Ce-ar face Google

"Cea mai bună carte despre internet" (Fortune, 2008)
  • Editia I 2010
  • Traducator: Irina Henegar
  • 14,5 x 20,5 cm
  • 360 pagini
  • Pret: 47,20 lei
  • ISBN: 978-973-1931-40-1
  • Disponibilitate: Stoc epuizat
47,20 lei
+ Adaugă la wishlist
  • "N-am scris o carte despre Google, ci despre cum s-a schimbat lumea noastră. Pentru a înţelege natura acestei schimbări şi şansele pe care ni le oferă nu cred că există o companie mai potrivită decât Google. Sper ca cei care lucrează în alte domenii să-şi dea seama că nu există decât două reacţii posibile la schimbare: să i te opui sau să o vezi ca pe o oportunitate. Google face asta în fiecare zi. […]

    Google vede lumea într-un fel cu totul diferit. Nu încearcă să apere vechile reguli – dimpotrivă, îşi ia libertatea să creeze lucruri noi. Vechea formulă este: creează – posedă – controlează. În timp ce formula Google e: organizează – adaugă valoare – permite-le altora să aibă succes.

    De la Google putem învăţa să dezvoltăm platforme care le permit utilizatorilor să creeze valoare. [...] Şi ne mai învaţă noi modele de afaceri, cum ar fi scoaterea de produse beta pe piaţă, consultându-i astfel pe clienţi şi pe utilizatori şi invitându-i să colaboreze.

    Lecţia Google: trebuie să le ieşi în întâmpinare oamenilor, nu să aştepţi să te caute ei." Jeff Jarvis

    "Google nu este doar o companie, Google reprezintă un mod cu totul nou de gândire. Jarvis a făcut ceva cu adevărat important: a extins această abordare către mediul de afaceri şi către cultură, demonstrând cât de revoluţionară este."

    Chris Anderson, autor al cărţii Long Tail

    "Ce-ar face Google? este o carte excepţională care surprinde schimbările radicale pe care internetul le-a generat în cultura noastră, în marketing şi în publicitate."

    Craig Newmark, fondatorul Craigslist

    "Dacă vreţi să înţelegeţi de ce inovaţiile noului internet reprezintă antiteza perioadei dot-com, citiţi această carte. Vă va deschide ochii asupra unui număr uriaş de posibilităţi reale de adaptare a afacerilor voastre în această nouă ordine mondială."

    Don Tapscott, coautorul cărţilor Wikinomics şi Grown Up Digital

  • Ce-ar face Google?

    Regulile Google

    1 O nouă relaţie

    Daţi-ne controlul şi noi îl vom folosi

    Iadul se numeşte Dell

    Cel mai nesuferit client îţi este cel mai bun prieten

    Cel mai bun client îţi este partener

    2 O nouă arhitectură

    Un link schimbă totul

    Fă ceea ce ştii mai bine şi foloseşte linkuri pentru toate celelalte lucruri

    Fii parte dintr-o reţea

    Fii o platformă

    Gândeşte distributiv

    3 O nouă deschidere către public

    Dacă nu poţi fi căutat, nu vei fi găsit

    Toţi avem nevoie de elixirul Google

    Viaţa şi afacerile sunt publice

    Clienţii sunt agenţia ta de publicitate

    4 O nouă societate

    Organizarea elegantă

    5 O nouă economie

    Viitorul le aparţine companiilor mici

    Economia postdeficit

    Fii parte din noua economie a darului, cu sursă deschisă

    Industria de masă a murit — trăiască industriile de nişă!

    Pentru Google, totul este o marfă

    Bine aţi venit în economia Google!

    6 O nouă paradigmă a afacerilor

    Mărunţişurile dau bătăi de cap

    Intermediarii — o specie pe cale de dispariţie

    Gratuit — un model de afaceri

    Decide care este afacerea ta

    7 O nouă atitudine

    Există o relaţie inversă între control şi încredere

    Ai încredere în oameni!

