StandOut

Evaluarea revoluționară a punctelor tale forte
  • Titlul original: StandOut
  • Ediția I 2013, paperback
  • Traducător: Dan Bălănescu
  • Dimensiuni: 14,5 x 20,5 cm
  • 198 pagini
  • ISBN: 978-606-8360-21-8

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Detalii

StandOut este un proiect al editurii Publica, susținut de Ernst&Young.

Evaluarea StandOut a punctelor tale forte te va ajuta să descoperi:

  • Ce carieră se potriveşte combinaţiei punctelor tale forte – ce responsabilităţi anume se potrivesc combinaţiei tale particulare de puncte forte
  • Cum poţi câştiga în calitate de lider – cum poţi face ca oamenii pe care îi ai în subordine să creadă că tu crezi într-un viitor mai bun pentru organizaţia pe care o conduci
  • Cum poţi câştiga ca manager - care este cea mai bună metodă de a stabili aşteptări clare în mintea oamenilor, de a-i recompensa sau de a-i implica
  • Cum poţi câştiga în vânzări – când ești cu adevărat convingător
  • Cum poţi câştiga în domeniul asistenţei pentru clienţi – care este cea mai bună modalitate de a câștiga încrederea clienților

„Evaluarea StandOut este un excelent instrument de lucru pentru manageri.” Eric Severson, Vice-președinte, Talent Gap

„Marcus Buckingham a contribuit din plin la succesul organizației noastre.” Susan P. Gambardelle, Vice-președinte, The Coca-Cola Company

„Marcus Buckingham este fără îndoială cel mai bun specialist în management din lume.” Business Week

„O carte care te evaluează, care scoate la lumină ce știi să faci mai bine și care te inspiră în cele din urmă să privești diferit rolurile pe care ți le asumi în fiecare zi. Este o lectură de referință pentru oricine lucrează în echipă, dar mai ales pentru liderii și managerii preocupați atât de obținerea unor rezultate excepționale, cât și de dezvoltarea oamenilor care contribuie în echipă la realizarea acestora. Marcus Buckingham propune o nouă abordare în alocarea rolurilor de forță, pentru a multiplica în mod continuu inovația și performanța acestora.” Elena Badea, Head of Market Enablement, Ernst & Young

Despre Autor

Marcus Buckingham, fondatorul The Marcus Buckingham Company, este un autor de mare succes la public, cu peste 3,7 milioane de volume tipărite în întreaga lume. Este o prezență des întâlnită în publicații prestigioase precum New York Times, Fortune, Fast Company, Harvard Business Review şi USA Today.

Marcus a petrecut aproape două decenii la Gallup, unde a făcut muncă de pionierat în cercetarea punctelor forte personale, dezvoltând soluţii de afaceri bazate pe aceste puncte forte pentru mărci celebre precum Best Buy, Disney, Toyota, Gap, Facebook sau Coca-Cola.

Opinia cititorilor
Coduri pentru evaluare - (18.11.2013)
Vă invităm să ne solicitați codul de evaluare printr-un mesaj la carte@publica.ro. Mulțumim!
Puncte slabe - (17.11.2013)
am studiat cu drag cele mai importante lucrari ale lui Marcus B. inclusiv Descopera-ti punctele forte cu testul clifton.

Vad ca s-a despartit de cei de la Gallup cu care lucrase.
Sunt dezamagit fie de strategia int de vanzare fie de strategia voastra a editurii.

Pentru a putea beneficia 100% de valoarea cartii trebuie facuta evaluarea Standout. Nu ati dat cod unic pentru inregistrarea pe site-ul oficial cum se da impreuna cu cartea amintita adineaori.

Optiunea cititorului este sa mai plateasca inca 15$ pentru evaluare.

Daca gresesc si voi dati acelo coduri (cartea cumparata de mine nu il are) va rog sa imi spuneti cum intru in posesia lui?

As aprecia un raspuns ...
Numai de bine - (16.05.2013)
Am descoperit citind Stand Out ca maine va fi o zi in care imi voi folosi mai bine punctele forte. Si asta pentru ca acum stiu mai bine care sunt. :)