Funky Business

Talentul face capitalul să danseze
  • Editia I 2007
  • Traducator: Cristian Ionescu
  • 14.5 x 20.5 cm
  • 311 pagini
  • Pret: 47,20 lei
  • ISBN: 978-973-88365-0-1
  • Disponibilitate: Stoc epuizat
47,20 lei
+ Adaugă la wishlist
  • Funky Business se află pe locul 16 într-un top al celor mai bune cărţi de business din toate timpurile, conform unui sondaj Bloomsbury.

    Manifest al noii generaţii de lideri, şi nu numai, Funky Business este o lectură obligatorie pentru cei care vor sa înveţe limbajul şi reţetele noii economii.

    De fapt, în vremurile funky pe care le trăim, suntem cu toţii lideri, ne spun cei doi autori. Deţinem controlul celei mai importante resurse a momentului: propriile creiere, iar bătălia dintre ele este noul război rece.

    Ca să ne diferenţiem de ceilalţi, avem nevoie de strategii noi. Ca să nu ieşim din joc, trebuie să ieşim în evidenţă.

    Ce soluţii avem pentru a fi competitivi? „Să refuzăm competiţia” – iată răspunsul paradoxal pe care ni-l oferă Nordström si Ridderstråle. Ne pierdem în mulţime dacă acceptăm să alergăm la un loc cu ceilalţi.

    Pentru a avea succes, trebuie să fim diferiţi, să fim funky. Să fii funky, înseamnă să iţi foloseşti din plin imaginaţia. Pentru a fenta capcana întinsă de piaţă, trebuie să facem apel la latura emoţională a fiinţei umane, nu la cea raţională. Astăzi, doar talentul face capitalul să danseze.

    Funky Business a fost pâna acum tradusă in peste 34 de limbi.

  • Cuprins

    Cuvânt înainte
    Prefaţă la ediţia originală


    1. Vremuri funky

    Bătălia creierelor
    A treia revoluţie a cunoaşterii
    Revoluţii reevaluate
    Afacerile funky sunt cu adevărat globale
    Afacerile funky înseamnă mai multă competiţie pentru orice şi peste tot
    Afacerile funky necesită o căutare constantă a diferenţierii
    Afacerile funky necesită inovaţie organizaţională
    Afacerile funky pun în centru managementul şi leadership-ul
    Afacerile funky ne dau nouă puterea
    În viitorul funky

     

    2 Forţele funk-ului

    Tehnologia, interminabila secvenţă
    Date digitale
    Vise digitale
    Instituţiile: refacerea mausoleelor
    Instituţia capitalismului
    Statul naţional
    Partidele politice
    Întreprinderea eternă
    Familia
    Valorile: de la telescoape la caleidoscoape
    Valorile legate de muncă
    Fuziune în satul global
    Vidul spiritual
    Deregularizarea vieţii: condamnaţi la libertate
    Confruntarea cu haosul


    3. Satul funky

    Societatea surplusului
    Mania pieţei
    Oferta fără sens
    Comunicarea fără costuri
    Întoarcerea clientului cu pretenţii
    Cursa pentru captarea atenţiei
    Acum — societatea în timp real
    Epoca licitaţiilor
    Softotal: societatea bazată pe forţa creierului
    Competiţia bazată pe competenţă
    Peste tot: societatea interconectată la nivel global
    Vestul îndepărtat
    Orientul îndepărtat
    Estul aprop(r)iat
    Sub nasul nostru
    Etc.
    Lideri şi leneşi
    Societatea neclară
    Societatea fragmentată
    Polarizarea
    Tribalizarea
    Individualizarea
    Societatea de cuvinte-compuse
    Învingătorul ia tot
    Competiţia bazată pe reţetă


    4. Funky Inc.

    Funky Inc. ştie să focalizeze
    Focalizarea restrânge aria de relevanţă
    Focalizând, te goleşti pe dinăuntru
    Când focalizezi, ai o ţintă
    Funky Inc. are forţă de acţiune
    Forţa internă
    Forţa industrială
    Forţa internaţională
    Funky Inc. e inovatoare
    Inovează prin reinventarea strategiei
    Inovează prin viteză
    Inovează prin isteţime
    Să-ţi ignori şi să-ţi asculţi clienţii
    Să combini eterogenitatea cu omogenitatea
    Funky Inc. este heterarhică
    Modelul funky
    Şapte caracteristici ale firmei funky
    Reţeta succesului?


    5 Voi, cei funky

    Leadership-ul de substanţă
    Direcţia: lămureşte-mă
    Experimentarea: iartă-mă
    Educaţia: dezvoltă-mă
    Personalizarea: dă-mi atenţie
    Arată-te aşa cum eşti
    Fii unic
    Încorporează
    Fă-ţi conexiuni
    Managementul de vis e managementul visurilor


    6 Te simţi funky

    Material pentru fanteziile nocturne
    De la localizare la organizare
    Economii pentru suflet
    Inovaţia infinită
    Strategii de senzaţie
    Construirea întreprinderii emoţionale
    Media nu câştigă niciodată


    Note
    Credite pentru fotografii şi ilustraţii

  • Thinkers 50, clasamentul global al celor mai importanţi gânditori din domeniul managementului, îi plasează pe Nordström şi Ridderstråle, autorii Funky Business, pe locul 9 în întreaga lume şi pe prima poziţie în Europa în anul 2005.

    Dr. Kjell Nordström este profesor la Stockholm School of Economics, un adevarat guru al lumii business, care preferă ca într-o lume a costumelor gri ce nu deţin toate răspunsurile, să umble ras în cap şi îmbrăcat în negru, scriind şi vorbind în metafore pline de culoare. Are o experienţă de peste 20 de ani în lucrul cu companii multinaţionale unde a fost consultant, colaborând într-o vreme şi cu guvernul Tony Blair. Aria sa de expertiză acoperă zona de strategie corporativă, companii multinaţionale şi fenomenul de globalizare. Kjell Nordström ţine prelegeri în toată lumea şi este considerat un „rebel cu o cauză”. Conferinţele sale combină rigoarea academică cu logica şi gândirea „funky-free”.

    Dr. Jonas Ridderstråle este unul dintre cei mai importanţi membri ai noii generaţii de guru de business din Europa. El înfruntă nebunia şi hiperbola ce marchează economia mondială, iar farmecul sau este global. Jonas s-a bucurat de o enormă atenţie din partea instituţiilor media din întreaga lume. În martie 2004 el a fost invitat de CNN în cadrul programului Global Office pentru un lung interviu care a dezbătut ideile prezentate în cărţile sale. Dr. Ridderstråle a fost de asemenea prezentat în revistele Fortune, Fast Company, Time Magazine, Financial Times, Stern, Paris Match şi multe alte publicaţii de pe tot globul. Studiile sale sunt axate pe modele organizaţionale şi stiluri de leadership noi şi au fost publicate în jurnale academice de marcă, precum Business Strategy Review, Organization Science şi CritcalEYE Magazine. Jonas a contribuit la best-seller-ul The Financial Times Handbook of Management and Business: The Ultimate Resource.

  • - 14.12.2011  
    Cititi cartea pana la final si o sa ramaneti cu o surpriza placuta
    Da, e o carte relaxanta, realista, simpla si clara.
    Nu o sa-ti spuna prea multe lucruri din cele pe care nu le stii dar o sa-ti confirme ca ceea ce gandesti, gandesti bine.
    E o surpriza placuta