Brand You 50

50 de moduri în care vă puteţi transforma din angajat într-un brand care exprimă distincţie, implicare şi pasiune!
  • Editia I 2009
  • Traducator: Laura Sibinescu
  • 10.5 x 17 cm
  • 240 pagini
  • Pret: 33,72 lei
  • ISBN: 978-973-88750-7-4
  • Disponibilitate: Stoc epuizat
33,72 lei
+ Adaugă la wishlist
  • Brand You 50 ne arată totul: de la cum să ne creăm propria carte de vizită la cum să obţinem o slujbă, de la cum să ne construim lista de contacte la crearea propriei imagini, cu alte cuvinte, cum să ne transformăm portofoliul de aptitudini astfel încât să ajungem la rezultate surprinzătoare! De fiecare dată!

    Prin intermediul a 50 de secţiuni uşor de urmărit şi peste 200 de activităţi recomandate, Tom Peters ne arată cum să devenim un Brand Personal unic,fabulos şi performant.

    Tehnologia se află la cârma revoluţiei din lumea afacerilor. Cei care îi supravieţuiesc vor trebui să se adapteze şi să se reinventeze rapid. În acest context, Tom Peters explică ce se întâmplă, oferă instrumentele de care avem nevoie pentru a face faţă provocării şi ne inspiră să trecem la acţiune.

    Este viitorul nostru, iar acestea sunt cărţile noastre.

    În ritmul rapid al lumii de astăzi, suntem distincţi... sau pierim. Supravieţuiţi, prosperaţi şi triumfaţi devenind un Brand Personal!

  • 1. Depinde de voi… şi numai de voi

    1a. Când v-aţi întrebat ultima oară: CE ÎMI DORESC SĂ FIU?

    2. Trebuie! În sfârşit: E TIMPUL REVOLUŢIEI GULERELOR ALBE!

    3. Răspunsul meu (cel mai bun) la „revoluţia gulerelor albe“: CREAŢI UN BRAND PERSONAL

    3a. Formidabil! Brandul Personal la proporţii mari. Ce-ar fi dacă am avea fiecare propria „valoare de piaţă“?

    4. Începeţi acum: folosiţi unul dintre aceste patru seturi — foarte practice — de instrumente de evaluare a Brandului Personal

    4a. Avem nevoie de o imagine!

    5. Uitaţi de „slujbă“. Uitaţi de „sarcini“

    5a. Dăruiţi-vă din toată inima… unei vieţi a proiectelor

    6. Transformaţi-vă într-un pachet. Axiomă: voi (eu!) sunteţi un pachet!

    7. Deveniţi o corporaţie

    8. Brandul Personal/Eu S.A. se referă la valoarea voastră

    9. Crearea unui Brand Personal necesită un portofoliu bogat de aptitudini şi calităţi

    9a. Cuierul cu pălării! O altă abordare: adepţii brandului personal trebuie să poarte mai multe „pălării“

    10. Sunteţi pregătiţi să jucaţi marele joc al afacerilor?

    11. Oferiţi lumii o imagine clară a ceea ce sunteţi

    12. Gândiţi-vă la funcţie!

    13. Eşti ceea ce faci

    14. Mesaj pentru cei aflaţi în căutarea unui Brand Personal: acceptaţi politica realistă de implementare

    15. Valorificaţi sarcinile mărunte şi plictisitoare (VSM: voluntari pentru sarcini mărunte.)

    15a. Lucraţi cu ce aveţi (La naiba!) (şi faceţi ceva deosebit.) (La naiba!)

