Cum să devii maestru în arta vânzării

  • Titlul original: How To Master The Art of Selling
  • Ediția I 2013, paperback, bandă desenată, ilustrații alb/negru
  • Traducător: Mihai Pascu
  • Dimensiuni: 17 x 24 cm
  • 58 pagini
  • ISBN: 978-606-8360-51-5

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Detalii

Eșecul e o pierdere de vreme mai ales când s-a demonstrat faptul că strategiile de succes dau rezultate, iar tu ești liber să ți le însușești. Tehnicile descrise în această carte au fost testate în prima linie a activității de vânzări. Ele îți pot aduce un nivel sporit de eficiență și mai mult entuziasm atât în viața profesională, cât și în cea personală. (Doar îți convingi prietenii și pe cei dragi să facă anumite lucruri, nu?)
Fiecare om de succes știe să se vândă pe sine. Rolul acestei cărți este de a-ți arăta cum să faci acest lucru. Ce mai aștepți?

Dacă nu știi să vinzi, nu poți avea succes... Rar am mai întâlnit o carte scrisă cu atât de multă pasiune pentru subiectul pe care-l tratează. Tom nu doar reușește să explice arta vânzării, dar evidențiază și cele mai importante aspecte psihologice (în special, frica de eșec) Campionii se fac, nu se nasc! Franco Arda

N-aș fi intrat în vânzări fără această carte. Toate lucrurile de care ai nevoie, de la prospectare, prezentare, închiderea vânzării și până la elaborarea conduitei potrivite, se regăsesc în această carte. Tom Hopkins este un om de succes și un colos în domeniul vânzărilor. Chiar și experții vor învăța ceva valoros din cartea aceasta. Trent Rollow

Dacă rolul tău e să-i convingi pe alții să-și investească timpul, efortul și banii în produsul, serviciul sau ideea ta, atunci cartea aceasta a fost scrisă special pentru tine. Există un sâmbure de adevăr în zicala: „Nu contează ce spui, ci cum o spui”. În cartea de față vei găsi strategii de vânzări care te vor aduce față în față cu oamenii care îți pot spune „da”. Mai mult decât atât, vei învăța exact ce să spui și cum să o spui pentru a-i ajuta să ia decizia de cumpărare.

Despre Autor

Tom Hopkins înțelege ambele părți implicate în ecuația vânzărilor. Înțelege atât fricile cumpărătorilor, cât și pe cele ale oamenilor de vânzări.

Aptitudinile și strategiile de vânzări pe care Tom Hopkins le predă astăzi reflectă înțelegerea unui mod de comunicare cu clienții prin care aceștia au încredere că iau deciziile bune în privința produselor și serviciilor pe care le obțin. Tom își predă tehnicile într-un mod distractiv și memorabil pentru profesioniștii în vânzări care caută să și le însușească.

Opinia cititorilor