Funky Business

Talentul face capitalul să danseze
  • Titlul original: Funky Business
  • Ediția I 2007
  • Traducător: Cristian Ionescu
  • Dimensiuni: 14.5 x 20.5 cm
  • 311 pagini
  • ISBN: 978-973-88365-0-1

Disponibilitate: În stoc

Preț normal: 47,20 lei

Special Price 37,76 lei

Descriere

Detalii

Manifest al noii generaţii de lideri, şi nu numai, Funky Business este o lectură obligatorie pentru cei care vor sa înveţe limbajul şi reţetele noii economii.

De fapt, în vremurile funky pe care le trăim, suntem cu toţii lideri, ne spun cei doi autori. Deţinem controlul celei mai importante resurse a momentului: propriile creiere, iar bătălia dintre ele este noul război rece.

Ca să ne diferenţiem de ceilalţi, avem nevoie de strategii noi. Ca să nu ieşim din joc, trebuie să ieşim în evidenţă. Ce soluţii avem pentru a fi competitivi? „Să refuzăm competiţia” – iată răspunsul paradoxal pe care ni-l oferă Nordström si Ridderstråle. Ne pierdem în mulţime dacă acceptăm să alergăm la un loc cu ceilalţi. Pentru a avea succes, trebuie să fim diferiţi, să fim funky. Să fii funky, înseamnă să iţi foloseşti din plin imaginaţia. Pentru a fenta capcana întinsă de piaţă, trebuie să facem apel la latura emoţională a fiinţei umane, nu la cea raţională. Astăzi, doar talentul face capitalul să danseze.

Funky Business se află pe locul 16 într-un top al celor mai bune cărţi de business din toate timpurile, conform unui sondaj Bloomsbury.
Funky Business a fost pâna acum tradusă in peste 34 de limbi.

Despre Autor

Thinkers 50, clasamentul global al celor mai importanţi gânditori din domeniul managementului, îi plasează pe Nordström şi Ridderstråle, autorii Funky Business, pe locul 9 în întreaga lume şi pe prima poziţie în Europa în anul 2005.

Dr. Kjell Nordström este profesor la Stockholm School of Economics, un adevarat guru al lumii business, care preferă ca într-o lume a costumelor gri ce nu deţin toate răspunsurile, să umble ras în cap şi îmbrăcat în negru, scriind şi vorbind în metafore pline de culoare. Are o experienţă de peste 20 de ani în lucrul cu companii multinaţionale unde a fost consultant, colaborând într-o vreme şi cu guvernul Tony Blair. Aria sa de expertiză acoperă zona de strategie corporativă, companii multinaţionale şi fenomenul de globalizare. Kjell Nordström ţine prelegeri în toată lumea şi este considerat un „rebel cu o cauză”. Conferinţele sale combină rigoarea academică cu logica şi gândirea „funky-free”.

Dr. Jonas Ridderstråle este unul dintre cei mai importanţi membri ai noii generaţii de guru de business din Europa. El înfruntă nebunia şi hiperbola ce marchează economia mondială, iar farmecul sau este global. Jonas s-a bucurat de o enormă atenţie din partea instituţiilor media din întreaga lume. În martie 2004 el a fost invitat de CNN în cadrul programului Global Office pentru un lung interviu care a dezbătut ideile prezentate în cărţile sale. Dr. Ridderstråle a fost de asemenea prezentat în revistele Fortune, Fast Company, Time Magazine, Financial Times, Stern, Paris Match şi multe alte publicaţii de pe tot globul. Studiile sale sunt axate pe modele organizaţionale şi stiluri de leadership noi şi au fost publicate în jurnale academice de marcă, precum Business Strategy Review, Organization Science şi CritcalEYE Magazine. Jonas a contribuit la best-seller-ul The Financial Times Handbook of Management and Business: The Ultimate Resource.

Opinia cititorilor
Cititi cartea pana la final si o sa ramaneti cu o surpriza placuta - (14.12.2011)
Da, e o carte relaxanta, realista, simpla si clara.
Nu o sa-ti spuna prea multe lucruri din cele pe care nu le stii dar o sa-ti confirme ca ceea ce gandesti, gandesti bine.
E o surpriza placuta
Cuprins

Cuprins

Cuvânt înainte
Prefaţă la ediţia originală


1. Vremuri funky

Bătălia creierelor
A treia revoluţie a cunoaşterii
Revoluţii reevaluate
Afacerile funky sunt cu adevărat globale
Afacerile funky înseamnă mai multă competiţie pentru orice şi peste tot
Afacerile funky necesită o căutare constantă a diferenţierii
Afacerile funky necesită inovaţie organizaţională
Afacerile funky pun în centru managementul şi leadership-ul
Afacerile funky ne dau nouă puterea
În viitorul funky

 

2 Forţele funk-ului

Tehnologia, interminabila secvenţă
Date digitale
Vise digitale
Instituţiile: refacerea mausoleelor
Instituţia capitalismului
Statul naţional
Partidele politice
Întreprinderea eternă
Familia
Valorile: de la telescoape la caleidoscoape
Valorile legate de muncă
Fuziune în satul global
Vidul spiritual
Deregularizarea vieţii: condamnaţi la libertate
Confruntarea cu haosul


3. Satul funky

Societatea surplusului
Mania pieţei
Oferta fără sens
Comunicarea fără costuri
Întoarcerea clientului cu pretenţii
Cursa pentru captarea atenţiei
Acum — societatea în timp real
Epoca licitaţiilor
Softotal: societatea bazată pe forţa creierului
Competiţia bazată pe competenţă
Peste tot: societatea interconectată la nivel global
Vestul îndepărtat
Orientul îndepărtat
Estul aprop(r)iat
Sub nasul nostru
Etc.
Lideri şi leneşi
Societatea neclară
Societatea fragmentată
Polarizarea
Tribalizarea
Individualizarea
Societatea de cuvinte-compuse
Învingătorul ia tot
Competiţia bazată pe reţetă


4. Funky Inc.

Funky Inc. ştie să focalizeze
Focalizarea restrânge aria de relevanţă
Focalizând, te goleşti pe dinăuntru
Când focalizezi, ai o ţintă
Funky Inc. are forţă de acţiune
Forţa internă
Forţa industrială
Forţa internaţională
Funky Inc. e inovatoare
Inovează prin reinventarea strategiei
Inovează prin viteză
Inovează prin isteţime
Să-ţi ignori şi să-ţi asculţi clienţii
Să combini eterogenitatea cu omogenitatea
Funky Inc. este heterarhică
Modelul funky
Şapte caracteristici ale firmei funky
Reţeta succesului?


5 Voi, cei funky

Leadership-ul de substanţă
Direcţia: lămureşte-mă
Experimentarea: iartă-mă
Educaţia: dezvoltă-mă
Personalizarea: dă-mi atenţie
Arată-te aşa cum eşti
Fii unic
Încorporează
Fă-ţi conexiuni
Managementul de vis e managementul visurilor


6 Te simţi funky

Material pentru fanteziile nocturne
De la localizare la organizare
Economii pentru suflet
Inovaţia infinită
Strategii de senzaţie
Construirea întreprinderii emoţionale
Media nu câştigă niciodată


Note
Credite pentru fotografii şi ilustraţii