Puncte fierbinţi

Secretul companiilor care debordează de energie şi inovaţie
  • Editia I 2010
  • Traducator: Raluca Cimpoiaşu
  • 14,5 x 20,5 cm
  • 282 pagini
  • Pret: 47,20 lei
  • ISBN: 978-973-1931-34-0
  • Disponibilitate: Stoc epuizat
47,20 lei
+ Adaugă la wishlist
  • Punctele Fierbinţi sunt o marcă a companiilor de succes. Sunt locuri şi momente în care se lucrează în echipă, caracterizate prin inovaţie, productivitate şi entuziasm. Punctele Fierbinţi pot fi locuri de muncă, echipe, departamente, companii, fabrici, coridoare, cantine, conferinţe – locuri în care oamenii conlucrează creativ.

    Autoarea descrie cele patru calităţi determinante pe care trebuie să le posede o cultură organizaţională pentru a susţine apariţia Punctelor Fierbinţi. Analizează măsurile pe care liderii le pot lua pentru a le încuraja şi arată cum se ajunge, prin ele, la soluţii pentru rezolvarea problemelor dificile, pentru dezvoltarea unor produse mai bune şi pentru a oferi servicii de înaltă calitate.

    Într-o perioadă în care graniţele tradiţionale ale organizaţiei devin bariere în calea progresului, Gratton ne explică ce putem face chiar acum pentru a creşte probabilitatea apariţiei de Puncte Fierbinţi în orice organizaţie.

    "Lynda Gratton ne oferă perspective creative privind modalităţile de impulsionare şi umanizare a organizaţiilor. Puncte Fierbinţi este un manual al utilizatorului pentru organizaţia viitorului. Combină magistral teoria cu sfatul practic. "

    Dave Ulrich, profesor la Ross School of Business şi la University of Michigan

    "În contextul economiei globalizate, pentru a putea concura trebuie să colaborezi. Puncte Fierbinţi este un ghid practic şi detaliat al noii lumi cooperative."

    Laura Tyson, profesor la Berkeley University

    "Companiile de succes mustesc de energie şi inovaţie. În această carte incitantă, care te pune pe gânduri, doamna profesor Gratton ne arată cât de important este acest lucru şi cum ceva atât de eteric poate fi înţeles şi se poate acţiona asupra lui cu rigoare."

    Gary Hamel, profesor, autorul bestsellerului În fruntea revoluţiei

  • Prefaţă

    Introducere. Elemente necesare creării Punctelor Fierbinţi

    1 Generarea unei energii extraordinare

    2 Puncte Fierbinţi strălucind de jur-împrejurul lumii

    3 Primul element: gândirea cooperativă

    4 Al doilea element: lărgirea graniţelor

    5 Al treilea element: scopul stimulator

    6 Al patrulea element: capacitatea productivă

    7 Rolul liderului în Punctele Fierbinţi

    8 A proiecta pentru a susţine apariţia Punctelor Fierbinţi

    Anexa A Resurse necesare creării de Puncte Fierbinţi

    Anexa B Fundalul conceptual al cercetării Punctelor Fierbinţi

    Anexa C Metodologia studierii Punctelor Fierbinţi

  • Lynda Gratton este profesor de management la London Business School, unde conduce programul Strategia de resurse umane în transformarea organizaţiilor. În ultimii douăzeci de ani, Gratton a condus două mari consorţii de cercetare care au legat lumea academică de sfera executivă.

    În anul 2004, Gratton a fost numită asociat principal al Institutului de Management din Marea şi, din 2006, e director al The Centre for Women in Business de la London Business School.

    În 2009, Gratton a ajuns pe locul 18 în Thinkers50, topul celor mai mari cincizeci de teoreticieni din sfera economică. Este recunoscută ca fiind una dintre cele mai mari specialiste în strategii de resurse umane şi, în 2006, şi-a găsit locul în primele zece figuri influente nominalizate de Human Resources Magazine.

  • Adaugă primul comentariu al acestui produs