În competiție cu norocul

Povestea inovării și a deciziei clientului
  • Titlul original: Competing Against Luck
  • Ediția I 2017 paperback
  • Traducător: Smaranda Nistor
  • Dimensiuni: 14,5 x 20,5 cm
  • 344 pagini
  • ISBN: 978-606-722-243-2

Disponibilitate: În stoc

Preț normal: 49,00 lei

Special Price 39,20 lei

Descriere

Detalii

Christensen a revoluționat lumea afacerilor cu teoria sa despre schimbarea disruptivă – o metodă de a prevedea modul în care pot reacționa competitorii la diferite tipuri de inovare. În cartea de față, el cercetează cealaltă latură a problemei: ce anume determină creșterea și cum poate fi generată aceasta. 

Christensen și coautorii săi susțin că orice manager își poate îmbunătăți lista de inovații profitabile, creând produse pe care clienții își vor dori nu doar să le angajeze, ci și să plătească pentru ele un preț mai mare ca să le poată aduce în viața lor. Important este să înțeleagă ce anume îi determină pe clienți să „angajeze” un produs sau un serviciu. Teoria sarcinilor dă speranțe noi de creștere companiilor nemulțumite de faptul că strădaniile lor rămân în voia norocului.

Cartea aceasta descrie atent provocatorul cadru de referință al autorilor, explicând pe larg și cuprinzător teoria, argumentând motivele pentru care este predictivă și, cel mai important, arătând cum poate fi folosită pentru a îmbunătăți inovarea în realitatea practică.

Această carte despre inovație, scrisă de Clayton Christensen, este o lectură obligatorie la Netflix. — Reed Hastings, cofondator și CEO Netflix

Pentru că îl admir pe Clay Christensen de foarte mult timp, am fost nerăbdător să citesc În competiție cu norocul, iar așteptările nu mi-au fost înșelate. Această carte are potențialul să schimbe modul în care privim inovația. Pentru că este interesantă și foarte bine scrisă, m-a făcut să mă gândesc serios la modul în care se dezvoltă Khan Academy. O recomand cu căldură. — Salman Khan, fondator și CEO al Khan Academy, autorul cărții O singură școală pentru toată lumea.

Această carte m-a învățat foarte multe despre cum poți privi inovația. Mi-a lărgit orizonturile și m-a făcut să mă gândesc la inovația din propria companie. Este o carte care merită citită de oricine este interesat de supraviețuirea pe termen lung a afacerii sale. Sper că ea se va dovedi o contribuție importantă pentru acest domeniu în România și că va oferi metodă și structură potențialului imens de talent și creativitate care deja există aici. Inovație care să ajute România și pe români să își atingă potențialul maxim. — Steven van Groningen, Președinte & CEO Raiffeisen Bank

Apariția ediției în limba română a cărții În competiție cu norocul este susținută de Raiffeisen Bank.

Despre Autor

Clayton M. Christensen este profesor „Kim B. Clark” la Harvard Business School și a scris nouă cărți; a fost de cinci ori laureat al Premiului McKinsey pentru cel mai bun articol apărut în Harvard Business Review și cofondator a patru companii, printre care și Innosight, o firmă specializată în consultanță pentru inovare. În 2011 și 2013, a fost desemnat cel mai influent intelectual din domeniul economic și cel al afacerilor, într-un clasament bienal organizat de Thinkers50.

Taddy Hall este unul dintre asociații principali ai organizației Cambridge Group și lider al proiectului Nielsen Breakthrough Innovation. Ajută directorii de companii să creeze noi produse de succes și să-și îmbunătățească procesele de inovare. Colaborează cu directori de firme din țări cu piețe emergente, în calitate de consultant al organizației nonprofit Endeavor.

Karen Dillon a fost redactor al publicației Harvard Business Review și coautor a bestsellerului Cum îți vei măsura viața? [Editura Publica, 2013]. A absolvit Universitatea Cornell și Școala Superioară de Jurnalism a Universității Northwestern.

David S. Duncan este asociat principal la Innosight. Este membru în elita intelectuală a activității de consultanță și oferă sfaturi directorilor de companii pe probleme de strategie a inovării și a dezvoltării, ajutându-i să gestioneze judicios schimbarea disruptivă, să genereze o creștere sustenabilă și să-și transforme organizațiile în entități prospere pe termen lung.

Recomandări

S-ar putea să fii interesat și de următoarele produse:

Opinia cititorilor