare intelectual la o veche enigmă de business și un ghid practic pentru cei din conducerea firmelor și investitori. — Financial Times

Conceptul de „tehnologie disruptivă” este una dintre cele mai oportune idei ale epocii internetului. Lansat de profesorul Clayton Christensen de la Harvard Business School, este tema centrală a cărții sale de mare influență, Dilema inovatorului. — Fortune

Dilema inovatorului este o carte de business, o carte despre puterea pe care o oferă unei afaceri capacitatea de a găsi soluții noi și de a ieși din rând. Echipe talentate de leaderi reușesc să ia decizii logice și competente, cruciale pentru reușita companiei și care sunt în același timp motivul pentru care compania își pierde poziția de lider. Cei care se confruntă cu turbulențele în prezent vor găsi esențială abordarea și bunele practici propuse de autor, cu o viziune remarcabilă. — Madi Rădulescu, MCC, ACTC, Managing Partner MMM Consulting

Ediția în limba română a cărții a apărut cu susținerea MMM Consulting.

Despre Autor

Clayton M. Christensen a fost profesor la catedra Kim B. Clark de Administrare a Afacerilor de la Harvard Business School.

A scris nouă cărți devenite bestsellere, printre care În competiție cu norocul și Cum îți vei măsura viața? Este cofondatorul Innosight, o firmă de consultanță axată pe strategii de creștere economică, al Rose Park Advisors, o firmă de investiții, și al Christensen Institute, un think tank nonprofit. În 2011 și 2013 a fost desemnat de Thinkers50 cel mai influent gânditor în domeniul businessului la nivel mondial.

Recomandări

S-ar putea să fii interesat și de următoarele produse:

Opinia cititorilor