Brief

99 de chestii pe care aș fi vrut să le știu când am intrat în publicitate
  • Ediția I 2015
  • Dimensiuni: 14,5 x 20,5 cm
  • 224 pagini
  • ISBN: 978-606-722-019-3

Disponibilitate: În stoc

Preț normal: 37,57 lei

Special Price 30,06 lei

Descriere

Detalii

9 secrete ale muncii de creație, după Sorin Trâncă:

  • „Când nu‑ți vine ideea, ești pe-aproape.”
  • „Doar unu la sută din ideile tale contează.”
  • „Un copywriter bun știe când nu trebuie să scrie nimic.”
  • „Un creativ bun e un bun traducător.”
  • „Directorul de creație are patru minute pentru tine.”
  • „Când, în sfârșit aleg, oamenii aleg emoțional.”
  • „Cea mai importantă idee a ta e următoarea.”
  • „Secretul productivității? Planul B la planul B.”
  • „Curiozitatea e cea mai la îndemână formă de inteligență.”

 

Au mai contribuit: Bogdan Naumovici, Adrian Preda aka Predu, Răzvan Căpănescu, Robert Tiderle, Adrian Boțan, Bogdana Butnar, Dorian Pascuci, Șerban Alexandrescu, Alina Gavrilă-Borțun

Despre Autor

Director de Creație și antreprenor, Sorin Trâncă este unul dintre primii publicitari români premiați internațional și un fervent susținător al creativității românești.

Este tutore la Școala ADC, mentor în programul „101 de start-up-uri de la stres la succes” al Fundației Romanian Business Leaders, inițiator al „Superscrieri”, concurs de non-fiction creative writing și al „Creative Fitness Studio”.

Împreună cu partenerii săi, Sorin Trâncă este fondator al agenției de publicitate FRIENDS\TBWA, al Fundației Friends for Friends (ffff.ro) și al marketizator.com, prima platformă românească de conversii pentru comerț electronic.

Au mai contribuit:

Alina Gavrilă-Borțun

Alina e Directorul de Creație al legendarei D’arcy și fondator, în 2002, al Gavrilă&Asociații, agenție locală cu lucrări importante pentru Zapp Mobile sau Avon.

Șerban Alexandrescu

Șerban e mentorul multor creativi români, câștigătorul primelor premii internaționale ale publicității românești și fondator al Headvertising — „what works best”.

Dorian Pascuci

Dorian a fost Art Director la Young&Roubicam și Director de Creație la Tempo. În 2000 fondează ADDV, astăzi Havas Worldwide Bucharest.

Bogdana Butnar

Bogdana a fost Creative Planner și strateg în agenții de publicitate, Business Developer și Managing Director în agenții digitale, Industry Manager la Google România, iar acum lucrează din nou strategie de marketing și comunicare, însă la o agenție din Londra.

Adrian Boțan

Adrian este Creative Chairman la McCann Bucharest și Global Executive Creative Director pentru Nestle, unul dintre clienții importanți ai rețelei. Sub conducerea sa, McCann Bucharest (not Budapest) a devenit cea mai premiată agenție românească.

Robert Tiderle

Robert este fondator și unic acționar al agenției Papaya, probabil agenția cu cele mai multe premii Effie per capita din România. Înainte de a fi Director de Creație, a mai fost bodyguard la Sofitel, customer loyalty la Connex, om de new business la Tempo, de strategie la GREY și Director de Marketing la Alexandrion Group.

Răzvan Căpănescu, „Căpă”

Copywriter și Director de Creație la Ogilvy, apoi la Publicis. Sub conducerea sa, Publicis ajunge una dintre cele mai prospere și creative agenții românești. După un an la Londra a revenit, recent, în România, ca Director de Creație la Leo Burnett.

Adrian Preda, „Predu”

Copywriter și Director de Creație la BBDO România și McCann Ericksson Croația, apoi Director de Creație la o agenție digitală. Actualmente, Director de Creație la FRIENDS\TBWA și profesor de creative writing la FJSC.

Bogdan Naumovici

Bogdan este, probabil, cel mai cunoscut publicitar român, Director de Creație al Leo Burnett România în cea mai glorioasă perioadă a agenției și, din 2006, fondator al 23 Communication Ideas.

Opinia cititorilor
Scurta si la obiect - (13.12.2017)
Usor de citit insa de foarte mare folos. Lucrand in publicitate, simt ca mi-a simplificat foarte mult modul de lucru si m-a si motivat sa vreau mai mult de la mine.
Scurt, direct și la obiect - (31.03.2015)
Cartea a fost scrisă în așa fel încât să nu „fure” prea mult din timpul cititorilor. Scurt, direct și la obiect, așa poate fi caracterizat stilul lui Sorin Trâncă. În „Brief” el vorbește cititorului ca unui prieten căruia îi dă un sfat, bazat pe experiența pe care a acumulat-o de-a lungul carierei de 16 ani.

Recenzia completa poate fi citita aici https://www.trusted.ro/recenzie-de-carte-brief.