Ministerul Bunului-simț

Cum să scapi de birocrația excesivă, pretextele de doi bani și limbajul de lemn corporativ
  • Titlul original: MINISTRY OF COMMON SENSE: How to Eliminate Bureaucratic Red Tape, Bad Excuses, and Corporate BS
  • Ediția I 2021, paperback
  • Traducător: Ianina Marinescu
  • Dimensiuni: 14,5 x 20,5 cm
  • 256 pagini
  • ISBN: 978-606-722-430-6

Disponibilitate: În stoc

Preț normal: 49,00 lei

Special Price 39,20 lei

Descriere

Detalii

Un ghid în cinci pași, practic și plin de umor, despre cum să scăpăm – noi și companiile noastre – de piedicile birocrației


În timpul pandemiei de COVID-19, serviciile de securitate din aeroporturi le-au permis pasagerilor îmbarcarea cu cantități nelimitate de dezinfectant pentru mâini, dar au menținut limita de 100 de mililitri pentru toate celelalte lichide. Ai nevoie de o drujbă ca să-ți scoți din ambalaj noua pereche de căști. Ești la cea de-a opta întâlnire online pe ziua de azi, fereastra Zoom se tot blochează și, dacă mai auzi o dată „Nu, stai; nu, începe tu”, o să faci o criză de nervi. Dar mai întâi trebuie să asculți o interminabilă prezentare în Power Point pe care toată lumea pretinde că a citit-o, dar pe care n-a citit-o nimeni de fapt și care putea fi rezumată într-o pagină.

Ce s-a întâmplat cu bunul-simț? Cum îl putem recupera? Din câte se pare, companiile au ajuns să fie atât de prinse în mrejele propriilor probleme generate intern și atât de asaltate de mormanele de birocrație, încât și-au pierdut din vedere obiectivul esențial. Și ajung, inevitabil, să plătească prețul pentru asta.

Martin Lindstrom vine cu multe exemple din viața reală în care bunul-simț corporativ a fost abandonat și ne oferă planul său ingenios de a reda logica – și decența – acelor companii și persoane care au cea mai mare nevoie de ele. Lectură obligatorie pentru managerii din ziua de azi, dar și pentru angajați, Ministerul Bunului-simț este amuzantă, antrenantă și extrem de practică.

Cu inteligență și umor, Lindstrom susține că lipsa de empatie și acceptarea oarbă a politicilor, tehnologiei, regulilor și regulamentelor în companiile noastre ne fac să judecăm greșit, să distrugem experiența și satisfacția consumatorului și să deteriorăm cultura organizațională. Dacă vrei să mergi pe drumul drept către loialitatea clientului și succes financiar, citește această carte. Este un mod extraordinar de a-ți reaminti că e de bun-simț ca afacerea ta să aibă o față umană.Liz Wiseman, autoarea cărții Multipliers and Rookie Smarts, bestseller New York Times

Să râzi în hohote când citești o carte de management nu este o experiență pe care o trăiești în fiecare zi, dar, când am citit Ministerul Bunului-simț, mi s-a întâmplat de zeci de ori. Abordarea „de bun-simț” a lui Martin Lindstrom este inteligentă, amuzantă și absolut practică. Cartea pune la dispoziție o modalitate de a implica angajații în refacerea unor sisteme poticnite, astfel încât munca lor să devină mai productivă, iar clienții, mai mulțumiți. — Amy C. Edmondson, profesor la Harvard Business School, autoarea cărții The Fearless Organization

Lectură esențială pentru noi toți, cei care ne simțim copleșiți de birocrație la locul de muncă și care dorim să ne îmbunătățim calitatea vieții la serviciu. — Arianna Huffington, fondator și CEO Thrive Global, autoarea cărții Thrive

Cartea Ministerul Bunului-simț a apărut cu susținerea UniCredit Bank:

Martin Lindstrom crede că succesul companiilor este strâns legat de procedurile care pun la loc de cinste bunul-simț și empatia. Cu perspicacitate și umor, apreciatul expert internațional în comunicare și cultură organizațională reușește și de această dată să aducă în atenția tuturor obiceiurile care ne țin pe loc. Ministerul Bunului-simț ne ajută să chestionăm statu-quoul, să găsim cauzele ineficienței, să rezistăm rigidității și să dăm voce inovației interne. Sperăm ca cititorii să ajute la înființarea acestor Ministere în organizațiile din care fac parte.

Despre Autor

MARTIN LINDSTROM, autorul mai multor bestselleruri de business, este cunoscut la nivel internațional pentru serviciile sale de consultanță în management. Ca urmare a activității sale, are constant ocazia să observe diverse forme de „constipație corporativă” în firme din toată lumea. De-a lungul timpului, a învățat cum să identifice rapid astfel de obstacole deranjante în companii de toate nivelurile și apoi să le îndepărteze.

A fondat și este președinte al Lindstrom Company, principalul grup de consultanță în afaceri și cultură organizațională din lume, operând pe cinci continente și în peste 30 de țări. Autor de bestselleruri New York Times, cele opt cărți ale sale au fost traduse în 60 de limbi. Lindstrom a fost inclus pe lista celor „o sută cei mai influenți oameni din lume” de revista Time și printre „primele 20 minți de business” din 2020 de Thinkers50. Poți urmări activitatea sa și a echipei sale pe LindstromCompany.com.

Recomandări

S-ar putea să fii interesat și de următoarele produse:

  • Thrive

    Thrive

    Preț normal: 49,00 lei

    Special Price 24,50 lei

  • Small DATA

    Small DATA

    Preț normal: 49,00 lei

    Special Price 39,20 lei

  • Dark Cockpit

    Dark Cockpit

    Preț normal: 55,00 lei

    Special Price 44,00 lei

  • Niksen

    Niksen

    Preț normal: 49,00 lei

    Special Price 39,20 lei

Opinia cititorilor