Noile reguli de marketing şi PR

Cum să ajungi direct la clienţi prin reţelele de socializare, bloguri, comunicate de presă, site-uri video şi marketing viral
  • Editia I 2010
  • Traducator: Mircea Sabin Borş & Irina Henegar
  • 14,5 x 20,5 cm
  • 448 pagini
  • Pret: 52,98 lei
  • ISBN: 978-973-1931-50-0
  • Disponibilitate: Stoc epuizat
52,98 lei
+ Adaugă la wishlist
  • Pentru oamenii de pretutindeni care interacţionează pe web, vechile reguli de marketing şi PR pur şi simplu nu mai sunt valabile. Internetul a schimbat nu doar felul în care oamenii comunică şi interacţionează, dar a schimbat şi comunicarea dintre mediul de afaceri şi posibilii clienţi.

    Regulile s-au schimbat astăzi cu totul: o companie, un antreprenor sau un freelancer pot acum să li se adreseze şi fără intermediar clienţilor, stabilind o legătură directă – şi mult mai onestă – cu cei de care depinde succesul oricărei iniţiative de afaceri.

    Noile reguli de marketing şi PR arată cum poate fi folosit potenţialul pe care internetul îl oferă companiilor mici, organizaţiilor nonprofit, antreprenorilor, organizaţiilor politice, consultanţilor, trupelor rock şi chiar bisericilor. Vestea bună pe care o aduce David Meerman Scott este că prin mesaje bine gândite, care nu presupun bugete uriaşe, se poate ajunge la o nişă de cumpărători până acum neglijată.

    PRIMA EDIŢIE A NOILOR REGULI DE MARKETING ŞI PR S-A AFLAT PE LISTA DE BESTSELLERURI A BUSINESSWEEK TIMP DE ŞASE LUNI ŞI A FOST TRADUSĂ ÎN PESTE 20 DE LIMBI. ÎNTRE TIMP MEDIUL ONLINE S-A SCHIMBAT, AU APĂRUT FACEBOOK ŞI TWITTER, IAR AUTORUL ŞI-A COMPLETAT CARTEA, ADĂUGÂNDU-I O SUTĂ DE PAGINI DESPRE NOILE REGULI.

    "În cartea de faţă David Meerman Scott oferă instrucţiuni clare în privinţa utilizării instrumentelor web 2.0. Pentru că el a testat şi verificat aceste instrumente pe pielea lui, pe pielea miilor de contribuitori care i-au citit blogul şi au colaborat la prima ediţie a acestei cărţi. Noile reguli de marketing şi PR vorbesc despre o lume deschisă, despre o lume în care produsul nu mai este apanajul departamentului de cercetare-proiectare, iar comunicarea nu mai poate să rămână doar în sarcina celor de la PR." Ciprian Stăvar, trainer şi consultant de guerrilla marketing

    "Noile reguli de marketing şi PR este o carte despre cum se încalcă regulile şi cum se pot crea roluri noi în domenii marcate de funcţii tradiţionale. O carte bună, care merită citită şi care va dezmorţi atmosfera din lumea marketingului şi a relaţiilor cu publicul." Donovan Neale-May, director executiv, CMO Council

    "David Meerman Scott, în Noile reguli de marketing şi PR merge dincolo de tehnologie, explorând ramificaţiile internetului şi măsura în care el ţine de oameni. Scott a creat un set de reguli care arată cum se pot negocia aceste ramificaţii cu maximă eficienţă." Jay Conrad Levinson, autorul seriei Guerrilla Marketing

  • David Meerman Scott este expert în strategii de marketing online şi e implicat în proiecte care ţin de domeniul afacerilor dezvoltate pe internet. A fost vicepreşedinte al departamentului de marketing la NewsEdge Corporation, a lucrat în domeniul comerţului electronic, a fost funcţionar la o firmă de pe Wall Street şi a apărut chiar şi în câteva reclame din Japonia.

    Este instructor al seminarului de Marketing pragmatic, bazat pe cărţile lui, adresat companiilor de tehnologie care vor să se orienteze către noua piaţă oferită de mediul online.

    Este de asemenea autorul cărţilor World Wide Rave (2009), Tuned In (2008), Cashing in with Content (2005) şi Eyeball Wars (2001) .

  • - 27.09.2011  
    Bitdefender si Dragostea din Tei, apar mentionate in carte
    Am citit cartea, e destul de stufoasa, prefer de regula idei concise in maxim 100 de pagini, dar uneori sa stiti ca se merita sa cititi 444 de pagini pentru a idetifica o idee care iti poate schimba gandirea si aduce profit.
    E o carte usoara, in 2-3 zile o poti citi.
    Pe mine m-a impresionat faptul ca se mentioneaza in carte despre BITDEFENDER, si programul lor de marketing si comunicare. Si sa nu uitam Dragostea din Tei a celor de la Ozone l-a impresionat pana si pe David Meerman Scott. Cititi daca vreti sa fiti destepti, inteligenta se cultiva constant

    Cu bine
    Adelina
    - 19.01.2011  
    bine documentat, interesant, nou
    cartea este bine scrisa, sunt multe exemple, si multe elemente care lipseau din bibliografia de specialitate

    super interesanta, merita citita
  • Wikinomics

    Wikinomics

    Cultura colaborării în masă
    56,83 lei
    Ce-ar face Google

    Ce-ar face Google

    "Cea mai bună carte despre internet" (Fortune, 2008)
    47,20 lei
    Marketing 3.0

    Marketing 3.0

    De la produs la consumator şi la spiritul uman
    47,20 lei