    Ascultă!

    8 O nouă etică

    Greşeşte corect!

    Viaţa este mereu în teste

    Fii onest!

    Fii transparent!

    Colaborează!

    Nu fi malefic!

    9 O nouă viteză

    Răspunsurile se dau pe loc

    Viaţa este în direct

    Mulţimile se formează într-o clipită

    10 Noi imperative

    Fii atent la văcuţa de bani din mină!

    Încurajează, înlesneşte şi protejează inovaţia

    Simplifică şi iar simplifică

    Dă-te la o parte

    Dacă Google ar conduce lumea

    11 Media

    The Google Times: ziare, post-hârtie

    Googlewood: deschiderea divertismentului

    GoogleCollins: trebui să ucizi cartea pentru a o salva

    12 Publicitatea

    Şi acum, câteva cuvinte din partea sponsorilor Google

    13 Industria de retail

    Restaurantele Google: o afacere bazată pe deschidere

    Magazinele Google: o companie bazată pe oameni

    14 Utilităţile

    Google Energie & Electricitate: ce-ar face Google?

    GT&T: ce ar trebui să facă Google

    15 Industria manufacturieră

    Googlemobilul: de la confidenţialitate la transparenţă

    Google Cola: suntem mai mult decât consumatori

    16 Serviciile Google Air: o piaţă socială de consumatori

    Google Imobiliare: informaţia înseamnă putere

    17 Banii

    Google Capital: banii creează reţele

    Prima bancă Google: pieţe fără intermediari

    18 Bunăstarea socială

    Spitalul Sf. Google: beneficiile deschiderii către public

    Compania de Asigurări Mutuale Google: o afacere bazată pe cooperare

    19 Instituţiile publice

    Universitatea Google: democratizarea educaţiei

    Statele Unite ale Google: tocilarii la putere

    20 Excepţiile

    Specialiştii în PR şi avocaţii: irecuperabili

    Dumnezeu şi Apple: dincolo de Google?

    Generaţia G

    Să continuăm conversaţia

    Note şi mulţumiri

  • Jeff Jarvis deţine unul dintre cele mai populare şi respectate bloguri despre internet şi media, Buzzmachine.com. De asemenea, se ocupă de secţiunea de new media pentru ziarul The Guardian din Londra.

    Forumul Economic Mondial de la Davos l-a inclus pe lista celor 100 de lideri internaţionali din media, atât în 2007, cât şi în 2008. Este creatorul şi redactorul fondator al Entertainment Weekly. Predă la Graduate School of Journalism din cadrul City University of New York.

  • - 05.11.2012  
    cartea excelenta, traducerea....
    O carte usoara, excelenta de citit daca doresti sa te relaxezi. Eu am citit-o pentru un proiect la serviciu (lucrez la o firma de consultanta) si va asigur ca merita.

