Tot ce ar trebui să ştii despre PR

Răspunsuri la peste 500 de întrebări
  • Titlul original: Everything You Should Know About Public Relations
  • Ediția I 2008
  • Traducător: Cristina Sasu
  • Dimensiuni: 14.5 x 20.5 cm
  • 368 pagini
  • ISBN: 978-973-88365-3-2

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Detalii

Aveţi o idee clară despre ce sunt relaţiile publice? Sau viziunea dumneavoastră este colorată de povestirile nesfârşite din media despre „exerciţii de PR”, „treburi de PR” şi „şmecherii de PR” – termeni folosiţi de obicei ca prescurtare pentru înşelătorie şi scamatorie? Orice am crede despre relaţiile publice, ele sunt acum recunoscute ca parte importantă din managementul modern şi din viaţa contemporană în general.

Acest ghid foarte uşor de citit cuprinde peste 500 de întrebări care deschid ochii, cu răspunsuri care pun pe toată lumea în temă. Îndepărtând straturile de confuzie, exagerare şi interpretare greşită, respectatul guru în PR Anthony Davis oferă o înţelegere clară a relaţiilor publice şi a capacităţilor acestora.

Plină de explicaţii, exemple şi anecdote din lumea reală, această analiză realistă a practicilor din relaţiile publice răspunde la toate acele întrebări neliniştitoare pe care toţi am vrut să le punem, ca de exemplu:

  • o mare parte din conceptul de PR înseamnă a câştiga teren şi a socializa;
  • nu-i aşa că oricum jurnaliştii „cosmetizează” ştirile?
  • poate orice manager competent să se descurce cu PR-ul?
  • cum te poate ajuta lobby-ul dacă nu faci parte din branşă?
  • au vreo valoare „cascadoriile” făcute prin publicitatea gratuită?

Dacă vreţi să aflaţi în ce măsură relaţiile publice pot ajuta organizaţiei dumneavoastră, dacă sunteţi pe cale să începeţi absolut prima campanie de PR, dacă aveţi nevoie să re-gândiţi valoarea PR-ului actual sau dacă plănuiţi să redefiniţi viitorul acestuia, Tot ce ar trebui să ştii despre PR va fi nepreţuită în demistificarea problemelor şi proceselor.

Iar dacă sunteţi student la relaţii publice, această carte va răspunde tuturor acelor întrebări de care manualele obişnuite nu se ocupă.

 

Despre Autor

Anthony Davis este scriitor, consultant şi lector specializat în comunicări de marketing şi de afaceri. Susţine cursuri de PR şi formează atât manageri, cât şi profesionişti în PR şi marketing. A creat şi pus în practică programe de PR de success în sectoarele privat şi non-profit şi este consultant pentru numeroase companii.

Om de radio şi TV cu experienţă, Anthony are contribuţii regulate în presa de afaceri şi organizează cursuri, discuţii şi seminarii pentru numeroase asociaţii profesionale şi grupuri de afaceri, dar şi pentru multe universităţi.

Opinia cititorilor
Cuprins

Prefaţă
Mulţumiri
Introducere
1. Visuri şi realităţi
2. Mituri şi mistere
3. Este cineva acolo?
4. Potrivit scopului
5. Uită-te la noi
6. Dezvoltarea relaţiilor
7. Crearea legăturilor
8. Interes pentru viitor
9. Printre creatorii de climat
10. Cum arată succesul?
11. Unelte ale meseriei
12. La început
13. Cine face munca?
14. Firma de consultanţă potrivită pentru noi
15. Trecerea la un stadiu intens de activitate