Alianţa

Managementul talentelor în era conectivităţii
  • Editia I 2016, paperback
  • Traducator: Dana Gheorghe
  • 14,5 x 20,5 cm
  • 152 pagini
  • Pret: 29,00 lei
  • ISBN: 978-606-722-180-0
  • Disponibilitate: În stoc
29,00 lei
+ Adaugă la wishlist
  • Ca manager, îți dorești de la angajații tăi să te ajute să transformi compania și, astfel, s-o pregătești pentru viitor. Ca angajat, îți dorești ca organizația să te susțină să ai o carieră de succes. Acest scenariu cu câștigători de ambele părți se va întâmpla doar dacă ambele tabere au încredere una în cealaltă și doar dacă își iau angajamentul că vor investi pentru beneficii de ambele părți. Din păcate însă, în zilele noastre, în mediul de afaceri, încrederea a atins cel mai scăzut nivel.

    Putem recâștiga încrederea pierdută prin discuții deschise în care să nu fie trecute cu vederea realitățile economiei moderne. Așa că, în mod paradoxal, alianța începe atunci când managerii recunosc că angajații valoroși pot părăsi compania, iar angajații aleg să vorbească deschis despre propriile aspirații profesionale. Dacă veți face din alianță elementul central al strategiei voastre de management al talentelor, nu doar că veți reinstaura încrederea, dar veți putea recruta și reține acele persoane cu spirit antreprenorial de care aveți nevoie într-o lume ce se transformă rapid.

    Acest ghid îndrăzneț, dar practic pentru manageri și directori executivi vă va oferi instrumentele necesare ca să recrutați, să coordonați și să rețineți acei angajați de care compania are nevoie pentru a se dezvolta într-o lume a inovației constante și a schimbării în ritm accelerat.

    Alianța surprinde esența dezvoltării moderne de talente: încrederea și crearea de valoare reciprocă îi ajută atât pe angajator, cât și pe angajat să facă față competiției externe. Autorii creează cadrul necesar atât marilor companii, cât și firmelor abia înființate pentru a-și dezvolta mai eficient angajații, construind, în același timp, o echipă puternică.

    Jeffrey R. Immelt,
    Președinte și CEO, General Electric


    Angajații motivați reprezintă cheia succesului în fiecare domeniu de activitate. Alianța este o carte extraordinară ce prezintă exemple din lumea reală despre cum să ne asigurăm loialitatea și să le inspirăm creativitate unor echipe de succes pe termen lung.

    Kenneth I. Chenault,
    Președinte și CEO, American Express

  • În 2003, în sufrageria sa din Mountain View, California, REID HOFFMAN a cofondat LinkedIn, cel mai mare serviciu de socializare profesională. În prezent, LinkedIn numără peste trei sute de milioane de membri din 200 de țări din lume. În 2009, Hoffman s-a alăturat Greylock Partners, un fond important de investiții din Silicon Valley. Printre investițiile sale se numără Airbnb, Facebook, Flickr și Zynga. A studiat la Stanford și a absolvit un masterat în filosofie la Oxford.

    BEN CASNOCHA este antreprenor și, timp de doi ani, a fost șeful de cabinet al lui Reid Hoffman la LinkedIn și Greylock Partners. Este fondatorul Comcate, Inc.,
    o companie de programe de e-guvernare. PoliticsOnline l-a numit unul dintre „cei mai influenți 25 de oameni din lumea internetului și a politicii”, iar Businessweek, „unul dintre tinerii antreprenori de top ai Americii”. Susține frecvent conferințe pe tema inovației sau a managementului talentelor și a luat cuvântul în fața a sute de companii și asociații din zeci de țări.

    CHRIS YEH este vicepreședinte pe probleme de marketing pentru PBworks, cofondator și partener al Wasabi Ventures și a colaborat cu firme nou înființate din domeniul high-tech încă din 1995. Așa cum a scris în The Start-up of You, Yeh „ajută oamenii interesanți să facă lucruri interesante”. Scrie atât pe blogul personal, cât și ca invitat pe
    site-uri ca TechCrunch, Mashable și VentureBeat. Are peste 2 000 de postări pe subiecte care variază de la psihologia antreprenoriatului, la cum să-ți găsești fericirea în Silicon Valley. Yeh are două diplome de la Stanford (Ingineria Designului de Produs și Scriere Creativă) și un masterat în administrarea afacerilor de la Harvard Business School.

  • Adaugă primul comentariu al acestui produs