Marile detalii

MICI schimbări generează MARI influenţe
  • Titlul original: The Small Big
  • Ediția I 2015, paperback
  • Traducător: George Chiriţă
  • Dimensiuni: 14,5 x 20,5 cm
  • 352 pagini
  • ISBN: 978-606-722-061-2

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Detalii

În prezent, ai nevoie în fiecare zi să convingi pe cineva de ceva – pe șeful tău, un coleg, un client, partenerul sau partenera, chiar și pe copiii tăi. În lumea noastră modernă în care timpul este o resursă importantă, se naște o întrebare crucială la care Marile DETALII te ajută să găsești un răspuns: care este cea mai mică schimbare pe care o poți face pentru a crește șansele tale de succes?

Cercetările recente în domeniile psihologiei sociale, economiei comportamentale și neuroștiinței au oferit o mai bună înțelegere în ceea ce privește modul în care se petrec schimbările ce au la bază persuasiunea. Din  ce în ce mai mult, nu puterea argumentelor tale sau cât de multe informații oferi vor fi factorii care influențează cel mai mult, ci cadrul psihologic în care aceste informații sunt prezentate. Adevărul este că oricine își poate crește puterea de influențare – nu prezentând laborios mai multe informații sau utilizând stimulente și resurse costisitoare, ci prin modificări mici și simple în abordarea lor persuasivă, corelate cu motivații omenești adânc înrădăcinate.

În aceste pagini, trei renumiți cercetători din domeniul științei și practicii persuasiunii descriu un set de schimbări minore despre care cercetările au dovedit că pot crește semnificativ puterea de influențare. Scrisă sub forma unei serii acaparante de peste 50 de observații din domeniul științei persuasiunii, cartea Marile DETALII este un ghid indispensabil pentru oricine dorește să influențeze comportamentul altora într-un mod eficient și etic. Pentru că atunci când vine vorba de a-i influența pe ceilalți, MICUL este noul MARE!

Martin, Goldstein și Cialdini – echipa de șoc a științei persuasiunii – au scris o carte pe deplin convingătoare și eminamente utilă. Într-o serie de capitole scurte și dinamice, aceștia explică ultimele cercetări realizate în întreaga lume și apoi folosesc cercetările respective pentru a oferi un arsenal de tehnici practice, care pot fi puse în aplicare pentru a influența comportamentul altora. Această carte este un adevărat tur de forță. — Daniel Pink, autorul bestsellerurilor New York Times A vinde e omenește și Drive

Dacă te-ai luptat vreodată să schimbi convingerile și comportamentele altora, există speranțe. Marile DETALII oferă cele mai pătrunzătoare observații atât la nivel teoretic, cât și la nivel practic, provenite de la cei mai buni experți din lume în domeniul persuasiunii. Oricui îi pasă de influențare va citi această carte fascinantă. — Adam Grant, profesor la Wharton School și autorul bestsellerului A da și a lua

Dacă te-ai îndoit vreodată că schimbările mici pot face o diferență mare, această excelentă și pătrunzătoare carte te va convinge. — Dan Ariely, profesor la Universitea Duke și autorul bestsellerurilor Irațional în mod previzibil și Adevărul (cinstit) despre necinste.

Despre Autor

Steve J. Martin este directorul companiei Influence at Work din Marea Britanie. Activitatea sa este prezentată în publicații precum New York Times, Los Angeles Times și Wired. Editorialele sale pe teme de afaceri, cu apariții regulate, din revistele care apar în Harvard Business Review și în revista companiei British Airways, sunt citite de peste 2,5 milioane de oameni în fiecare lună.

Noah J. Goldstein este profesor la UCLA Anderson School of Management.
A câștigat premii atât pentru cercetare, cât și pentru tehnicile sale pedagogice. Cartea sa anterioară, Yes!, 50 Scientifically Proven Ways to be Persuasive, scrisă împreună cu Martin și Cialdini, este bestseller New York Times, tradus în peste 25 de limbi. Goldstein a făcut parte și din consiliile științifice consultative a două companii din Fortune Global 500.

Robert B. Cialdini este profesor emerit de psihologie și marketing la Universitatea de Stat din Arizona. De asemenea, este și președintele companiei Influence at Work. Harvard Business Review l-a numit „cel mai bun cercetător din domeniul influenței“. Cartea sa, Influence: Science and Practice a fost prezentată de revista de Inc. ca fiind una dintre cele mai bune zece cărți de marketing din toate timpurile, fiind publicată în 28 de limbi. Este bestseller New York Times, vândut în peste două milioane de exemplare.

Opinia cititorilor