TED Talks

Ghidul oficial TED pentru vorbit în public
  • Editia I 2016, paperback
  • Traducator: Iulia Bertea
  • 14,5 x 20,5 cm
  • 320 pagini
  • Pret: 49,00 lei
  • ISBN: 978-606-722-224-1
  • Disponibilitate: În stoc
49,00 lei
+ Adaugă la wishlist
  • TED Talks este un proiect al editurii Publica, susținut de EY România.

    Din 2001, de la preluarea TED, Chris Anderson ne-a demonstrat că discursurile scurte și atent concepute pot fi cheia care descătușează empatia, stârnește entuziasmul, împărtășește informația și promovează un vis comun. Gândit cum trebuie, un discurs poate să electrizeze o încăpere și să transforme perspectiva despre lume a celor prezenți; poate fi mult mai puternic decât orice document scris.

    TED TALKS explică în ce fel poate fi transformat în realitate miracolul vorbitului remarcabil în public și echipează cititorul cu tot ce are nevoie ca să-și atingă obiectivul. Nu există o formulă fixă; nu ar trebui să existe două discursuri la fel. Dar există instrumente care pot face mai puternic orice vorbitor. Chris Anderson a lucrat cu toți invitații TED care au fascinat publicul, iar în paginile acestei cărți ne împărtășește gândurile câtorva dintre ei: Sir Ken Robinson, Amy Cuddy, Elizabeth Gilbert, Salman Khan, Dan Gilbert, Monica Lewinsky și zeci de alți vorbitori.

    Anderson explică modul în care trebuie să-ți construiești conținutul discursului și vorbește despre cum să obții cel mai bun efect pe scenă. Acesta este noul manual al secolului XXI pentru o comunicare realmente eficientă și reprezintă o lectură obligatorie pentru oricine este gata să producă impact prin intermediul ideilor sale.

    TED TALKS nu este doar cea mai pătrunzătoare carte scrisă vreodată despre vorbitul în public, ci și o analiză profundă, strălucită a modului în care ar trebui să comunicăm. Îmi dă speranța că lumea chiar poate fi schimbată prin cuvinte.

    Adam Grant, autorul cărților A da şi a lua şi Originalii

    Discursul TED a reinventat arta retoricii pentru secolul 21. Adio exprimărilor academice întortocheate, jargonului științific neinteligibil, frazelor moralizatoare pompoase, cloroformului PowerPoint – acum știm că „ideile care merită răspândite” pot fi într-adevăr răspândite în toate cele patru zări, și asta cu claritate și eleganță. S-ar putea ca această carte să-i redea retoricii locul de onoare, confirmat în timp, printre abilitățile esențiale ale unui cetățean educat.

    Steven Pinker, autorul cărții Simţul stilului

    În această carte, Chris Anderson și echipa de conducere a TED etalează tot ce au învățat despre ce să faci și ce să nu faci atunci când vorbești în public. Există o singură rețetă pentru un discurs extraordinar? Sigur că nu. Dar există câteva ingrediente esențiale, pe care echipa TED le prezintă cu concizie, vervă și umor. Un ghid contemporan, plin de inspirație, pentru venerabila artă a oratoriei.

    Sir Ken Robinson, autorul cărților Şcoli creative, O lume ieşită din minţi şi Descoperă-ţi elementul

    Pentru toți cei care vor să-și împărtășească ideile într-un mod eficient și atractiv, acest ghid reprezintă nu doar o lectură incitantă, ci și o sursă de inspirație.

    Bogdan Ion
    Country Managing Partener EY România & Moldova

  • CHRIS ANDERSON este directorul TED. După absolvirea facultății, a lucrat ca jurnalist și a lansat pe piață peste 100 de reviste și website-uri. În 2001, împreună cu organizația sa non-profit a achiziționat TED. Mantra pe care a ales-o pentru această companie, „idei care merită răspândite”,  continuă să se răspândească pe plan internațional.

  • Adaugă primul comentariu al acestui produs