Business Minds

Intră în mintea celor mai mari gânditori de management
  • Traducator: Delia Brumar
  • 14.5 x 20.5 cm
  • 328 pagini
  • Pret: 23,60 lei
  • ISBN: 978-973-88749-1-6
  • Disponibilitate: Stoc epuizat
23,60 lei
+ Adaugă la wishlist
  • Un aflux constant de idei noi redefineşte modul în care managerii ar trebui să acţioneze. Ideile contează. Ele pot schimba organizaţiile şi felul în care acestea concurează între ele; ideile pot schimba pentru totdeauna bunurile pe care le producem, serviciile pe care le oferim şi felul în care lucrăm. Această carte prezintă cele mai noi moduri de gândire direct de la 40 dintre cei mai influenţi gânditori de afaceri.

    Cele mai bune idei de la 40 dintre cei mai importanţi gânditori de business din lume, într-o singură carte!

    Conţine interviuri cu lideri din toate domeniile de afaceri, de la marketing la strategie, de la organizare la leadership. Oferă analize profunde şi incitante pentru fiecare manager şi fiecare afacere.

    Business Minds este şansa ta de a afla ce au de spus cele mai inteligente minţi despre lumea managementului.

    Este o oportunitate unică de a te angaja într-o conversaţie continuă cu o întreagă lume de idei.

    O şansă de a reflecta asupra modelului tău de afaceri şi de a te înarma cu cele mai noi idei pentru a-ţi păstra mintea în formă.

  • Mulţumiri

    Introducere

    Warren Bennis. O minte de afaceri pasionată de leadership „Liderul zilelor noastre inţelege şi pune în practică puterea aprecierii.“

    James Champy. O minte de afaceri care foloseşte bazele schimbării reale în avantajul său „Schimbarea la care mă refer este radicală şi incontinuă, nu creşte progresiv, contrar obişnuinţelor de zi cu zi.“

    Peter Cohan. O minte de afaceri cu un dezvoltat simţ al succesului virtual „Am fost mereu sceptic cu privire la noţiunea conform căreia internetul va schimba totul.“

    Jim Collins. O minte de afaceri fascinată de triumful măreţiei asupra binelui. „Ce principii ai continua să ai chiar dacă ai fi penalizat pentru ele de către piaţă, industrie, clienţi şi media? Acelea sunt adevărata esenţă.“

    Arie de Geus. O minte de afaceri care a săpat adânc în „compania ca organism viu“ „Nu este atât de deplasat să ne privim instituţiile ca fiind mai degrabă strâns legate de supravieţuirea omenirii decât îndepărtate acesteia.“

    Peter Drucker. O minte de afaceri înrădăcinată în trecut şi care a prezis viitorul cu înţelepciune „Cred că alianţele vor fi marea provocare a viitorului. Acestea sunt o nouă formă de organizare.“

    Leif Edvinsson. O minte de afaceri sensibilă la „achiziţiile intagibile“ ale unei companii „Economiile lumii sunt conduse in în ziua de azi de lucruri invizibile. Capitalul intelectual al naţiunilor este noul capital al naţiunilor“

    Sumantra Ghoshal. O minte de afaceri care ştie că pe piaţă cunostinţele reprezintă putere „Companiile trebuie să se adreseze capitalului uman la un nivel mai profund.“

    Beverly Goldberg. O minte de afaceri care împleteşte leadershipul în afaceri cu progresul social „Ideea încurajării angajaţilor în vârstă de a rămâne în câmpul muncii nu ar trebui văzută ca o formă de cruzime faţă de vârstnici.“

    Daniel Goleman. O minte de afaceri care este dispusă să sondeze emoţiile „Ignorăm competenţa emoţională spre dezavantajul nostru.“

    Gary Hamel. O minte de afaceri care nu se teme să răstoarne status quo-ul „Primul obiectiv pe agenda de lucru este să fii arhitectul transformărilor industriale şi nu doar al celor de corporaţie.“

    Michael Hammer. O minte de afaceri care vrea să schimbe lumea afacerilor – acum! „Pentru mine e o revoluţie la scară mondială, atinge acelaşi nivel de importanţă ca al Revoluţiei Industriale de acum 150 de ani.“

    Charles Handy. O minte de afaceri atentă şi la consecinţele sociale „Cred că organizaţia viitorului va fi federală. Federalismul este o modalitate de a uni corporaţii indepenedente într-un scop comun.“

    Oren Harari. O minte de afaceri pregătită pentru schimbare „Prevăd un enorm aţux şi vaste posibilităţi pentru următorul deceniu.“

    Rosabeth Moss Kanter. O minte de afaceri care a măsurat cu nerăbdare anvergura schimbării „Odată ce înţelegi tiparul, dinamica sistemului, poţi porni la drum făcând schimbări.“

    W. Chan Kim şi Renée Mauborg. Două minţi de afaceri care definesc în mod unic „inovaţia valorii“ „Inovaţia valorii subliniaza în egală măsură atât valoarea cât şi inovaţia.“

    Philip Kotler. O minte de afaceri care a definit „marketing-ul“ pentru epoca modernă „Există multe companii în ziua de azi conduse de persoane care au avansat prin intermediul marketing-ului.“

    John Kotter. O minte de afaceri care ştie exact cum sunt inţuenţate schimbările de către leadership „Sunt multe forţe care vor inţuenţa succesul unei schimbări.“

    Edward Lawler. O minte de afaceri care — dincolo de funcţia de conducere — este un maestru al managementului „Atenţia acordată poziţiilor de conducere este în creştere în special pentru că oamenii înţeleg rolul important pe care îl au nu doar în interiorul companiei, ci şi în societate ca întreg.“

