Pre-suasiune

O metodă revoluționară de a influența și de a convinge
  • Ediția I 2017 paperback
  • Traducător: Dan Bălănescu
  • Dimensiuni: 14,5 x 20,5 cm
  • 456 pagini
  • ISBN: 978-606-722-223-4

Disponibilitate: În stoc

Preț normal: 55,00 lei

Special Price 44,00 lei

Descriere

Detalii

Ce diferențiază persuadatorii obișnuiți de cei care se bucură de succes? Utilizând aceeași combinație de cercetări științifice riguroase și accesibilitate care a făcut din cartea sa, Influence, un bestseller emblematic, Robert Cialdini arată modul în care cei mai buni comunicatori profită de „momentele privilegiate ale schimbării”, în care publicul devine receptiv la un mesaj înainte să-l cunoască. Persuasiunea optimă se obține printr-o pre-suasiune optimă. Pentru a schimba spiritele, pre-suadatorii inteligenți schimbă, mai întâi, „stările de spirit”.

În cea mai recentă carte a sa, Pre-suasiune, Robert Cialdini explică metodele de acțiune ale marilor pre-suadatori. Schimbarea atitudinilor, a credințelor sau a experiențelor celor care ascultă nu este necesară, spune Cialdini – tot ce trebuie să faci este să modifici centrul atenției publicului chiar înainte de a-i solicita întreprinderea unei acțiuni relevante. Cialdini se inspiră dintr-o multitudine de studii și relatări, de la campanii online de marketing, la eforturi eficiente de propagandă pe timp de război, ilustrând modul în care canalizarea iscusită a atenției duce la o pre-suasiune puternică și la rezultate pozitive.

Nicio altă cercetare psihologică realizată până acum nu a fost folosită mai frecvent și cu mai mult succes decât cercetările lui Robert Cialdini care, literalmente, a scris „cartea” despre influență. Acum a comis-o din nou, arătându-ne puterea momentului care precedă o tentativă de persuadare. Acesta este clasicul Cialdini – autoritar, original și imediat aplicabil.

Richard H. Thaler, coautor al cărții Nudge și autorul cărții Comportament inadecvat

Marele psihosociolog Robert Cialdini a scris o altă carte nemuritoare și indispensabilă despre psihologia influenței. O voi recomanda ani și ani la rând.

Amy Cuddy, autoarea cărții Prezență

O lectură extrem de fascinantă despre cele mai importante stimulente ale persuasiunii, care nu sunt cuvintele pe care le alegem într-un moment anume, ci modul în care pregătim terenul în prealabil. Nu vei mai privi niciodată persuasiunea la fel.

Adam Grant, autorul cărților Originalii și A da și a lua

Despre Autor

DR. ROBERT CIALDINI este recunoscut în întreaga lume pentru cercetările sale practice, riguroase și creative asupra cauzelor care îi determină pe oameni să se conformeze solicitărilor. Este principalul inițiator al cercetărilor despre aplicațiile psihologiei influenței. Robert Cialdini este profesor emerit de psihologie și marketing la Universitatea de Stat din Arizona și președinte și CEO al INFLUENCE AT WORK, o companie internațională care furnizează idei și cursuri de pregătire în domeniul psihologiei influenței.

Opinia cumpărătorilor