Noua știință a motivării

Cum să conduci, să energizezi și să implici prin Metoda Motivației Optime

  • Titlul original: Why Motivating People Doesn't Work And What Does
  • Ediția | 2016, paperback
  • Traducător: Gabriel Crețu
  • Dimensiuni: 14,5 x 20,5 cm
  • 226 pagini
  • ISBN: 978-606-722-116-9

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Detalii

Noua știință a motivării este un proiect editorial susţinut de Human Invest.

Fowler susține că liderii încă depind de tehnicile tradiționale de recompensă și pedeapsă, pentru că nu au înțeles ce alternative au și nu știu ce abilități sunt necesare pentru a aplica noua știință a motivației.

Metoda Motivației Optime pe care o propune și pe care o ilustrează cu exemple din viața reală le arată liderilor cum să-i scape pe oameni de dependența de recompensele externe și cum să-i ajute să descopere modul în care ceea ce fac la serviciu le poate împlini nevoile psihologice fundamentale – de autonomie, de afiliere și de competență. Acest lucru, după cum ne spune știința, va avea ca rezultat o motivație sustenabilă și plină de conținut.

Cartea lui Susan Fowler este răspunsul inovator pentru liderii care vor să afle cum să abordeze corect motivația!


În această carte fascinantă, Susan Fowler ne explică motivele pentru care ar trebui să nu ne mai hrănim angajații cu junk foodul emoțional generat de recompensele atât de ineficiente pe termen scurt și ne arată modul în care ne putem schimba stilul de leadership pentru a genera o perspectivă motivațională optimă.
Steve Davis, vicepreședinte executiv CenturyLink

Un adevărat memento al faptului că leadershipul este o abilitate care poate fi pusă în valoare doar dacă te adresezi inimilor și minților oamenilor pe care îi conduci. Întrebarea nu este dacă oamenii sunt sau nu motivați, ci mai degrabă ce anume îi motivează. Susan Fowler ne prezintă o nouă paradigmă a motivației, o alternativă simplă și completă de care era nevoie de mult timp.
Lori Lorenz, director principal de marketing Hewlett-Packard

O carte excepțională, plină de explicații simple, dar solide, care fac accesibilă tuturor cea mai nouă știință a motivării. Este filosofia care te ajută să ții pasul ritmului nebun al secolului XXI, tot mai mult adoptată de oamenii și organizațiile din întreaga lume, care au învățat că principiul „carrot and stick”, pe care l-au folosit încă de la începutul anilor 1900 ca să-și motiveze angajații, este deja depășit și nu mai are efect în ziua de azi. Folosiți cartea ca pe un ghid menit să vă ajute să vă reinventați în orice moment al vieții.
Viorel Panaite, managing partner Human Invest & Ken Blanchard România 

Drive a lui Daniel Pink dedicată trainerilor.
TD Magazine

Despre Autor

Susan Fowler are peste 30 de ani de experiență în domeniul leadershipului și lucrează ca cercetător, consultant și coach. Este unul dintre experții de top din domeniul dezvoltării personale și a condus strategia de dezvoltare a programului Motivația Optimă al companiei Ken Blanchard. Acesta a fost implementat în organizații din întreaga lume, printre care Microsoft, CVS, NASA, Institutul Catolic pentru Leadership, H&R Block, Mattel etc.

Grație experienței vaste și a cunoștințelor acumulate în cei cincisprezece ani în care a lucrat în domeniile publicității, vânzărilor, producției și marketingului, Susan Fowler a dezvoltat metode și instrumente destinate atât liderilor, cât și angajaților acestora, prin care să poată dobândi mentalitatea și setul de abilități necesare atingerii unui nivel al succesului cât mai înalt.

Opinia cititorilor