Arta rețelelor sociale

Sfaturi pentru utilizatori experimentați
  • Titlul original: The Art of Social Media
  • Ediția I 2015
  • Traducător: Emilia Vasiliu
  • Dimensiuni: 14,5 x 20,5 cm
  • 192 pagini
  • ISBN: 978-606-722-048-3

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Detalii

Până acum trebuie să fie clar că, indiferent dacă promovezi o afacere, un produs sau pe tine însuți, rețelele sociale sunt în topul lucrurilor care determină dacă vei avea succes sau dacă vei eșua. Și există nenumărați experți, autori și consultanți dornici să te sfătuiască.

Dar nu e nimeni asemeni lui Guy Kawasaki, unul dintre pionierii blogurilor, Twitter-ului, Facebook-ului, Tumblr-ului etc. pentru afaceri. Acum, Guy s-a asociat cu Peg Fitzpatrick, despre care el spune că este cea mai bună persoană pe social media pe care a cunoscut-o vreodată, pentru a oferi Arta rețelelor sociale – unicul ghid esențial de care ai nevoie pentru a obține un maximum de beneficii pentru timpul, efortul și banii investiți.

Cu mai bine de o sută de sfaturi practice, trucuri și observații, autorii prezintă o strategie completă de a construi o prezență concentrată, riguroasă și convingătoare pe cele mai populare platforme de rețele sociale. Ei îți arată pașii necesari pentru construirea unei baze solide și îți arată cum să îți capitalizezi bunurile digitale, să îți optimizezi profilul, să atragi mai mulți oameni care să te urmărească și să integrezi eficient social media și blogul.

Pentru începătorii copleșiți de prea multe opțiuni, dar și pentru profesioniștii experimentați, dornici să-și îmbunătățească strategia, Arta rețelelor sociale este plină de tactici care au dovedit că aduc rezultate în realitate. Sau, așa cum spune Guy: „conținut de cea mai bună calitate, fără informații de umplutură".

Mesajul autorilor:

Scopul acestei cărți este să îți permită să te descurci extraordinar cu reţelele sociale. Presupunem că ești familiarizat cu elementele de bază și că folosești rețelele sociale în scopuri de business, fie pentru tine însuți, fie pentru o organizație.

Pentru a face clar unghiul din care privim lucrurile, trebuie spus că eu și Peg suntem în tranșeele reţelelor sociale și nu într‐o „cameră de război" la sediul central.

Am acumulat cunoștințele prin experimentare și sârguință, nu pompos, prin sofisme și participări la conferințe. Chiar și așa, n‐ar trebui să consideri literă de lege ceea ce spunem.

Acestea sunt ponturile, trucurile și descoperirile noastre și sperăm să funcționeze și la tine.

Totuși, într‐o lume ideală, ți‐ai dezvolta tehnici mai bune decât ale noastre și ne‐ai spune și nouă cum să ne îmbunătățim practicile.

Aici găsiți un document care conține link-urile site-urilor menționate în cartea Arta rețelelor sociale.

Despre Autor

Guy Kawasaki este evanghelist-șef la Canva, un instrument online pentru design grafic. A fost consultant pentru unitatea business Motorola de la Google și evanghelist-șef la Apple. De asemenea, este autor al APE, What the Plus!, Enchantment și al altor nouă cărți. Kawasaki este licențiat la Stanford, are un masterat la UCLA și un doctorat onorific de la Babson College.

Peg Fitzpatrick este pasionată de social media și de slujba ei și își împărtășește experiența profesională pe care a acumulat-o lucrând zi de zi în tranșeele rețelelor sociale, marketingului și bloggingului. Lucrează cu branduri globale și lideri din domeniul social media. A condus campanii de succes în rețelele sociale pentru Motorola, Audi, Canva, Google și Virgin și, de asemenea, a fost ambasador de brand pentru hotelurile Kimpton. Lucrează cu cele mai bune branduri și le face chiar mai bune!

Opinia cititorilor
Cartea este scrisa 100% bazandu-se pe cazuri si campanii reale - (13.12.2017)
"Arta retelelor sociale" este o carte gen "cum sa" impartita in doisprezece capitole.
Capitolele trec prin tot ce inseamna social media de la creearea si optimizarea unui cont online pana la gestionarea chaturilor live pe twitter (da stiu, in Romania Twitter-ul nu a prins atat de bine dar poate fi o sursa de inspiratie).

Mi-a atras atentia capitolele despre perfectionarea postarilor, calitatea si continutul lor, cand, cum, care sunt aplicatiile cu care se pot planifica postarile pe diverse retele sociale. Cartea este scrisa 100% bazandu-se pe cazuri si campanii reale, nu se bazeaza doar pe teorie, ceea ce o face foarte valoroasa.