Buzzmarketing

Fă lumea să vorbească despre ceea ce faci
  • Titlul original: Buzzmarketing
  • Ediția I 2008
  • Traducător: Smaranda Nistor
  • Dimensiuni: 14.5 x 20.5 cm
  • 300 pagini
  • ISBN: 978-973-88749-4-7

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Detalii

Companiile americane cheltuiesc pe marketing mai mulţi bani (235 de miliarde de dolari pe an) decât întreg PIB-ul Mexicului. Şi totuşi, consumatorii acordă mereu mai puţină atenţie publicităţii. Şaizeci şi trei la sută din noi deja ocolim reclamele, iar noua tehnologie (gen TiVo şi opţiunile de blocare a pop-up-urilor de pe Internet) face tot mai simplă evitarea mesajelor de marketing.

Cum puteţi obţine rezultate mai bune din marketingul pe care îl faceţi? Hughes prezintă ghidul suprem în a înţelege cel mai fierbinte subiect din marketingul contemporan – generarea publicităţii pe bază de rumoare – o artă despre care mulţi vorbesc şi pe care puţini o înţeleg cu adevărat. În cartea de faţă, el îşi valorifică experienţa proprie, ca director şi consultant, dar pune în valoare şi istorii inedite despre câteva produse şi mărci ale timpului nostru care s-au dovedit redutabile generatoare de rumoare.

Indiferent dacă sunteţi proprietarul unei firme mici sau directorul unei mari corporaţii, dumneavoastră trebuie să ştiţi cum să obţineţi de zece ori mai mult efect din fiecare dolar de marketing pe care-l cheltuiţi. Buzzmarketing vă pune la dispoziţie cele şase secrete ale reuşitei, pentru a-i determina pe oameni să vorbească despre produsul sau serviciul dumneavoastră, precum şi o sumedenie de istorii captivante pentru ilustrarea lor.

Despre Autor

Mark Hughes este directorul general al firmei de consultanţă Buzzmarketing şi moderatorul unei emisiuni de radio preluată de mai multe posturi, The Buzz Factor. Ţine conferinţe şi prelegeri în diverse părţi ale lumii, pe tema publicităţii pe bază de rumoare. Fost director executiv la eBay, Half.com, PepsiCo şi Pep Boys, locuieşte la Philadelphia.

Hughes a făcut din firma lui un adevărat magnet pentru atenţia presei şi publicitatea pe bază de rumoare – necesară din orice punct de vedere. Şi-a câştigat notorietatea după ce a convins autorităţile din orăşelul Halfway, statul Oregon, să-şi schimbe numele în Half.com, Oregon – realizare pe care revista Time a calificat-o drept „una dintre cele mai mari lovituri de publicitate din istorie“. În ciuda unui buget minuscul, el a reuşit să ducă numărul utilizatorilor site-ului Half.com de la zero barat, iniţial, la opt milioane de persoane în numai trei ani, graţie pute

Opinia cititorilor
O carte incredibila despre marketingul neconventional - (24.01.2011)
Vrei sa iti promovezi afacerea dar nu dispui de un buget prea mare? Foarte bine! Nici nu ai nevoie sa "spargi" o gramada de bani pe reclame TV sau Radio, pentru ca cea mai eficienta promovare nu se face pe bani multi, ci pe ingeniozitate!

Aceasta carte este practic "mind-blowing", mi-a oferit idei in urma carora am castigat un concurs de promovare online!

Alexandru
www.outsmarter.ro
Cuprins

Introducere

1 Desprinderea de turmă

2 Cum schimbi numele unui oraş

3 Primul Secret: Apăsaţi pe Cele Şase Butoane ale Rumorii

4 Miller Lite, o marcă înaintea timpului ei

5 Pornire de la zero — marketing „la firul ierbii“

6 American Idol

7 Al Doilea Secret: Captaţi interesul presei

8 Atacul Apple Mac — ceva ce puţini ştiu

9 ClearPlay — procese, controverse şi vacarm

10 Al Treilea Secret: Faceţi reclamă pentru atenţie

11 Cum s-a construit marca Britney

12 Al Patrulea Secret: Urcaţi pe Everestul Rumorii

13 Războiul Celor Două Cola — povestea din spatele poveştii

14 Al Cincilea Secret: Descoperiţi creativitatea

15 Big Bang Mustang!

16 Al Şaselea Secret: Supravegheaţi-vă produsul

Cuvânt de încheiere

Mulţumiri

Note