În fruntea revoluției

Cum să prosperăm în vremuri tulburi făcând din inovaţie un model de viaţă.
  • Editia I 2010
  • Traducator: Ilona Deneș
  • 14.5 x 20.5 cm
  • 456 pagini
  • Pret: 52,98 lei
  • ISBN: ISBN: 978-973-1931-26-5
  • Disponibilitate: În stoc
52,98 lei
+ Adaugă la wishlist
  • În fruntea revoluţiei continuă Colecţia de Leadership, un proiect realizat în parteneriat cu Ziarul Financiar şi susţinut de Coca-Cola Hellenic.

    În fruntea revoluţiei propune un plan de acţiune pentru orice companie care vrea să devină şi să rămână revoluţionară. Hamel susţine că provocarea principală pentru o companie este reinventarea continuă.

    • Discută principiile care stau la baza inovaţiei radicale.
    • Vorbeşte despre punctul de pornire al conceptelor de afaceri revoluţionare.
    • Încurajează creativitatea şi entuziasmul angajaţilor.

    În fruntea revoluţiei e o carte care neagă rutina şi deciziile comode, adresându-se în principal celor care cred în valoarea noului.

    "Gary Hamel descrie în amănunt problemele cu care se confruntă companiile din toată lumea în încercarea lor de a se adapta unui context nou."

    Sir Richard Branson, Preşedinte Virgin Group

    "Convingătoarea pledoarie a lui Gary Hamel pentru inovaţii radicale aduce o perspectivă nouă şi clară, folositoare oricărui tip de afacere."

    Michael Dell, Preşedinte şi CEO Dell

    "Hamel afirmă că învingătorii au mii de idei noi, dintre care doar cele mai revoluţionare au cu adevărat succes. Din miile de cărţi despre afaceri, cea a lui Hamel se detaşează prin punerea în prim-plan a unor astfel de idei noi şi revoluţionare."

    Entrepreneur

    "Hamel este un revoluţionar în adevăratul sens al cuvântului. El demonstrează clar că o perspectivă nouă aduce şi profit, şi satisfacţii."

    BusinessWeek
  • Prefaţă

    Introducere

    I. FAŢĂ ÎN FAŢĂ CU REVOLUŢIA

    1. Sfârşitul progresului

    2. Confruntarea cu deteriorarea strategică

    II. IDENTIFICAREA REVOLUŢIEI

    3. Inovarea conceptelor de afaceri

    4. Cum să fii propriul clarvăzător

    III. INSTIGAREA LA REVOLUŢIE

    5. Rebeli corporatişti

    6. Să înceapă revolta!

    IV. SUSŢINEREA REVOLUŢIEI

    7. Revoluţionari cu părul cărunt

    8. Reguli de proiectare pentru inovaţie

    9. Noua soluţie pentru inovaţie

    Note

  • Gary Hamel predă Management strategic şi internaţional la London Business School. Creator a numeroase concepte-cheie din vocabularul economic şi al lumii afacerilor, şi-a pus amprenta asupra orientării şi strategiilor multor companii de succes. The Journal of Business Strategy l-a desemnat printre cei mai importanţi teoreticieni din secolul XX.

    Printre cele mai cunoscute cărţi ale lui se numără Competiţia pentru viitor (1996), scrisă împreună cu C.K. Prahalad, şi Viitorul managementului (2007; în pregătire la Editura Publica). Colaborează cu Harvard Business Review, Fortune, Wall Street Journal şi multe alte publicaţii importante.

    Gary Hamel este fondatorul şi preşedintele companiei Strategos, al cărei scop este să ajute la elaborarea de strategii revoluţionare. Asta face de fapt şi prin cea de-a doua carte a lui, În fruntea revoluţiei, care plasează inovaţia în centrul lumii afacerilor: ajută companiile să creeze reguli, domenii şi industrii noi.

  • Adaugă primul comentariu al acestui produs