- Descriere
-
Detalii
O tânără renunță la doctorat și începe să joace poker. Se antrenează pentru tot felul de situații diferite și contradictorii, învață să anticipeze mișcările greșite ale adversarilor săi și devine una dintre cele mai de succes jucătoare din lume. Un general al infanteriei marine, confruntat cu moralul scăzut al recruților, reorganizează tabăra de instrucție militară și descoperă că insuflarea unei „orientări către acțiune” îi poate transforma chiar și pe adolescenții cei mai lipsiți de direcție în persoane de succes care se automotivează. Realizatorii filmului Frozen se apropie de o catastrofă. Își reorganizează echipa și, astfel, ajung la un nivel de creativitate care produce unul dintre filmele cu cele mai mari încasări din toate timpurile.
Ce au în comun toți acești oameni?
Ei știu că productivitatea se bazează pe anumite alegeri. Modul în care ne formulăm deciziile zilnice, marile ambiții pe care ni le propunem și obiectivele simple pe care le ignorăm, culturile pe care le creăm ca lideri pentru a genera inovație, modul în care interacționăm cu informațiile, toate sunt aspecte care îi diferențiază pe cei doar ocupați de cei cu adevărat productivi.
În Mai inteligent, mai repede, mai bine, Charles Duhigg ne explică modul în care putem îmbunătăți lucrurile pe care le facem. Cartea sa este o explorare de referință a științei productivității, care poate învăța pe oricine cum să aibă succes cu mai puțin stres și cum să reușească să facă mai multe fără să sacrifice lucrurile la care ține cel mai mult.
Duhigg combină povești emblematice cu cercetări care identifică motivele pentru care anumite persoane sau afaceri nu sunt la fel de eficiente ca altele. Își poartă cititorii din cabina de pilotaj a unui avion, în camera de creație a filmului Frozen.
Chicago Tribune
Duhigg analizează diversele căi prin care oamenii pot deveni mai eficienți, fie că este vorba despre motivație, despre stabilirea obiectivelor, despre luarea deciziilor sau despre stimularea gândirii creative... Este un povestitor eficient, foarte priceput în a combina științele sociale cu documentarea amănunțită și cu poveștile captivante.
The Economist
Duhigg, un povestitor cu har care combină talentul de reporter cu cercetări de ultimă oră din psihologie și economie comportamentală, explică de ce unele companii și persoane reușesc să realizeze atât de multe, în timp ce altele eșuează. Aproape toate cărțile scrise despre acest subiect sunt pline de studii de caz și de povești, dar abilitățile de povestitor ale lui Duhigg transformă această carte într-o lectură memorabilă și convingătoare. Duhigg reușește să ne provoace paradigmele mentale și raționamentele. Nu este doar o altă carte despre productivitate. Este vorba despre organizarea multitudinii de informații cu care trăim.
The Financial Express - Despre Autor
-
CHARLES DUHIGG a studiat istoria la Yale și a obținut un MBA la Harvard Business School. Din 2006, este reporter economic la The New York Times. În 2013 a primit Premiul Pulitzer pentru „The iEconomy“, o serie de articole despre Apple. A scris și despre criza financiară din 2008, expunând modul în care companiile profitau de persoanele în vârstă și comentând încălcările la nivel național ale legii Safe Drinking Water Act. Pentru aceste articole, Charles Duhigg a primit nenumărate distincții, printre care National Journalism Award, Investigative Reporters and Editors' Medal și National Academies' Reporting Award.
- Opinia cititorilor
-
- viorel (09.03.2018) foarte buna -
-
excelenta, o recomand!