Adjudecat

Strategii eficiente pentru a vinde o idee bună
  • Editia I 2012
  • Traducator: Anda Sebeși
  • 14,5 x 20,5 cm
  • 200 pagini
  • Pret: 43,35 lei
  • ISBN: 978-973-1931-94-4
  • Disponibilitate: Stoc epuizat
43,35 lei
+ Adaugă la wishlist
  • Adjudecat face parte din Co-Lecția de Leadership, un proiect al editurii Publica realizat împreună cu Fundația Post-Privatizare.

    Uneori o idee bună nu este suficientă. Crezi într-o idee bună. Ştii că implementarea acesteia ar putea aduce beneficii imediate atât pentru tine, cât și pentru organizaţia sau comunitatea din care faci parte. O prezinţi, sperând într-un sprijin entuziast. În schimb, ţi se adresează întrebări care aduc cu sine o stare de confuzie, comentarii stupide sau atacuri verbale. Înainte să realizezi ce se întâmplă, ideea ta este respinsă.

    În cartea de față, John Kotter ne dezvăluie modul în care să protejăm o idee bună de criticile nefondate şi cum să câştigăm sprijinul necesar pentru a ne vinde ideile. Cheia pentru a realiza acest lucru? Înţelegerea strategiilor de atac, și anume:

    - Uciderea unei idei prin amânare: Amânarea la nesfârşit a unei decizii sau tergiversarea discuţiilor până când subiectul nu mai e de actualitate.
    - Confuzia: Prezentarea unui șir nesfârșit de informaţii care distrag atenţia de la ideea pusă în discuție, astfel încât propunerea înaintată pur şi simplu nu pare una demnă de a fi luată în seamă.
    - Folosirea sentimentului de frică pentru a influenţa un rezultat: Introducerea în discuție a unor stări anxioase iraţionale în legătură cu propunerea înaintată.
    - Atacul la persoană: subminarea reputaţiei şi credibilităţii celui care face propunerea.

    John Kotter a dat din nou lovitura! Împreună cu Lorne Whitehead, coautor al acestei cărţi, ne oferă sfaturi extrem de inteligente despre modul în care să ne vindem cu succes ideile. O lectură obligatorie pentru liderii preocupați de viitorul organizației pe care o conduc! Bill George, profesor de management la Harvard Business School

    În domeniul cercetării şi al educaţiei, la fel ca în lumea afacerilor, progresul este de cele mai multe ori întârziat nu de lipsa unor idei bune, cât mai degrabă de faptul că oamenii nu sunt întotdeauna convinşi de faptul că trebuie să le adopte și să le implementeze. Lectura acestei cărți te va ajuta să-ți promovezi cu succes ideile bune în orice context posibil. Maria Klawe, preşedinte Harvey Mudd College

    Răspunsurile pe care cartea le furnizează sunt exact acelea care ne-au scăpat pe sub nas, pe care nu le-am văzut pentru că eram prea înfierbântați să ne prezentăm ideea cât mai bine sau pentru că am reacționat instinctiv agresiunilor. Cartea îți oferă un model care tratează toate situațiile în care poți fi pus în argumentarea unei idei și, de fiecare dată, îți arată cea mai bună soluție. O idee foarte bună ar fi să citiți această carte. Péter Barta, Director Executiv, Fundația Post-Privatizare

  • JOHN P. KOTTER este unul dintre cei mai apreciați gânditori în domeniul leadershipului. De asemenea, este autorul a unsprezece cărţi foarte apreciate de către mediul de afaceri, majoritatea dintre ele devenind bestseller internațional. De același autor la editura Publica au mai apărut: Matsushita leadership (2008), Forța schimbării (2009), Simțul urgenței (2010) și Aisbergul nostru se topește (2011). LORNE A. WHITEHEAD este șeful comisiei pentru educaţie la University of British Columbia şi preşedintele departamentului de fizică şi astronomie, specialitatea cercetare industrială, în cadrul aceleiași universități.
  • Adaugă primul comentariu al acestui produs

  • Aisbergul nostru se topeşte

    Aisbergul nostru se topeşte

    Schimbarea şi succesul în orice condiţii
    43,35 lei
    Simţul urgenţei

    Simţul urgenţei

    37,57 lei