Influență invizibilă

Forțele ascunse care modelează comportamentul
  • Editia I 2017 paperback
  • Traducator: Monica Lungu
  • 14,5 x 20,5 cm
  • 280 pagini
  • Pret: 49,00 lei
  • ISBN: 978-606-722-233-3
  • Disponibilitate: În stoc
49,00 lei
+ Adaugă la wishlist
  • În această carte fascinantă și inovatoare, autorul bestsellerului Contagios explorează aspectele subtile și ascunse – de la produsele pe care le cumpărăm, până la cariera pe care o alegem – care ne influențează comportamentul.


    Dacă sunteți ca restul oamenilor, aveți impresia că alegerile pe care le faceți și comportamentul pe care îl aveți sunt la libera voastră alegere. Purtați o anumită haină pentru că vă place cum arată pe voi. Alegeți o anumită carieră pentru că vi se pare interesantă. Este atât de evident că alegerile ne sunt influențate de preferințele personale, că nici nu are rost să mai discutăm despre asta, nu? Nimic mai greșit.

    Fără să ne dăm seama, oamenii din jurul nostru influențează foarte mult lucrurile pe care le facem. În acest caz, se nasc următoarele întrebări: când îi imităm pe alții și când evităm să facem ce fac ei? Când ne motivează colegii să muncim mai mult și când ne determină să renunțăm? Și ce influență au toate aceste lucruri asupra fericirii, sănătății și succesului atât acasă, cât și la serviciu?
    Fie că vreți să-i influențați pe alții, să luați decizii mai înțelepte sau să înțelegeți mai bine misterele comportamentului uman, această carte vă va arăta cum să faceți acest lucru. Niciodată nu veți mai privi cu aceiași ochi comportamentul propriu sau pe al celor din jur.

    Jonah Berger dă la o parte vălul de invizibilitate de pe puternicele surse de influență și rezolvă misterele fascinante ale comportamentului uman.

    Robert Cialdini, autorul cărții Influence

    Dacă vreți să aflați ce anume vă influențează cu adevărat comportamentul, citiți Influență invizibilă, o carte plină de cercetări amănunțite, povești memorabile și observații pătrunzătoare, care vă va deschide ochii.

    William Ury, autorul cărții Getting to Yes with Yourself

    Întocmai cum a făcut și cu Contagios, Jonah Berger ne conduce dincolo de aparențe, iar rezultatele sunt fascinante. Influență invizibilă este o carte care are capacitatea de a ne transforma felul în care ne vedem pe noi înșine și locul pe care îl avem în lume.

    Arianna Huffington, autoarea cărții Succesul redefinit

  • Jonah Berger este profesor de marketing la Colegiul Wharton al Universității din Pennsylvania. A publicat zeci de articole în reviste academice de top, iar tezele sale au fost citate în The New York Times, Science și Harvard Business Review. Lucrările sale de cercetare au fost prezentate pe larg în „Year in Ideas”, ediția specială anuală a The New York Times Magazine.

  • Adaugă primul comentariu al acestui produs