Arta povestirii în afaceri

Un ghid pentru lideri
  • Editia I 2011
  • Traducator: Ovidiu Dajbog-Miron, Florin Tudose
  • 14,5 x 20,5 cm
  • 472 pagini
  • Pret: 52,98 lei
  • ISBN: 978-973-1931-85-2
  • Disponibilitate: Stoc epuizat
52,98 lei
+ Adaugă la wishlist
  • Arta povestirii în afaceri de Stephen Denning face parte din Co-Lecția de Leadership, un proiect al editurii Publica susținut de Fundația Post-Privatizare.

    Stephen Denning, fost director la Banca Mondială și maestru al narațiunii pentru afaceri, ne arată de ce povestirea constituie o abilitate esențială pentru lideri.

    Orice poziție ai avea într-o organizație – CEO, middle management sau în linia întâi – poți conduce folosindu-te de povești pentru a impune schimbări. Arta povestirii în afaceri - Un ghid pentru lideri demonstrează cum povestirea este una dintre puținele modalități disponibile pentru a face față principalelor – și celor mai dificile – provocări ale leadershipului: să inciți la acțiune, să faci oamenii să lucreze împreună și să-i conduci spre performanță.

    "Această carte este o realizare extraordinară – o carte pe care orice manager ar trebui să o citească înainte de a renunța la plicticoasele prezentări PowerPoint. Creativă, eclectică, plină de pasiune și utilă – o combinație rară și câștigătoare pentru o carte de business." Larry Prusak, coautor, What's the Big Idea și Working Knowledge

    "Cartea lui Steve Denning este o extraordinară sursă de inspirație pentru toți liderii care vor să fie conectați cu angajații lor pe toate dimensiunile umane necesare pentru ca aceștia să-i urmeze în drumul spre succes." Mats Lederhausen, director McDonald's Ventures, McDonald's Corporation

    "Problema pe care Stephen Denning o ridică e destul de serioasă, rezolvarea pe care o propune e spectaculoasă și ignoranța de care te face conștient te înspăimântă. Cartea vindecă rănile pe care rigiditatea mediului corporatist le-a creat în mințile și sufletele multora și ne învață cum putem fi spirituali într-un astfel de mediu profund analitic." Peter Barta, Director Executiv Fundația Post-Privatizare

  • STEPHEN DENNING este senior fellow la James MacGregor Burns Academy of Leadership, Universitatea Maryland. S-a născut în oraşul australian Sydney, a studiat dreptul şi psihologia la universitatea din același oraș şi a lucrat ca avocat vreme de mai mulţi ani. Ulterior, şi-a luat diploma postuniversitară în drept, la Universitatea Oxford. În 1969, s-a alăturat echipei de la Banca Mondială, unde a deţinut diverse posturi de conducere, inclusiv pe cel de director al Departmentului Africa de Sud, din 1990 până în 1994, şi pe acela de director al Regiunii Africa, din 1994 până în 1996. Din 1996 până în 2000, în calitate de director pentru managementul cunoştinţelor, Denning a condus programul de împărtăşire a cunoştinţelor derulat de Banca Mondială. Începând cu anul 2000, oferă consultanță diferitelor organizaţii din Statele Unite, Europa, Asia şi Australia, în domenii precum leadershipul, inovaţia şi naraţiunea de afaceri. În noiembrie 2000, Teleos l-a inclus pe Denning printre cei mai admiraţi zece lideri din lume. În aprilie 2003, a fost inclus pe lista celor mai influenţi două sute de guru ai lumii afacerilor. În noiembrie 2005, Innovation Network a desemnat cartea The Leader's Guide to Storytelling, în traducerea de față, drept una dintre cele mai importante douăsprezece cărţi despre inovaţie, scrise în ultimii ani. Denning este şi membru asociat al Royal Society of Arts.
  • Adaugă primul comentariu al acestui produs

  • Limbajul secret al leadershipului

    Limbajul secret al leadershipului

    Cum să îndemni la acţiune prin arta povestirii
    52,98 lei
    Judecă

    Judecă

    Cum iau marii lideri decizii inspirate
    52,98 lei
    Clever

    Clever

    Cum să-i conduci pe cei mai creativi și mai inteligenți dintre oamenii tăi
    37,57 lei