Traversarea abisului

  • Editia I 2009
  • Traducator: Lia Potec
  • 14.5 x 20.5 cm
  • 304 pagini
  • Pret: 47,20 lei
  • ISBN: 978-973-88750-5-0
  • Disponibilitate: Stoc epuizat
47,20 lei
+ Adaugă la wishlist
  • Traversarea abisului este cel mai bine vândut ghid ce oferă un plan nou de joc în marketingul industriilor high-tech. Traversarea abisului a devenit o carte sfântă cu privire la promovarea produselor de ultimă tehnologie pe pieţe din ce în ce mai mari.

    Această ediţie oferă noi perspective asupra marketingului tehnologiilor înalte, cu un accent special asupra internetului. Este o lectură obligatorie pentru oricine este interesat de cea mai palpitantă piaţă din lume.

    Pentru companiile cele mai ingenioase, această carte oferă o reţetă de succes, pentru celelalte constituie un manual de supravieţuire, iar pentru toată lumea este o lectură foarte interesantă.

    William Davidow, partener general, Mohr Davidow Ventures

    Înainte de a păşi pe terenul de joc al tehnologiilor înalte, puneţi mâna pe Traversarea Abisului – în această arenă cu ritm alert şi puternic disputată, această carte va înclina cu siguranţă balanţa şanselor de succes în favoarea voastră.

    William B. Lawson Sr., preşedinte şi director general, Lawson Software

    Traversarea Abisului nu mai este doar numele unei cărţi foarte bune - a devenit un proces foarte eficient de marketing. În capitalul de risc, gestiunea abisului este un instrument foarte larg utilizat în sălile de consiliu ale companiilor de tehnologie în dezvoltare.

    Joe Schoendorf, partener executiv, Accel Partners

    Traversarea abisului a contribuit la arta şi ştiinţa tehnologiilor înalte mai mult decât oricare altă carte din ultimii zece ani. Dacă nu reprezentaţi una dintre miile de afaceri sau universităţi care au încorporat perspectiva abisului în operaţiile lor, atunci ar trebui să fiţi preocupaţi de viitorul vostru.

    Tom Kendra, vice-preşedinte, Worldwide Data Management Sales, IBM Software Group.
  • Nota autorului

    Prefaţă la ediţia revizuită

    Cuvânt înainte

    Mulţumiri

    Partea I. Descoperirea abisului

    Introducere. Dacă Bill Gates poate fi miliardar

    1. Iluzii ale marketingului tehnologiilor înalte

    Ciclul de viaţă al adoptării tehnologiei

    Modelul marketingului tehnologiilor înalte

    Mărturii

    Iluzie şi deziluzie: fisuri în curba lui Gauss

    Prima fisură

    Cealaltă fisură

    Descoperind abisul

    Corpuri în abis

    O parabolă din lumea tehnologiei înalte

    2. Iluminismul în marketingul tehnologiilor înalte

    Principii primare

    Pieţele timpurii

    Inovatorii: entuziaştii tehnologiei

    Adoptatorii timpurii: vizionarii

    Dinamica pieţelor timpurii

    Pieţele principale

    Majoritatea timpurie: pragmaticii

    Majoritatea târzie: conservatorii

    Dinamica pieţelor principale

    Codaşii: scepticii

    Înapoi la abis

    Partea a II-a. Traversând abisul

    3. Analogia Ziua Z

    Pericolele abisului

    Croindu-vă drumul către piaţa principală

    Cum să aprinzi un foc

    Care-i treaba cu Microsoft?

