O poveste care convinge

Cum să folosești știința povestirii ca să conduci, să motivezi și să influențezi

  • Titlul original: A STORY IS A DEAL: How To Use The Science of Storytelling to Lead, Motivate and Persuade
  • Ediția I 2025, paperback
  • Traducător: Florin Tudose
  • Dimensiuni: 14,5 x 20,5 cm
  • 312 pagini
  • ISBN: 978-606-722-713-0

Disponibilitate: În stoc

65,00 lei
Descriere

Detalii

Folosind ultimele descoperiri din psihologia socială, psihologia evoluționistă, psihologia organizațională și neuroștiințe, O poveste care convinge susține că nu putem înțelege adevărata forță a povestirii atât timp cât tratăm poveștile ca pe simple istorisiri pe care le citim în cărți sau pe ecranele dispozitivelor ori pe care le auzim în discursuri. Storr ne arată modul în care poveștile de succes ne modelează identitatea, ne modifică credințele, ne motivează acțiunile și ne împing spre rezultate extraordinare.

Prin intermediul unor exemple care variază de la ritualurile aztece la legendarul succes de publicitate al Apple (împreună cu eșecurile de mult uitate), O poveste care convinge pune bazele unei noi metode revoluționare de creare a celor mai convingătoare mesaje: valorificând puterea povestitoare a creierului uman.

O explorare fascinantă a modului în care poți folosi puterea povestirii pentru a crea prezentări irezistibile, pentru a spori loialitatea față de brand, pentru a motiva echipe și pentru a conduce cu carismă.

Suntem programați să fim atrași, captivați și influențați de povești. Storr ne arată, mai eficient decât oricine altcineva înaintea lui, cum să introducem și să gestionăm cele mai importante elemente narative ale povestirii în încercările noastre de a-i convinge pe ceilalți.Robert Cialdini, autorul cărții Pre-suasiune

Cu originalitatea și simțul său practic excepționale, Storr ne explică cum să folosim poveștile pentru a modifica minți și pentru a schimba comportamente.Jonah Berger, autorul bestsellerelor Contagios și Cuvinte magice

O poveste care convinge este o incursiune fascinantă în mintea umană. Un manual sclipitor și esențial pentru oricine vrea să înțeleagă meșteșugul povestirii și rolul statutului în negociere. — Levison Wood, explorator și scriitor

Poveștile sunt puntea dintre oameni și idei, dintre emoție și acțiune. Într-o lume dominată de informații, poveștile autentice creează conexiuni reale și inspiră transformări sustenabile. O poveste care convinge expune modul în care știința și arta narațiunii transformă comunicarea într-un instrument de leadership, încredere și progres. Pentru că, la urma urmei, marii lideri sunt, înainte de toate, mari povestitori. — Dino Ebneter, Country Managing Partner, Forvis Mazars în România

Captivantă și instructivă.Adam Grant

Profundă. — Seth Godin

Extrem de practică.Jonah Berger

Genială. — Rory Sutherland

Despre Autor

Will Storr este scriitor multipremiat și autor de bestsellere, interesat de originea poveștilor și de puterea profundă pe care acestea o au asupra noastră. Este autorul a șase cărți apreciate internațional, printre care Știința povestirii, Selfie și The Status Game, și colaborează ca ghostwriter și story consultant cu personalități de renume.

Workshopul „The Science of Storytelling" a avut succes în întreaga lume, iar cursul său dedicat storytelling-ului în business s-a bucurat de aprecieri în organizații precum LVMH, Oracle, Adobe, Publicis Sapient, Wunderman Thompson și Parlamentul European.

Articolele sale au fost publicate în publicații precum The Guardian, The Sunday Times, The New Yorker și The New York Times. A fost distins cu numeroase premii, inclusiv National Press Club Award for Excellence, AFM Award for Best Investigative Journalism, precum și distincții prestigioase din partea Amnesty International și One World Press Awards.

Recomandări

S-ar putea să fii interesat și de următoarele produse:

Opinia cititorilor