Pe spatele șervețelului

Cum să rezolvăm probleme și să vindem idei prin desene

  • Titlul original: Back of the Napkin
  • Ediția I 2010
  • Traducător: Gabriella Eftimie
  • Dimensiuni: 17 x 17 cm
  • 304 pagini
  • ISBN: 978-973-1931-25-8

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Detalii

Un desen mâzgălit pe un biet şerveţel are un impact mai mare decât un Excel sau un PowerPoint. Ajută la cristalizarea ideilor, la spargerea tiparelor de gândire care ne ţin pe loc şi la obţinerea unui tip de comunicare ce li se adresează tuturor oamenilor.

Soluţiile şi ideile din Pe spatele şerveţelului sunt inspirate de descoperiri ştiinţifice de ultimă oră. Ele vin după douăzeci de ani de experienţă în studiul metodelor vizuale pentru rezolvarea problemelor. Iar instrumentele propuse sunt la îndemâna oricui, pentru că se bazează pe lucruri pe care le facem cu toţii în mod natural în fiecare zi, fără se ne dăm seama: privim, vedem, ne imaginăm. 

Dan Roam demonstrează că toţi oamenii au darul gândirii vizuale, chiar şi cei care se jură că nu se pricep deloc la desen.

Pe spatele şerveţelului a fost aleasă de Business Week şi Fast Company drept cea mai inovatoare carte a anului 2008. În topul celor mai bine vândute cărţi din 2008, realizat de celebra librărie online Amazon, ocupă locul 5. A fost tradusă în peste 25 de limbi, devenind bestseller şi în Japonia, Coreea de Sud şi China.

"Ideea cărţii e simplă: dacă ai un creion şi o bucată de hârtie, te poţi descurca în hăţişul lumii de afaceri."

Publishers Weekly

"Niciunui scriitor nu-i face plăcere să recunoască, dar adevărul e că uneori o imagine face cât o mie de cuvinte. Am învăţat foarte multe din această carte: Pe spatele şerveţelului e un curs de iniţiere în puterea gândirii vizuale."

Daniel H. Pink, scriitor

"Informaţiile vizuale sunt mult mai interesante decât informaţiile verbale. Dacă vrei să fii convingător, foloseşte-te de imagini, desene sau grafice."

Roger Black, cofondator al companiei de design media Font Bureau

MICROSOFT, EBAY, GOOGLE, WAL-MART, BOEING, LUCAS FILM, GAP, KRAFT, STANFORD UNIVERSITY, THE MIT SLOAN SCHOOL OF MANAGEMENT, SENATUL STATELOR UNITE ALE AMERICII AU APELAT LA DAN ROAM PENTRU A REZOLVA PROBLEME PRIN GÂNDIREA VIZUALĂ.

Plasati strategic in fiecare bucatarie, a fiecarei afaceri, Pe spatele servetelului. Puneti la loc de cinste, in fiecare bufet, al fiecarui antreprenor care se respecta, Pe spatele servetelului. Pentru rezultate satioase, adaugati Pe spatele servetelului in fiecare camara de business unit.

"In Pe spatele servetelului se afla nu numai o suma de inestimabile sfaturi despre cum poti exprima simplu, eficient si vizual solutii, ci si o filozofie numai buna de mancat pe paine de orice om preocupat de o gandire laterala de business. Daca doriti sa aveti painea si cutitul in economia cunoasterii, serviti deindata Pe spatele servetelului. Ingrijita frumos de Editura Publica, o institutie pentru care am enormul respect pe care, cu totii, il datoram celor ce isi fac meseria impecabil."

Sorin Tranca, Creative Director FRIENDS Advertising, incantat partener al acestui titlu exceptional
Despre Autor

Dan Roam a fondat prima companie de comunicare de marketing din Uniunea Sovietică. Aici a descoperit, în anii `90, puterea desenelor: neştiind limba rusă, a realizat că se putea înţelege cu ceilalţi desenând pur şi simplu. De atunci a rafinat instrumentele de comunicare vizuală şi a scris mai multe cărţi în care prezintă avantajele comunicării vizuale în afaceri.

A studiat la University of California şi are două specializări: în arte frumoase şi în biologie, o combinaţie care l-a ajutat în abordarea interdisciplinară a afacerilor. Este fondatorul companiei Digital Roam Inc., care oferă un tip aparte de consultanţă managerială, constând în rezolvarea problemelor prin intermediul gândirii vizuale. Prin conferinţele, atelierele şi cărţile lui, foarte multe companii au ajuns să găsească soluţii ingenioase folosindu-se de metoda expusă în această carte.

Opinia cititorilor