Marketing direct pe înţelesul tuturor

  • Editia I 2007
  • Traducator: Cătălin Georgescu
  • 16.5 x 23.5 cm
  • 480 pagini
  • Pret: 34,68 lei
  • ISBN: 978-973-88365-4-9
  • Disponibilitate: Stoc epuizat
34,68 lei
+ Adaugă la wishlist
  • Marketing direct pe înţelesul tuturor a fost publicată pentru prima oară în anul 1982. Ediţia de faţă include recomandări detaliate despre utilizarea internetului ca instrument al marketingului direct. 

    Pentru mulţi ani, Marketing direct pe înţelesul tuturor s-a bucurat de o reputaţie de neegalat, fiind o carte de referinţă în domeniu.

    În stilul său caracteristic, Drayton Bird oferă un ghid practic, dar în acelaşi timp relaxant, despre complexitatea marketingului direct.

    Marketingul direct pe înţelesul tuturor este ambalat împreună cu studii de caz internaţionale care exemplifică modul în care companii din întreaga lume au implementat ideile autorului şi acoperă o gamă vastă de strategii necesare pentru o campanie de succes. Printre subiectele acoperite se numără:

    • rolul departamentului de marketing;
    • cum să câştigi şi să păstrezi clienţii;
    • cum să îţi atingi obiectivele şi să evaluezi rezultatele;
    • ce ar trebui să vinzi;
    • cum să poziţionezi produsele mai eficient;
    • cum să îţi alegi agenţia – şi cum să te descurci pe cont propriu;
    • internetul – noul instrument al marketingului direct.

    Marketing direct pe înţelesul tuturor este fără discuţie o lectură obligatorie pentru toţi cei care lucrează în vânzări şi publicitate, dar şi pentru studenţii la marketing.

    Drayton Bird ştie mai multe despre marketingul direct decât oricine altcineva în lume. Cartea lui pe această temă este aur curat. Citiţi-o şi recitiţi-o! Conţine cunoştinţe pe care le acumulezi într-o viaţă întreagă.

    David Ogilvy
  • Lista ilustraţiilor
    Mulţumiri

    1 Introducere

    Abordarea amatoare
    Abordarea dificilă
    Unele descoperiri de valoare
    Dezvoltarea misterioasă a marketingului direct
    Un paradox
    Sincronizarea dumneavoastră este bună

    2 Cele Trei Graţii ale marketingului direct

    Gândirea pe termen scurt
    Cum să îţi faci un client şi să îl şi păstrezi
    Ce este marketingul direct?
    Cele Trei Graţii ale marketingului direct
    Modul în care se schimbă clientul
    Controlabilitatea: un beneficiu important
    Cum să oferiţi clientului dumneavoastră servicii mai bune
    Spirala prosperităţii

    3 Marketingul direct poate face mai multe decât credeţi

    Ce puteţi vinde?
    Rolul marketingului direct
    Cinci obiective majore ale comercianţilor direcţi
    ... şi patru moduri de a le atinge
    Care nume sunt cele mai bune?

    4 Cum să porneşti la drum

    Se bucură afacerea dumneavoastră de o relaţie continuă?
    Susţinerea departamentului de vânzări
    Întrebări pertinente
    Folosiţi-vă numele
    Problemele comerţului cu amănuntul
    Cheia profitului
    Angajatori şi deţinători de acţiuni
    Cine se plânge?
    Ce ar fi de învăţat din comenzile prin poştă
    Trei erori majore
    Ce ar trebui să vindeţi?
    Ştiţi cum să faceţi o ofertă tentantă?
    Întrebaţi-vă clienţii
    Cum se face comparaţia?
    Plătiţi preţul corect
    Nu comandaţi în exces
    Unde să căutaţi

    5 Poziţionarea şi alte mistere explicate

    Un sfat înţelept vizavi de mândrie
    Ar face un vânzător aşa ceva?
    Valoarea îmbunătăţită
    Propuneri comerciale unice
    Poziţionarea: teoriile de astăzi
    Schimbaţi regulile
    Publicitatea clasică şi poziţionarea

    6 Cum să planificaţi lucrurile cu claritate

    Unsprezece paşi spre succes
    Cinci întrebări la care trebuie să răspundeţi
    Păstraţi legătura
    Cum să vă înţelegeţi mai bine clienţii
    Cine ştie unde sau când?
    Unde vor lucra cel mai bine banii dumneavoastră

    7 Mijloacele de informare în masă: o abordare diferită, mai flexibilă

    Cinci diferenţe majore
    Reţeta media
    Sincronizarea, un factor de maximă importanţă
    Cele opt mijloace de comunicare tradiţionale la dispoziţia dumneavoastră
    Mijlocul de informare al viitorului
    O alegere reuşită a mijoacelor de comunicare de succes
    Principiile demonstrate ale negocierii
    Afacerile bune

