Pierderea virginităţii

Autobiografia
  • Editia I 2010
  • Traducator: Lia Potec şi Nadia Suzana Şaptefraţi
  • 14,5 x 20,5 cm
  • 648 pagini
  • Pret: 66,47 lei
  • ISBN: 978-973-1931-33-3
  • Disponibilitate: În stoc
66,47 lei
+ Adaugă la wishlist
  • Richard Branson şi-a scris propriile reguli ale succesului, creând un grup de companii care a împânzit toată lumea, dar fără sediu central, fără ierarhie de management şi cu birocraţie minimă. Multe dintre afacerile lui – linii aeriene, retail, Virgin Coke, au apărut în domenii în care concurenţa era destul de mare. A dat de câte o mină de aur pe pieţe unde consumatorii erau nemulţumiţi, unde confuzia era atotstăpânitoare, iar firmele concurente stagnau.

    Într-o lume din cale-afară de stresată, în care aproape că nu mai e timp de altceva decât de muncă, Richard Branson ne propune un model nou: familie, prieteni, distracţie, aventură – toate sunt la fel de importante în viaţa lui ca afacerile.

    Ca antreprenor, a avut succes în tot felul de industrii, pe care le-a ajutat să evolueze. Acum vine şi cu un nou tip de carte: o autobiografie plină de poveşti, un autoportret plin de viaţă, dinamic, pe măsura autorului.

    "Puţini oameni din lumea afacerilor sunt atât de vii, de versaţi şi de nonconformişti ca Richard Branson. Probabil nu mai există un alt om de afaceri în preajma căruia să te simţi la fel de bine. El întruchipează mitul antreprenorului rebel şi aventurier." Gentlemen's Quarterly

    "Branson îşi poartă faima şi banii cu mare har: n-are cravate, şoferi, nu merge prin cluburi la modă. Ce-l face ieşit din comun este însăşi natura unică a ambiţiei lui. Nu e interesat de putere, cel puţin nu de acea putere care presupune manipulare. Ce vrea el este să se simtă cât se poate de bine…" Newsweek

    "Branson, care singur spune despre sine că este un aventurier-capitalist, e un „generator” de idei de afaceri. Instinctele lui sunt acompaniate de puterea de a-i motiva pe cei care lucrează pentru el. Şi cui i-ar veni să spună „nu”?! Branson face tot ce poate ca toată lumea să se distreze la fel de bine ca el." Time

  • Prolog. „La naiba! Hai s-o facem!“

    1. „O familie în care am fi făcut orice unii pentru alţii“

    1950–1963

    2. „Ori ajungi la închisoare, ori ajungi milionar“

    1963–1967

    3. Virgini în afaceri

    1967–1970

    4. „Sunt gata să încerc orice o dată“

    1970–1971

    5. Am primit o lecţie

    1971

    6. „Simon a făcut din Virgin un loc grozav“

    1971–1972

    7. „Se intitulează Tubular Bells. N-am mai ascultat niciodată ceva asemănător“

    1972–1973

    8. „A fi opţiunea numărul doi nu înseamnă nimic“

    1974–1976

    9. „Never mind the Bollocks!“

    1976–1977

    10. „«M-am gândit să mă mut la tine», spuse Joan.“

    1976–1978

    11. Trăind pe marginea prăpastiei

    1978–1980

    12. „Succesul poate veni pe neaşteptate“

    1980–1982

    13. „Vei continua numai trecând peste cadavrul meu“

    1983–1984

    14. Copiii lui Laker

    1984

    15. „Era ca şi cum am fi fost legaţi de burghiul unui pickhamer enorm“

    1984–1986

    16. Cel mai mare balon din lume

    1986–1987

    17. „Eram aproape sigur că o să mor“

    1987–1988

    18. „Totul era de vânzare“

    1988–1989

    19. M-am pregătit să sar

    1989–1990

    20. „Cine naiba se crede Richard Branson?“

    august–octombrie 1990

    21. „Am fi avut în jur de două secunde să ne spunem ultima rugăciune“

    noiembrie 1990–ianuarie 1991

    22. Zburând în turbulenţă ianuarie–februarie

    1991

    23. Jocuri murdare

    februarie–aprilie 1991

    24. „Pentru Madonna, n-aş face aşa ceva“

    aprilie–iulie 1991

    25. „Dă-i în judecată pe nemernici“

    septembrie–octombrie 1991

    26. Barbarii de la poarta de îmbarcare

    octombrie–noiembrie 1991

    27. „Mă fac mincinos“

    noiembrie 1991–martie 1992

    28. Victorie

    martie 1992–ianuarie 1993

    29. Teritoriu virgin 1993–1998

    30. Diversitate şi adversitate

    1998–2005

    Anexă. Grupul de companii Virgin — cronologie corporatistă

    Provenienţa imaginilor

  • Richard Branson este recunoscut pentru îndrăzneala şi apetitul de a iniţia afaceri noi. Din 1968 a creat peste 360 de companii marca Virgin. A debutat cu casa de producţie Virgin Records care promova artişti necunoscuţi, dar cu potenţial.

    Acum imperiul Virgin include cărţi de credit, linii aeriene, trenuri sau agenţii de turism. Nu trebuie omise companiile înfiinţate cu gândul la viitorul umanităţii şi la mediul înconjurător: Virgin Health Bank (banca de stocare a materialului genetic, prelevat din ombilicul nou-născuţilor) şi Virgin Fuels (companie al cărei obiect de activitate este descoperirea de combustibili alternativi). Afacerile sale sunt răspândite în Marea Britanie, Statele Unite, Australia, Canada, Asia, Europa şi Africa de Sud.

    Richard Branson ocupă locul 212 în lista celor mai bogaţi oameni din lume întocmită de Forbes pentru anul 2010 şi poziţia 8 în clasamentul global al celor mai influenţi gânditori de business Thinkers 50, ediţia 2009.

    Este autorul cărţilor Screw It, Let's Do It - Lecţii din şcoala vieţii (Editura Publica, 2009)şi Business Stripped Bare (în curs de apariţie).

  • - 15.05.2014  
    de unde o pot achizitiona?
    Cand o republicati?
    Multumesc
    - 27.05.2011  
    complain
    Inteleg ca este o carte minunata insa continuati s-o recomandati in ciuda faptului ca nu o mai aveti disponibila. Cand o republicati?
    Multumesc,
    - 27.07.2010  
    Inspirationala
    Am citit aceasta carte cu sufletul la gura. Este plina de umor si scrisa cu mult talent. La inceput m-am temut ca voi fi nevoita sa trec peste capitole intregi de teoretizare a afacerilor si a succesului. NU a fost cazul, am savurat fiecare cuvant si chiar m-am intors asupra unor pasaje, pentru a ma delecta iar si iar si iar ... Si cum editorul ne garanteaza ca si traducerea este de calitate, cu siguranta va fi un bestseller. Merita!
    - 04.07.2010  
    Inspirational
    Excelenta pentru inspiratie si auto-motivatie. Pentru cei care au afaceri dar si pentru cei carora le place sa viseze ca sunt magnati, sau pur si simplu "privatizati". Captivanta si alerta, cu putina exager(b)are cat sa ramana romantata. Branson este totusi cu picioarele pe pamant, chiar si in balon. Un singur punct negativ: uneori am simtit nevoia unei organigrame cu personajele numite doar in carte ptr ca autorul se multumeste doar sa-i numeasca si apoi ii pune la "treaba". Super carte chiar si pentru concediu.