    16. Stăpâniţi arta de a lucra pe cont propriu

    17. Esenţialul Brandului Personal: Un portofoliu remarcabil de proiecte WOW!

    17a. Voi sunteţi factorul WOW! Al fiecărui proiect

    18. Concentrare

    19. Sunteţi propriii voştri clienţi I: Gândiţi-vă la ei

    20. Sunteţi propriii voştri clienţi II: Deveniţi obsedaţi de ei

    21. Competenţă. Voi (eu!) trebuie să fiţi remarcabil de buni la c-e-v-a

    22. Sunteţi propria listă de contacte I: Organizaţi-vă bine comunitatea/reţeaua

    22a. Fidelitatea. Noua fidelitate. Nu „fidelităţii faţă de marcă“ şi faţă de „lista de contacte“. Fidelitate faţă de reţea. Fidelitate faţă de comunitate. Fidelitate faţă de familia extinsă

    23. Sunteţi propria listă de contacte II: Sunteţi atât de puternici/înţelepţi pe cât este lista voastră de „ciudaţi“!

    24. Designul contează! Ideea importantă: Voi (Brandul vostru Personal) sunteţi designeri. Punct

    25. Deveniţi maeştri ai „liniilor extinse“

    26. Sunteţi propriile „idei măreţe“

    27. Aveţi nevoie de îndrăzneală pentru a „naviga!“ Pe valurile schimbării. În fiecare zi.

    28. Supuneţi-vă prestaţiei

    29. Pentru ş-e-f-i: Ar trebui să apreciaţi Brandul Personal!

    30. Identitate!

    31. Ţineţi minte: Un brand este o „dovadă“ de încredere

    32. Obsesia cărţilor de vizită! Totul începe când/unde începe

    33. Creaţi un website WOW! (Punct.)

    34. Alăturaţi-vă Toastmasters. Sunteţi propria „agenţie“ de relaţii publice

    35. Ce ziceţi de un optimism educat? Oamenii posomorâţi sunt rareori — niciodată? — Branduri Personale de succes

    36. Inovaţi! Inovaţi! Inovaţi!

    37. Investiţi în voi înşivă! O investiţie formală în inovaţie (I.F.I) este obligatorie!

    38. Stimulaţi-vă interesul. Iar. şi iar. şi iar

    38a. Iubiţi „platoul“

    39. Eu S.A. are nevoie de un excelent consiliu director

    40. Eu S.A. are nevoie de o „universitate“ proprie în prima linie

    41. Nu neglijaţi niciodată procesul de căutare a talentelor… chiar dacă sunteţi un contabil mărunt

    42. Transformaţi „organizaţia“ noastră/mea/voastră — eu & Co — în ceva special. De la bun început!

    43. Brandurile Personale sunt lideri! La orice vârstă!

    44. Deveniţi „obsedaţi de putere“

    45. Care este planul vostru formal de marketing „din auzite“?

    45a. V-ă r-o-g s-ă r-ă-s-p-u-n-d-e-ţ-i: am eu cu a-d-e-v-ă-r-a-t un „produs“?

    46. O forţă individuală la nivel global nu este o contradicţie în noul mileniu

    47. Vindeţi!

    48. Ştiţi să „încheiaţi un târg“? Brandurile Personale trebuie să ştie să „ceară afaceri“

    49. Brandurile Personale sunt neloiale! (faţă de o corporaţie anume.)

    50. Bun venit în naţiunea Agenţilor liberi

    Curentul

    Lecturi recomandate

    Mulţumiri

  • Fără nici o îndoială, Tom Peters a contribuit la crearea managementului modern mai mult decât oricine în ultimii 60 de ani. În opinia publicaţiilor Fortune, The Economist, The New Yorker şi The Los Angeles Times, Tom este un „über-guru” al managementului şi inventator al industriei de „management guru”.

    Născut în anul 1942, Tom Peters a devenit licenţiat în construcţii civile în 1965, urmând apoi studii de afaceri la Stanford Business School, unde a absolvit cursuri de MBA şi doctorat. În 2004 a primit titlul de doctor de onoare de la Universitatea de Management din Moscova.

    Supranumit „părintele corporaţiei post-moderne”, Tom Peters este cel care a creat noua gândire de management, graţie energiei, stilului, influenţei şi ideilor sale.

    Tom Peters ocupă poziţia 7 în clasamentul global al celor mai influenţi gânditori de business Thinkers50.

  • Adaugă primul comentariu al acestui produs