    8 Marketingul direct accelerat: Internetul şi e-mail-ul

    O dată importantă
    Probabil mijlocul de informare nou cu cea mai rapidă evoluţie din câte se cunosc
    De ce folosesc clienţii dumneavoastră potenţiali netul?
    Cine face bani — şi cât de mulţi?
    Investiţia în clienţi
    Totul ţine de detalii: cât de practic este Internetul
    Şase întrebări pe care trebuie să vi le puneţi înainte de a vă construi un site
    Comparaţia cu comerţul cu amănuntul tradiţional
    Prea mulţi se bazează mai mult pe idei noi, decât pe clienţi fericiţi
    Ce trebuie să ofere site-ul dumneavoastră
    Marea schizmă: comercianţi versus tehnicieni
    Construirea unui site de la A la Z
    E-mail
    Beneficiile aduse de cercetare

    9 Cel mai de preţ lucru din posesia dumneavoastră

    Valoarea unui nume
    Importanţa relativă a listelor
    Douăsprezece criterii de evaluare a listelor
    Baza dumneavoastră de date — cum să o construiţi
    Unde puteţi găsi cei mai buni clienţi
    Sondajele de opinii
    Alcătuirea listelor

    10 De unde vin ideile şi cum să le exprimăm convingător

    Naşterea unei idei
    Organizarea ideilor
    Contextul este totul
    Grupurile naţionale şi sociale
    Mijloacele de comunicare diferă; principiile sunt aceleaşi
    Cum să creaţi încredere
    Mecanismul de funcţionare al unui text ideal
    Creativitate în acţiune
    Două ingrediente secrete

    11 De ce aveţi nevoie pentru a crea o reclamă practic fără cusur

    25 de ponturi înainte de a scrie un cuvânt sau de a concepe un layout
    Planificarea muncii de creaţie
    11 metode lipsite de creativitate (dar testate) pentru ca layout-ul dumneavoastră să dea rezultate
    Treisprezece factori de atragere a atenţiei
    Trucuri şi tehnici care-i fac pe oameni să continue să citească
    Publicitatea de caritate: un caz aparte
    La ce anume să fiţi atenţi în cazul televiziunilor
    Acum, că vă consideraţi reclama perfectă, nu cumva aţi uitat ceva?

    12 Cum să vă testaţi — şi să vă evaluaţi rezultatele

    Testarea: prima sarcină
    13 lucruri pe care le puteţi învăţa testând
    Un test corect?
    O evidenţă clară şi adecvată
    Ce am avut de câştigat de pe urma testelor

    13 Teste versus cercetare — şi alte asemenea probleme

    Teste care ne-au adus un contract
    Două legi ale testării
    Rezultate uimitoare
    Nouă oportunităţi de testare
    Cât de mult trebuie să testezi? Şi când?
    Un faimos studiu de caz

    14 Cum să alegeţi o agenţie şi când să vă descurcaţi fără

    Agenţie sau nu?
    Prezentări estimative
    Organizare şi proceduri
    Umblatul din floare-n floare
    Cât de mult ar trebui să cheltuiţi
    Banii şi talentul
    Încercaţi să înţelegeţi procesul

    15 Client şi Agenţie: un parteneriat inegal

    Visul imposibil
    O plimbare de plăcere?
    Două tipuri de relaţii
    Care sunt lucrurile care nu merg cum trebuie şi cum să le îndreptăm
    Alte probleme

    16 Viitorul marketingului: zece preziceri — şi un semnal de alarmă

    Puţin mai multă competenţă
    Onestitatea
    Circuit complet

  • În anul 2005, The Chartered Institute of Marketing din Marea Britanie, l-a desemnat pe Drayton Bird una din primele 50 de personalităţi la nivel internaţional care au creat marketingul modern. Lista îi mai include şi pe Philip Kotler, Tom Peters sau Theodore Levitt.

    Drayton a ţinut conferinţe în peste 40 de ţări şi la multe Şcoli şi Universităţi Economice din întreaga lume, inclusiv The London Business School, Greenwich Business School, Columbia University, INSEAD, Michigan State University, Manchester University.

    Printre altele, Drayton Bird a participat la traininguri pentru Australia Post, HSBC, Mercedes-Benz, Toyota, American Express, British Telecom, Xerox, IBM, Microsoft, The Reader`s Digest, Virgin, Leo Burnett, Y&R, JWT, O&M, Lloyds Bank, Ford, Visa, McKinsey & Partners, Unilever, Price Waterhouse, Cap Gemini Consulting, Procter&Gamble, Nestle şi British Airways.

    Înainte de activităţile sale din prezent, Drayton a fost membru în Consiliul de Administraţie al grupului Ogilvy şi vice-preşedinte şi director de creaţie al Ogilvy&Mather Direct, la nivel internaţional. El a fondat cinci agenţii şi deţine acţiuni la mai multe companii, toate din domeniul marketingului.

    Revista Campaign l-a declarat unul din cei 50 de factori de influenţă ai publicităţii din Marea Britanie în ultimii 25 de ani. Revista Direct Response este de părere că Drayton Bird „a avut asupra marketingului direct din Regatul Unit un impact foarte greu de egalat de o altă persoană în viitor”.

    Institutul Britanic pentru Marketing Direct l-a numit unul din primii şase Tovarăşi de Onoare ai anului 1995 şi Educatorul Anului 1997. În anul 2000, Asociaţia pentru Marketing Direct l-a inclus în Holul de Onoare. În 2003, majoritatea participanţilor la un sondaj despre precizia în marketing l-au plasat pe primul loc, ca lider al personalităţilor din marketingul direct din ultimii 15 ani.

  • Adaugă primul comentariu al acestui produs