Piesă cu piesă

Cum a rescris LEGO regulile inovației și cum a cucerit industria globală a jucăriilor
  • Titlul original: Brick by Brick
  • Ediția I 2014, paperback
  • Traducător: Beatrice Ștefănescu
  • Dimensiuni: 14,5 x 20,5 cm
  • 384 pagini
  • ISBN: 978-606-8360-67-6

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Detalii

Piesă cu piesă este un proiect al editurii Publica, susținut de UniCredit Țiriac Bank.

Deși există multe lucruri ce pot fi luate drept exemplu din renașterea LEGO, sunt de asemenea și multe de evitat. Am întâlnit mulți directori executivi care au vrut să reproducă succesul companiei LEGO, însă nu au luat în considerare trauma ce a determinat redresarea. Sfatul nostru către ei este mereu același: nu aștepta ca o criză să provoace dorința de schimbare profundă și sistemică. Deși alunecarea către faliment, așa cum s-a întâmplat cu LEGO în anul 2003, îți ascute mintea, ea nu este nici necesară și nici de dorit. Inovația permanentă trebuie să fie un produs al capacității unei organizații de a învăța și de a se adapta condițiilor de pe piață. DAVID C. ROBERTSON

Una dintre cele mai bune cărți de afaceri ale anului 2013. Fortune

O lectură fascinantă. Povestea companiei LEGO, care a fost la un pas de faliment pentru ca ulterior să se transforme într-una dintre cele mai inovative organizații de pe piață, reprezintă o sursă de inspirație și o lecție pentru noi toți. Chris Anderson, autorul cărții Coada lungă

Orice manager responsabil poate învăța câte ceva din lecțiile inovației predate de LEGO. Forbes

Piesă cu piesă este un studiu de caz revelator despre modul în care o companie de talia celor de la LEGO reușește să schimbe prin inovație regulile jocului și să-și recâștige o poziție de lider pe o piață extrem de concurențială. Bryce G. Hoffman, autorul cărții American Icon: Alan Mulally and the Fight to Save Ford Motor Company

Argumentul UniCredit Țiriac Bank

Cea mai mare provocare în lumea afacerilor nu este aceea de a construi un produs inovativ; ci este aceea de a construi o organizație care să poată crea permanent produse inovative. Compania LEGO a atins acest deziderat cu mare măiestrie.

Despre Autor

DAVID C. ROBERTSON a fost profesor de management al inovației și tehnologiei la IMD, în Laussane, Elveția, din 2002 până în 2010, și a fost numit profesorul LEGO în anul 2008. În această calitate, lui Robertson i s-a permis accesul total la managementul, partenerii și clienții companiei LEGO. La IMD, a fost director asociat al celui mai extins program educațional al școlii, Program for Executive Development, și a condus programe de dezvoltare pentru Credit Suisse, MC, HSBC, Skanska, BT și alte companii de succes europene. Înainte de colaborarea cu IMD, Robertson a fost consultant la McKinsey & Company și director executiv la trei companii debutante.

BILL BREEN este membru fondator al echipei care a lansat Fast Company, publicație distinsă cu National Magazine Award pentru excelență. De asemenea, Bill Breen este co-autorul cărților de mare succes la public The Responsibility Revolution (2010) și The Future of Management (2007).

Opinia cititorilor