    Dincolo de nişe

    Traversarea cu succes a abisului

    O aplicaţie pentru servicii clienţi traversează abisul — exemplul Clarify

    O aplicaţie pentru gestiunea documentelor traversează abisul — exemplul Documentum

    O platformă independentă traversează abisul — exemplul 3Com PalmPilot

    O platformă distribuită traversează abisul — exemplul SmartCards

    Aplicaţii versus platforme

    De la idee la implementare

    4. Ochiţi punctul de atac

    O decizie cu risc ridicat şi date limitate

    Intuiţia informată

    Caracterizarea clientului-ţintă. Folosirea scenariilor

    Cărţi electronice: un exemplu ilustrativ

    Scenariu-mostră

    Procesarea scenariului: lista de factori de control ai strategiei de dezvoltare a pieţei

    Angajarea faţă de punctul de atac

    şi da, mărimea contează

    Recapitulare: procesul de selecţie a pieţei-ţintă

    5. Adunaţi forţa de invazie

    Conceptul de produs total

    Produsul total şi ciclul de viaţă al adoptării tehnologiei

    Planificarea produsului total

    Cartea electronică, revăzută

    Câteva exemple din lumea reală

    Aplicaţiile de software şi client–server pentru afaceri ale celor de la Lawson

    Savi şi piaţa urmăririi în timp real a inventarului

    Parteneri şi aliaţi

    Recapitulare: sfaturi cu privire la managementul produsului total

    6. Definiţi bătălia

    Crearea concurenţei

    Compasul poziţionării concurenţiale

    Crearea competiţiei: exemplul Silicon Graphics ..208

    Un al doilea exemplu: Quicken

    Crearea concurenţei: unele oportunităţi curente ..213

    Reconfigurarea canalului de distribuţie a asigurărilor: exemplul Channelpoint

    Comunicarea în scopul păstrării clienţilor — exemplul Diffusion

    Site-uri internet pentru microsegmente: exemplul VerticalNet

    În încheiere

    Poziţionarea

    Procesul de poziţionare

    Afirmaţia: trecerea testului liftului

    Schimbătoarea obligaţie de a demonstra

    Lansări de produse totale

    Recapitulare: lista de verificare a poziţionării concurenţiale

    7. Lansaţi invazia

    Structura distribuţiei tehnologiilor înalte

    Vânzările directe

    Vânzări cu amănuntul

    Ţara RVA-urilor sau ţara nimănui?

    Adaptări şi alternative

    Integratorii de sisteme

    Super-RVA-uri

    POE

    Parteneriate în scop de vânzare

    Vânzarea cu amănuntul cu „orientare externă“ (outbound retail)

    Internetul

    Deci care este alegerea corectă?

    Preţ orientat către distribuţie

    Preţ orientat către client

    Preţ orientat către furnizor

    Preţ orientat către distribuţie

    Recapitulare: Lansarea invaziei

    Concluzie. Trecând dincolo de abis

    Decizii financiare: ruperea crosei de hochei

    Rolul comunităţii de finanţare a întreprinderilor de risc

    Rolul comunităţii managerilor capitalului de risc

    Decizii organizaţionale: de la pionieri la colonişti

    Două noi fişe de post

    Managerul produsului total

    Descurcându-se cu compensaţiile

    Recompensarea echipei de dezvoltare

    Decizii de cercetare şi dezvoltare: de la produse la produse totale

    O disciplină în formare

    Lăsând în urmă această carte

  • Geofrey A. Moore este director partener al TGC Advisors din San Mateo, California, şi partener investitor la Mohr Davidow Ventures din Menlo Park, California. Este autorul bestsellerurilor „Inside the Tornado”, „The Gorilla Game” şi „Living on the Fault Line”.

    Consultant de business recunoscut, Geoffrey A. Moore îşi împarte timpul între consultanţă pe probleme de strategie şi provocări transformaţionale pentru directori executivi şi dezvoltarea modelelor mentale pentru expertiza practică.

    Printre clienţii săi se numară Cisco Systems, Oracle, Microsoft, Agilent Technologies, Symbol Technologies, Hewlett-Packard, BEA, Lawson Software şi Synopsis.

    Aflaţi aici mai multe despre Geoffrey A. Moore.

  • - 09.09.2011  
    slab
    Gasec aceasta carte ca fiind una slaba, cu subiecte depasite si exemple vechi ce nu mai au relevanta in actualul context economic, dar mai ales tehnologic.