    David Maister. O minte de afaceri care a fost numit „profesionistul profesioniştilori“ „În domeniul profesionalismului începe să apară un fel de ştiinţă.“

    Henry Mintzberg. O minte de afaceri hotărâtă să aţe cum lucrează cu adevărat managerii „Educaţia în management ar trebui să se bazeze pe experienţă. Managerii nu pot fi creaţi in vitro.“

    Ian Mitroff. O minte de afaceri care consideră că organizaţiile au nevoie de angajat ca de un întreg „Trebuie să privim oamenii şi organizaţiile din noi puncte de vedere şi avem nevoie de noi modalităţi de măsurare a input-ului, output-ului şi performanţei generale.“

    Geoffrey Moore. O minte de afaceri care defineşte era internetului „Fiecare companie trebuie să incorporeze internetul în strategiile sale, iar felul în care o face îi va inţuenţa preţul acţiunilor.“

    Kenichi Ohmae. O minte de afaceri care vede lumea prin portalul Japoniei „Uitaţi miturile occidentale simpliste despre managementul japonez. Acesta înseamnă mult mai mult decât doar cântece ale companiei şi angajare pe viaţă în cadrul acesteia.“

    Richard Pascale. O minte de afaceri care explorează limitele management-ului ce va urma „Există oportunităţi fantastice generatoare de capital care vor afecta industriile de toate tipurile.“

    Tom Peters. O minte de afaceri care crede că problema e de obicei…management-ul „Toată lumea are un nivel diferit de toleranţă faţă de critică.“

    Thomas Petzinger, Jr. O minte de afaceri aţată în faţa provocării de a conduce o afacere adevărată „Ridic o afacere pe principiile pe care am hotărât s-o ridic iar acest lucru e fantastic.“

    Jeffrey Pfeffer. O minte de afaceri care pune accentul pe oameni în ecuaţia afacerilor „Ce altă dimensiune există în organizaţii decât cea a oamenilor?“

    C.K.Prahalad. O minte de afaceri care poate folosi în avantajul său atât mari corporaţii cât şi săraci de la oraşe „Trebuie să creăm o piaţă, să ne schimbăm concepţia despre săraci ca fiind o povară şi să îi considerăm o oportunitate comercială.“

    Jonas Ridderstråle. O minte de afaceri care pretinde că a fi diferit constituie un avantaj „Când investeşti în imaginaţie umană — sentimente şi fantezie —limita este cerul.“

    Al Ries. O minte de afaceri care s-a concentrat pe marketing, strategie şi branding „Cea mai bună şansă a succesului pe termen lung se aţă în concentrarea asupra scopului final.“

    Peter Senge. O minte de afaceri care a ridicat statutul organizaţiei aţat în permanentă dezvoltare „Cea mai simplă definiţie a unei organizaţii care învaţă este aceea a unui grup de oameni care îşi îmbunătăţesc mereu capacitatea de a-şi crea propriul viitor.“

    Patricia Seybold. O minte de afaceri care pune relaţiile cu clienţii online pe primul loc „Clienţii, înarmaţi cu informaţii şi acces, sunt azi mult mai prentenţioşi decât oricând altcândva.“

    Adrian Slywotzky. O minte de afaceri care observă că lumea internetului inţuenţează permanent afacerile „Sunt convins că o schimbare majoră în business-ul digital se aţă la doar câţiva ani distanţă în timp.“

    Don Tapscott. O minte de afaceri care pune accent pe mass-media la fel de mult ca şi pe management „Ceea ce se poate observa este o schimbare fundamentală în regulile succesului ce guvernează atât afacerile cât şi dezvoltarea socială.“

    Alvin Tofţer. O minte de afaceri care a prezis cu exactitate ce va aduce viitorul „Punctul meu de plecare a fost mereu «schimbarea».“

    Fons Trompenaars. O minte de afaceri care îmbină culturile, transformâdule în succes „Organizaţiile şi societăţile care pot trece cu mai multă uşurinţă peste diferenţele culturale vor avea un mai mare succes finanicar.“

    Bruce Tulgan. O minte de afaceri adaptat atât la demografia locului de muncă, cât şi la atitudini „Schimbările din economie au eliberat munca de îngrădirile slujbei învechite cu trăsăturile ei rigide.“

    Meg Wheatley. O minte de afaceri care este mereu cu un pas înainte în privinţa curentelor în organizaţii şi societate „Avem nevoie de timp pentru a ne gândi la ce am învăţat din tot ce am făcut.“

    Danah Zohar. O minte de afaceri modelat de fizică şi filosofie „Spirit este un cuvânt mare cu atât de multe semnificaţii. Eu îl folosesc când vorbesc despre inteligenţă.“

  • Stuart Crainer şi Des Dearlove sunt creatorii clasamentului Thinkers 50, cel mai influent clasament global al gânditorilor de management. Des şi Stuart sunt autori a peste 15 cărţi care au fost traduse în peste 20 de limbi. Sunt asociaţi la Management Innovation Lab de la London Business School, co-fondat de profesorul Gary Hamel, "cel mai de seamă expert din lume în strategia de business" (Fortune - 2006).

    Tom Brown este director executiv şi editor al Brown Herron Publishing, companie care comercializează documente virtuale exclusiv pe site-ul Amazon.com. El este, de asemenea, autor al unor faimoase cărţi virtuale precum “The Anatomy of Fire: Sparking a New Spirit of Enterprise” şi “Fiscal Fairy Tales”.

    Jorge N. Rodrigues este editor al www.gurusonline.tv, un portal al tendinţelor în materie de management şi tehnologie, şi scrie pentru “Expresso”, un săptămânal publicat la Lisabona, Portugalia.

  • Adaugă primul comentariu al acestui produs