Revitalizarea corporaţiei

Cum reuşesc liderii să producă schimbarea
  • Editia I 2010
  • Traducator: Lorena Lupu
  • 14,5 x 20,5 cm
  • 328 pagini
  • Pret: 47,20 lei
  • ISBN: 978-973-1931-45-6
  • Disponibilitate: Stoc epuizat
47,20 lei
+ Adaugă la wishlist
  • Revitalizarea corporaţiei continuă Colecţia de Leadership, un proiect realizat în parteneriat cu Ziarul Financiar şi susţinut de Coca-Cola Hellenic.

    Revitalizarea corporaţiei aduce în prim-plan necesitatea şi rolul schimbării. Înţeleasă de cele mai multe ori ca o piedică ce trebuie depăşită, schimbarea este de fapt un proces, iar Ridderstråle şi Wilcox arată cum poate fi produsă şi gestionată, scopul fiind ca afacerea să ţină pasul cu ce se întâmplă în lumea reală.

    Schimbarea, spun cei doi autori, nu poate fi evitată, pentru că în realitate ea este singura opţiune. Pentru ca schimbarea să fie în bine şi să reziste probei timpului, compania trebuie să fie revitalizată. Un suflu nou nu vine ca urmare a restructurărilor sau reorganizărilor nesfârşite, pentru că toate astea înseamnă de fapt reducere. Ridderstråle şi Wilcox propun modelul de leadership al schimbării 3I: imagine de ansamblu, implicare şi implementare.

    Strategia 3i aduce laolaltă oameni şi proiecte care schimbă faţa unei organizaţii, leadershipul fiind nu doar arta navigării în apele tulburi ale surprizelor, ci şi arta de a fi surpriza.

    Unele cărţi de afaceri răspund la întrebarea: de ce? Altele îţi spun cum. Într-un mod unic şi plin de forţă, Revitalizarea corporaţiei explică de ce trebuie să adoptaţi schimbarea şi cum să o faceţi.

    "Climatul de muncă se schimbă permanent, iar ritmul acestei schimbări nu dă semne de încetinire. Ideile din această carte au reprezentat temelia muncii noastre şi au avut un impact major." Roy White, Vicepreşedinte, Resurse Umane, Sony Europe

    "Ridderstråle şi Wilcox au scris o carte importantă despre leadership şi schimbare. Liderii creează schimbarea, managerii menţin un statu-quo. Liderii provoacă firma să se schimbe, înainte ca schimbarea să devină ultimul remediu pentru supravieţuirea ei. Cartea arată cum putem îndeplini aceste sarcini dificile. O reţetă vitală pentru toate companiile şi o lectură plăcută." Richard W. Beatty, profesor de Leadership al Resurselor Umane, Rutgers University

    "Autorii şi-au propus să scrie o carte în egală măsură antrenantă şi practică – şi au reuşit. Revitalizarea corporaţiei este scrisă într-un stil agreabil, accesibil şi, în acelaşi timp, convingător. Orice lider care doreşte să schimbe ceva în cadrul unei organizaţii ar trebui să citească această carte." Paddy Miller, profesor de Management al Personalului, University of Navarra

  • Cuvânt înainte de Stelian Ţurlea

    Introducere

    Mulţumiri

    PARTEA ÎNTÂI: DE CE – UN MOD REVITALIZANT DE A GÂNDI

    1. Dincolo de războiul talentului

    2. Să ne apropiem

    3. În căutarea surprizei

    4. Energia excelenţei

    5. Leadership revitalizant

    6. Doborâţi de management

    7. De la bal la spital

    8. Punctul de echilibru

    9. Decizia disociată

    10. Termocentrala oamenilor

    11. Construcţia campusului de competenţe

    12. Crearea clinicii de încredere

    13. Înfiinţarea catedralei curajului

    PARTEA A DOUA: CUM – REVITALIZAREA ACŢIUNII

    14. I-urile revitalizării

    15. Imaginea de ansamblu

    16. Elemente ale imaginii de ansamblu

    17. Implicarea

    18. Elemente ale implicării

    19. Implementarea

    20. Elemente ale implementării

    21. Noi, cei din linia întâi

    22. Cum să dezvoltăm lideri

  • JONAS RIDDERSTRÅLE are titlul de doctor în afaceri internaţionale. A fost profesor la Stockholm School of Economics, iar în prezent este profesor la Ashridge Business School în Marea Britanie. Studiile sale vizează noile modele organizaţionale şi stilurile de leadership în era informaţiei şi au fost prezentate în publicaţii academice de renume, precum Business Strategy Review, Organization Science şi CriticalEYE Magazine. A contribuit la bestsellerul The Financial Times Handbook of Management and Business: The Ultimate Resource şi face parte din colectivul de redacţie al The Capstone Business Encyclopaedia. Este colecţionar de artă şi are o galerie funky în Suedia.

    În ediţia din 2009 a clasamentului celor mai importanţi teoreticieni ai economiei, Thinkers50, Jonas Ridderstråle ocupă locul 23, alături de Kjell Nordström, împreună cu care a scris Funky Business, Karaoke Capitalism şi Funky Business Forever.

    MARK WILCOX a petrecut 25 de ani în lumea corporaţiilor înainte de a-şi crea propria firmă de consultanţă (RedThreadConsulting). La Sony Europe, a fost responsabil de programele de dezvoltare a talentului şi a deţinut funcţia de Director al Salariaţilor şi al Dezvoltării Organizaţiilor, coordonând 9 000 de angajaţi din 23 de ţări. Acum, printre clienţii săi se numără Sony, Armata Britanică şi lanţul hotelier Hilton. Este specializat în administrarea afacerilor, în psihologia muncii şi în psihologie.

  • Adaugă primul comentariu al acestui produs

  • Limbajul secret al leadershipului

    Limbajul secret al leadershipului

    Cum să îndemni la acţiune prin arta povestirii
    52,98 lei
    Pierderea virginităţii

    Pierderea virginităţii

    Autobiografia
    66,47 lei
    Simţul urgenţei

    Simţul urgenţei

    37,57 lei