    De asemenea, a great choice daca doriti sa faceti un cadou frumos unui coleg de munca sau unui economist.
    - 28.06.2011  
    aici a aparut cartea?!...
    am citit cartea - colosala! dar se pare ca oamenii de la Publica nu au citit-o, pentru ca site-ul lor ar fi aratat altfel... :)
    - 10.11.2010  
    Excelenta Carte & Traducere defectuoasa
    Felicit editura Publica pentru initiativa de a lansa pe piata Romaneasca carti de specialitate de actualiate internationala imediata. Revista Fortune spune despre aceasta carte: "cea mai buna carte despre Internet". Cred ca ar trebui modificat in " Cea mai buna carte despre cum internetul a schimbat radical lumea afacerilor". Din pacate traducerea este defectuoasa si m-a obligat sa citesc de mai multe ori anumite pasaje, pentru a intelege despre ce era vorba. Daca nu cunosteam limba engleza specifica afacerilor, IT-ului si Internet-ului, nu asi fi inteles mesajul transmis. S-au tradus "mot a mot" expresii specifice acestui domeniu, multe din ele fiind deja acceptate ca neologisme ale Limbii Romane si folosite deja in mod curent. Sunt convins, ca traducatoarea dna. Irina Henegar cunoaste bine engleza, dar ii recomand sa se familiarizeze cu terminologia afacerilor si IT-ului si sa se actualizeze cu terminologia curenta in Romania in acest domeniu de mare actualitate. Cred ca un bun inceput ar fi sa citeasca "Business magazin"...........
    - 16.07.2010  
    Ideea de baza este ca nu trebuie sa ramanem rigizi, pasivi la schimbari, ci sa stim sa avem o conduita deschisa in afaceri
    “Desi, in opinia mea, are un titlu ciudat pe care la inceput l-am privit cu scepticism, cartea se dovedeste a fi o lucrare interesanta, usor de citit si care iti poate deschide noi orizonturi, te poate ajuta sa vezi multe lucruri pe care poate le-am ignorat pana acum. Te ajuta sa deschizi ochii asupra unor resurse nemarginite de adaptare a afacerilor tale in noul context economic, social, politic. Surprinde toate schimbarile radicale pe care internetul (si chiar site-ul celor din Sillicon Valley) le-a adus in viata noastra de zi cu zi, in toate aspectele vietii cotidiene: cultura, educatie, afaceri, media, publicitate.



    Dupa cum am aflat (scurt searach pe google J) titlul face trimitere la motto-ul creştinului american tipic ("Ce-ar face Isus?") şi la documentarul lui Morgan Spurlock care a făcut senzaţie, “Ce-ar cumpăra Iisus?”.

    Ideea de baza este, inteleg, ca nu trebuie sa ramanem rigizi, pasivi la schimbari, ci sa stim sa avem o conduita deschisa in afaceri si sa fim capabili de a ne adapta continuu la cerintele consumatorilor, clientilor.”
    - 13.07.2010  
    Ar putea face totul !
    O carte excelenta! Toti aceia care isi spun specialisti in comunicare si marketing ar trebui s-o citeasca. Mai multe detalii aveti si aici: http://bookconsumer.blogspot.com/2010/07/ce-ar-face-google.html
    - 01.07.2010  
    scurta recenzie a cartii
    Domnul Jarvis este un fan devotat si declarat al companiei Google de asa maniera incat concurenta, in speta Yahoo! (care in viziunea domnului Jarvis e un mare rahat!) se gaseste la polul opus al “noii gandiri economice” intruchipata perfect de Google. Personal nu am nimic impotriva unor astfel de carti care miros de la distanta a reclama platita gros. Dar editorii puteau trece undeva, in vreun subsol , la inceputul ori la finalul cartii, anuntul ca volumul este consecinta nesperata a darniciei cuplului Page-Brin si ca scrierea lui nu e pornita din cine stie ce revelatie extraordinara a unui individ cu pretentii de jurnalist ci un banal serviciu publicitar…
    - 15.06.2010  
    O recomand ca pe aspirina...
    Entuziasta spre frenetica, "Ce-ar face Google" e o carte in care Internetul e Taramul, iar Google e Fat-Frumos. Ma uit in jurul meu si nu vad pe nimeni scutit de-a o citi, asa ca o recomand ca pe aspirina, chit ca va place, chit ca nu va place. Iar daca nu veti descoperi, citind-o, raspunsul la intrebarea "Ce-ar face Google", puteti fi siguri ca veti intelege, macar, de ce scriem tot mai mult din taste si tot mai putin de mana, asa cum va scriu si eu acum.

    Eu!
    Cine sunt eu? Google me...
  • Netocraţia

    Netocraţia

    Noua elită a puterii şi viaţa după capitalism
    47,20 lei
    Noi-gândim

    Noi-gândim

    Inovaţie de masă, nu producţie de masă
    47,20 lei
    Wikinomics

    Wikinomics

    Cultura colaborării în masă
    56,83 lei