Metode de publicitate testate

  • Editia I 2008
  • Traducator: Oana-Alexandra Petre
  • 14.5 x 20.5 cm
  • 391 pagini
  • Pret: 26,01 lei
  • ISBN: 978-973-88365-5-6
  • Disponibilitate: Stoc epuizat
26,01 lei
+ Adaugă la wishlist
  • Iată "biblia" tehnicilor publicitare verificate, acum complet revizuită şi actualizată pentru a reflecta piaţa competitivă din prezent, cu o prefaţă semnată de David Ogilvy.

    Această a cincea ediţie a cărţii păstrează claritatea, analiza imparţială, experienţa testată de-a lungul timpului şi ideile premiate, prezentate în ediţia originală, pe care însă le actualizează până la momentul prezent.

    De exemplu, veţi învăţa cum să:

    • scrieţi titluri de efect
    • creşteţi puterea de vânzare a textului din reclamă
    • scrieţi un prim paragraf care să îl captiveze pe cititor
    • creaţi ilustraţii şi lay-out-uri care atrag atenţia
    • realizaţi reclame mai mici care să aibă rezultate mari
    • obţineţi mai multe solicitări în urma reclamelor publicate
    • creaţi reclame care să placă unei audienţe de masă

    Veţi descoperi totodată o secţiune complet nouă cu tehnici publicitare speciale destinate companiilor cu resurse limitate...secrete şi tehnici practice despre testarea reclamelor ... precum şi o mulţime de studii de caz actualizate şi reclame premiate ale lui John Caples.

    Aici găsiţi tehnici care înlătură presupunerile din industria publicităţii, transformând-o într-o adevărată ştiinţă cu rezultate sigure. De la scrierea titlului până la lansarea ofertei...de la descoperirea mesajului potrivit şi până la includerea lui în text...de la realizarea unui layout care vinde şi până la aplicarea tuturor testelor practice posibile. Caples vă arată pas cu pas cum toate reclamele voastre se pot transforma în reclame de succes.

    Veţi învăţa de ce anumite reclame au succes, pe când altele eşuează. Veţi afla cum să scrieţi titluri care îi atrag pe cititori... cum să alegeţi ilustraţii care să vă vândă produsul... şi cum să găsiţi abordarea potrivită pentru publicul vostru ţintă. În plus, această "biblie" a publicităţii vă mai arată:

    • 3 metode prin care să obţineţi rezultate mari de la reclame mici
    • 35 formule verificate pentru a scrie titluri captivante şi reclame pentru campaniile de direct mail.
    • 20 metode prin care să creşteţi puterea de vânzare a textului
    • 32 tehnici care vor determina mai multe solicitări din partea consumatorilor în urma reclamelor voastre
    • 17 metode prin care să vă testaţi şi îmbunătăţiti reclamele
    • 3 secrete pentru a scrie texte entuziaste şi de efect

    Şi nu numai atât!

    Pornind de la noţiunile elementare pentru realizarea reclamelor de succes şi continuând cu metodele de îmbunătăţire ale reclamelor care nu au succes, această carte de referinţă însumează toate sfaturile verificate de care aveţi nevoie. Acum a fost actualizată pentru mediile curente, problemele cu care se confruntă publicitatea în prezent, şi pentru a vinde clienţilor pretenţioşi din ziua de azi.

  • Prefaţă
    Prefaţă la ediţia a patra
    Introducere la ediţia a cincea
    Mulţumiri
    1. O nouă strategie de publicitate
    2. Cel mai important element al unei reclame
    3. Titlurile care atrag cei mai mulţi cititori
    4. Metode corecte şi metode greşite de a scrie titluri
    5. 35 de formule demonstrate pentru scrierea titlurilor şi a teaser-ului de direct mail
    6. Cum să găseşti abordarea potrivită
    7. Publicitate testată vs. Publicitate netestată
    8. Cum să pui entuziasm într-un text publicitar
    9. Cum să scrii primul paragraf
    10. Metode corecte şi greşite de a scrie texte
    11. 20 de metode de a creşte puterea de vânzare a unui text
    12. Cum să eviţi probleme speciale în copywriting/scrierea textelor publicitare
    13. 32 de moduri de a obţine mai multe solicitări în urma reclamelor tale
    14. Cum să te adresezi unui public de masă
    15. Layouturi şi ilustraţii care atrag majoritatea cititorilor
    16. Putem face reclame scurte şi de efect?
    17. 10 instigatori ai gândirii
    18. 17 căi de a-ţi testa reclamele

  • John Caples rămâne o figură legendară pentru industria publicităţii, un expert renumit pentru cercetarea tehnicilor ştiinţifice de testare a eficienţei reclamelor şi creatorul unor exemple clasice cum ar fi: "Au râs când m-am aşezat la pian" ("They Laughed When I Sat Down at the Piano").

    Caples a scris texte şi a condus analize ale reclamelor pentru nenumăraţi clienţi şi diverse companii, începând cu General Electric şi până la Reader´s Digest şi The Wall Street Journal. După 2 ani de ucenicie la Ruthrauff & Ryan, John Caples s-a alăturat în 1927 echipei BBDO, unde a rămas până la sfârşitul carierei, în 1983.

    Fred E. Hahn are peste 35 ani experienţă în domeniul publicităţii şi al promovării. Este fondatorul şi preşedintele HCA, Inc., o agenţie de publicitate cu servicii complete printre ai cărei clienţi se numără divizii ale Westinghouse, CBS, The New York Times şi The Wall Street Journal. Este autorul a numeroase articole din domeniu şi coautorul "Do-It-Yourself Advertising & Promotion" şi "The Writer´s Manual".

  • Adaugă primul comentariu al acestui produs