Nu mâncaţi niciodată singuri

Cum să construim prin networking o comunitate durabilă de colegi, parteneri, prieteni şi mentori
  • Editia I 2015, paperback
  • Traducator: Raluca Chifu
  • 14,5 x 20,5 cm
  • 456 pagini
  • Pret: 52,98 lei
  • ISBN: 978-606-722-032-2
  • Disponibilitate: În stoc
52,98 lei
+ Adaugă la wishlist
  • Nu mâncaţi niciodată singuri este un proiect al editurii Publica, susținut de EY România.

    Doriți să reușiți în viață? Să urcați pe scara succesului personal? Secretul, după spusele maestrului în networking Keith Ferrazzi, este să vă creați legături cu alte persoane. După cum a descoperit autorul încă din primii săi ani de viață, lucrul care îi diferențiază pe oamenii de sucess de ceilalți este modul în care utilizează puterea relațiilor, astfel încât toată lumea să câștige.

    În Nu mâncați niciodată singuri, Ferrazzi prezintă pașii exacți și mentalitatea de care se folosește pentru a lua legătura cu miile de colegi, prieteni și asociați din lista sa de contacte, oameni pe care i-a ajutat și care l-au ajutat la rândul lor. De la publicarea în anul 2005 a volumului, creșterea rețelelor sociale și noile stiluri colaborative de management au făcut ca sfaturile sale să fie chiar mai importante pentru orice persoană care își dorește un avantaj în domeniul afacerilor.

    Stilul lui Ferrazzi de a se conecta cu lumea din jurul său se bazează pe generozitate și pe a-i ajuta pe prietenii săi să se conecteze cu alți prieteni. Ferrazzi face distincția între construirea sinceră de relații și atitudinea vizibil disperată asociată de obicei cu termenul de „networking“. Apoi, își explică sistemul de a lua legătura cu alții prin intermediul unor principii practice și demonstrate.

    Pe parcursul acestui volum, Ferrazzi subliniază strategiile atemporale comune celor mai conectate persoane din lume, de la Winston Churchill până la Bill Clinton și de la Vernon Jordan până la Dalai Lama.

    L-am văzut pe Keith Ferrazzi în acțiune și este un maestru în networking și construirea de relații pentru a susține interesele unei companii. Acum, el își împărtășește setul personal de reguli cu cei care vor să afle secretele acestei arte esențiale.
    Dr. Klaus Kleinfeld
    CEO desemnat Siemens AG

    Keith este de mult timp un inovator de top în domeniul marketingului. Modul său de a relaționa cu oamenii îl face să fie extraordinar.
    În Nu mâncați niciodată singuri, el și-a folosit talentul pentru a crea niște pași exacți și ușor de urmat pentru un succes remarcabil.
    Robert Kotick
    Președinte și CEO Activision

    Ideile lui Keith despre cum se poate transforma o conferință, o ședință sau o cunoștință întâmplătoare într-o oportunitate extraordinară de succes reciproc fac această carte de neprețuit pentru oameni aflați în toate stadiile vieții personale și profesionale. O recomand cu încredere.
    Jeffrey E. Garten
    Decan, Yale School of Management

    O carte de afaceri ca o poveste, plină de reușite personale și exemple care conving cititorul că succesul în orice domeniu se bazează pe relații semnificative.
    James H. Quigley
    CEO Deloitte & Touche USA LLP

    Nu mâncaţi niciodată singuri este o carte care porneşte, aşa cum se arată încă din titlul, de la un principiu simplu: acela de a împărţi beneficiile pe care le ai la un moment dat cu cei din jurul tău, fără un motiv anume, altul decât simplu fapt că poţi fi de ajutor. Sprijinul sincer şi dezinteresat consolidează relaţiile de afaceri şi creează un capital social care devine foarte valoros în momentele-cheie ale carierei fiecăruia dintre noi.

    Bogdan Ion
    Country Managing Partner, EY România

  • KEITH FERRAZZI este autor de bestselleruri și publică articole în The Wall Street Journal, Harvard Business Review, Inc. și Fast Company. A fost cel mai tânăr angajat care a ajuns partener și a deținut funcția de director de marketing la Deloitte Consulting, unde a determinat recunoașterea brandului Deloitte prin cea mai mare rată de creștere din industrie. Ca fondator și CEO al Ferrazzi Greenlight, Keith Ferrazzi se ocupă cu transformarea comportamentelor care împiedică organizații din toată lumea
    să-și atingă obiectivele strategice, în obiceiuri care aduc un plus de valoare pentru acționari. Institutul Greenlight Research al firmei a demonstrat corelația dintre practicile care îmbunătățesc relațiile și succesul în afaceri, în special în ceea ce privește performanța în vânzări și eficiența echipelor într-o lume tot mai virtuală.

    TAHL RAZ a scris pentru revistele Inc. Magazine, the Jerusalem Post, the San Francisco Chronicle and GQ. Actualmente locuiește în New York.

  • Adaugă primul comentariu al acestui produs