Simply Better

Simply Better

Cum să câştigi clienţi şi să-i păstrezi oferindu-le ceea ce contează mai mult
  • Editia I 2008
  • Traducator: Lia Potec
  • 14.5 x 20.5 cm
  • 224 pagini
  • Pret: 40,46 lei
  • ISBN: 978-973-88749-9-4
  • Disponibilitate: Stoc epuizat
40,46 lei
+ Adaugă la wishlist
  • Simply Better este un manifest pentru oamenii de afaceri de astăzi, simplu şi la obiect, care atrage atenţia asupra fundamentelor, asupra a ceea ce contează cu adevărat în dezvoltarea unei afaceri.

    Barwise şi Meehan argumentează că o diferenţiere de succes nu constă în oferta de produse unice, ci în categorii de beneficii generice, precum un bun service, livrare la timp şi produse de calitate, pe care orice companie le poate oferi.

    „Secretul” constă în a oferi toate acestea substanţial şi constant mai bine decât competitorii. Ilustrând acest tip de diferenţiere orientată către client prin exemple reale – luate din experienţa a numeroase companii, printre care Toyota, P&G, Hilti, Tesco sau Ryanair, Simply Better propune managerilor un cadru de acţiune pe care aceştia îl pot utiliza ca să:

    • Înţeleagă ce are de fapt valoare pentru clienţi şi de ce aceştia cumpără mărcile pe care le cumpără;
    • Descopere nevoi de bază încă nesatisfăcute, care nu aşteaptă decât o soluţionare eficientă;
    • Transforme insatisfacţia clienţilor într-o îmbunătăţire a performanţelor;
    • Combine cu succes abordări tradiţionale în strategie şi inovaţie cu abordări ce ies din tiparele tradiţionale în publicitate şi comunicare;
    • Creeze în cadrul companiei o cultură a învăţării, în permanenţă receptivă la nevoile în schimbare ale clienţilor.

    A fi unic poate apărea ca o perspectivă interesantă şi atrăgătoare, însă nu este ceea ce va face din afacerea dumneavoastră un succes. Simply Better vă arată cum cele mai simple aşteptări ale clienţilor pot conduce la rezultate extraordinare şi de durată.

  • Prefaţă

    Mulţumiri

    1. Diferenţierea care contează

    2. Cum văd de fapt clienţii marca dumneavoastră

    3. Identificarea beneficiilor generice ale categoriei

    4. A inova pentru a conduce piaţa. Provocări

    5. Atenţie: Gândirea în cadrul tiparelor tradiţionale nu funcţionează în publicitate

    6. Un mod de gândire orientat către client

    7. Cum să fiţi pur şi simplu mai buni

    Note

  • Patrick Barwise este profesor de management şi marketing la London Business School (LBS). El s-a alăturat corpului profesoral de la LBS in 1976, după un început de carieră în cadrul companiei IBM.

    A deţinut o serie de poziţii manageriale în cadrul LBS, inclusiv cea de decan al facultăţii, director pentru aspectele legate de absolvenţi, director al London Executive Programme şi preşedinte al Future Media Research Programme.

    Barwise mai este implicat şi în alte activităţi, precum consultanţă, cercetare aplicată, dezvoltare managerială şi activităţi voluntare. În prezent este consilier pentru cercetarea audienţei la Ofcom, noua agenţie de reglementare a comunicaţiilor din Marea Britanie. Barwise a obţinut o diplomă de Master în inginerie economică de la Universitatea Oxford, una de M.B.A. de la LBS şi una de doctorat în comportamentul consumatorului de la LBS.

    Seán Meehan este profesor Martin Hilti de Marketing şi Managementul Schimbării şi director al programului de M.B.A. al IMD, Lausanne, Elveţia. Interesul său în practica managementului orientat către client s-a cristalizat la începutul carierei sale în cadrul companiei Arthur Andersen, unde se ocupa de clienţi din sectoare diverse precum petrol şi gaz, media, vânzarea cu amănuntul şi servicii financiare, şi la Deloitte & Touche, unde a fost director de marketing.

    Cercetarea sa din cadrul proiectului de doctorat la LBS asupra managementului orientat către client a fost apreciată prin acordarea premiului Alden G. Clayton al Institutului de Ştiinţe ale Marketingului şi burse de studiu acordate de Consiliul pentru Cercetare Economica şi Socială al Marii Britanii şi de către LBS. De când s-a alăturat corpului profesoral de la IMD, activitatea lui s-a concentrat în principal asupra câtorva aspecte, precum strategia corporatistă, orientarea către client şi marketing.

    Meehan a conceput şi condus proiecte de dezvoltare managerială pentru companii precum Credit Suisse, PricewaterhouseCoopers, Caterpillar Overseas S.A., Hilti, MasterCard International, Swiss Re şi Toyota. Cercetarea sa continuă să se concentreze asupra naturii şi eficienţei orientării de piaţă şi proceselor de creare de valoare pentru consumator

  • Adaugă primul comentariu al acestui produs