Marketing 3.0

De la produs la consumator şi la spiritul uman
  • Editia I 2010
  • Traducator: Smaranda Nistor
  • 14,5 x 20,5 cm
  • 240 pagini
  • Pret: 47,20 lei
  • ISBN: 978-973-1931-46-3
  • Disponibilitate: Stoc epuizat
47,20 lei
+ Adaugă la wishlist
  • În ultimii şaizeci de ani, marketingul a trecut de la a fi centrat pe produse (marketing 1.0) la axarea pe consumatori (marketing 2.0). Iar acum marketingul se transformă din nou, răspunzând noii dinamici din mediul social. Companiile îşi extind aria de preocupare de la produse la consumatori şi apoi la probleme ale întregii omeniri. Acesta este marketingul 3.0, etapa în care companiile au o orientare umanocentrică şi echilibrează profitabilitatea şi responsabilitatea corporatistă.

    Bunăstarea, sărăcia, grija faţă de mediu ţin de abordarea umanocentrică adusă de noul tip de marketing, care nu-şi propune doar să vândă nişte produse sau servicii, ci să şi participe, alături de restul partenerilor (distribuitori, cumpărători, coacţionari) la schimbarea în bine a lumii.

    Marketing 3.0 este o carte din avangarda acestui domeniu care explică de ce viitorul marketingului ţine de crearea unor produse, servicii şi culturi organizaţionale care să inspire, să includă şi să reflecte valorile clientului-ţintă.

    "În ultima vreme am asistat la un declin al marketingului. Această carte provocatoare ne spune cum poate marketingul să-şi recâştige credibilitatea şi influenţa, înăuntrul şi în afara unei organizaţii." Leonard L. Berry, profesor de marketing, Texas A&M University

    "Philip Kotler este, încă o dată, un deschizător de drumuri în materie de marketing strategic, aducând o nouă şi binevenită perspectivă. Marketing 3.0 este o pledoarie bine argumentată pentru avantajul unei concurenţe bazate pe apelul la spiritul uman, ca modalitate de a-i implica pe consumatori." Dennis Dunlap, CEO, American Marketing Association

    "Marketing 3.0 conţine idei importante pentru toţi managerii. Arată foarte clar care e calea către construirea unei companii umanocentrice, axate pe valori. Cele zece crezuri incluse în carte integrează marketingul şi valorile şi asigură personalitate şi scop companiilor care le practică." Stephen A. Greyser, profesor „Richard P. Chapman” de administrare a afacerilor, profesor emerit, Harvard Business School

    "Mult prea mult timp marketerii au crezut că satisfacerea consumatorilor era obiectivul principal al activităţilor de marketing. Marketing 3.0 arată că bunăstarea consumatorilor şi a societăţii este următoarea mare provocare pentru companii. Consumatorii cer mai mult de la ei înşişi şi aşa ar trebui să facă şi companiile." Nirmalya Kumar, profesor de marketing şi codirector al Aditya Birla India Centre, London Business School

  • Philip Kotler, titularul catedrei de Marketing Internaţional „S.C. Johnson & Son”, de la Şcoala Superioară Kellogg de Management a Universităţii Northwestern, este recunoscut ca fondator al marketingului modern. Publicaţia Wall Street Journal îl plasează printre ocupanţii primelor şase locuri din topul celor mai influenţi teoreticieni ai lumii afacerilor. Ocupă locul 9 în clasamentul Thinkers 50, ediţia 2009.

    Hermawan Kartajaya este fondatorul şi directorul executiv al companiei MarkPlus, Inc. şi unul dintre „Cei 50 de mari gânditori care au marcat viitorul marketingului“, conform Chartered Institute of Marketing din Marea Britanie.

    Iwan Setiawan este consultant senior la MarkPlus, Inc., specializat în strategii de marketing şi a studiat administrarea afacerilor la Kellogg School of Management.

  • Adaugă primul comentariu al acestui produs

  • Buzzmarketing

    Buzzmarketing

    Fă lumea să vorbească despre ceea ce faci
    47,20 lei
    Chaotics

    Chaotics

    Managementul şi marketingul în era tubulenţelor
    52,98 lei
    Emotionomics

    Emotionomics

    Cum să câştigi inimile şi minţile oamenilor
    56,83 lei