- Descriere
-
Detalii
De unde se va ivi următoarea ta idee extraordinară? Din analiza fluxului de date brute? Dintr-o sesiune de brainstorming corporatist? Dintr-un focus grup cu clienții? Sau poate de undeva mai de aproape?
Oamenii de succes nu așteaptă dovezi că ideea lor va merge. Au încredere în instinctul lor și trec la treabă. În Intuiția, Bernadette Jiwa îți arată cum să controlezi puterea intuiției proprii ca să recunoști oportunitățile pe care alții le ratează și ca să vii cu acea idee extraordinară pe care o așteaptă lumea. Cartea explorează intuițiile pline de inspirație ale altora, de la cea care a dus la lansarea renumitului brand GoldieBlox la alta care l-a ajutat pe un doctor să reducă rata mortalității infantile la nivel global.
Plină de povești de succes, exerciții de introspecție și sugestii de luat notițe, Intuiția este ghidul indispensabil, care te va ajuta să îți dezvolți potențialul unic și să îți descoperi ideile câștigătoare.
Cu toate că luarea deciziilor în mod informat reprezintă o abilitate de afaceri utilă, Bernadette Jiwa ne reamintește că instinctul și curajul rămân superioare. Intuiția merge și mai departe, arătându-ți cum să cultivi această abilitate importantă în moduri practice.
Steve Clayton, povestitor-șef la Microsoft
Intuiția aruncă lumină asupra adevăratului motor al succesului în afaceri: instinctele care locuiesc în fiecare dintre noi.
Ken Segall, autorul cărții Think Simple
În centrul oricărei afaceri mari se află un lider cu o minte, o inimă și un spirit curioase. Intuiția te ajută să ajungi la aceste calități valoroase, dar trecute cu vederea atât de ușor, ca să îți deblochezi cele mai îndrăznețe idei.
Chip Conley, consilier strategic la Airbnb
Bernadette Jiwa ne reamintește că, dacă ne dorim să ajungem departe, trebuie să ne folosim de capacitățile noastre profund umane și nu doar de date și tehnologie.
Chris Bruzzo, director de marketing la Electronic Arts (EA) - Despre Autor
-
Bernadette Jiwa este o autoritate mondială în ceea ce privește rolul poveștilor în afaceri, în domeniul inovației și al marketingului. Activitatea ei înseamnă consiliere, consultanță și conferințe dedicate antreprenorilor, oamenilor de afaceri și brandurilor globale (cum sunt EA, LinkedIn, Zappos sau Adidas). A scris șase cărți de mare succes despre marketing și brand storytelling. A fost numită de Smart Company unul dintre gânditorii de top ai anului 2018. Consiliază și ține discursuri pentru antreprenorii și liderii de afaceri care vor să construiască branduri semnificative.
Blogul lui Bernadette, TheStoryofTelling.com, a fost votat în 2012 cel mai bun blog australian de afaceri. În 2013, 2014 și 2016 a fost ales de Smart Company unul dintre cele mai bune 20 de bloguri din lume. Cartea sa Meaningful a fost desemnată de revista Inc. una dintre cele mai bune cărți de afaceri ale anului 2015.
A ajuns pe lista celor mai buni 100 de experți în branding pe care să-i urmărești pe Twitter și a ținut un discurs în cadrul conferinței TEDxPerth despre „Secretul răspândirii ideilor”. - Recomandări
-
S-ar putea să fii interesat și de următoarele produse:
-
Blink
Preț normal: 55,00 lei
Special Price 44,00 lei
-
Contagios
Preț normal: 55,00 lei
Special Price 44,00 lei
-
Originalii
Preț normal: 65,00 lei
Special Price 52,00 lei
-
Oare o să zboare?
Preț normal: 49,00 lei
Special Price 39,20 lei
-
- Opinia cititorilor