Traversarea abisului

  • Titlul original: Crossing the Chasm
  • Ediția I 2009
  • Traducător: Lia Potec
  • Dimensiuni: 14.5 x 20.5 cm
  • 304 pagini
  • ISBN: 978-973-88750-5-0

Disponibilitate: Stoc epuizat

Descriere

Detalii

Traversarea abisului este cel mai bine vândut ghid ce oferă un plan nou de joc în marketingul industriilor high-tech. Traversarea abisului a devenit o carte sfântă cu privire la promovarea produselor de ultimă tehnologie pe pieţe din ce în ce mai mari.

Această ediţie oferă noi perspective asupra marketingului tehnologiilor înalte, cu un accent special asupra internetului. Este o lectură obligatorie pentru oricine este interesat de cea mai palpitantă piaţă din lume.

Pentru companiile cele mai ingenioase, această carte oferă o reţetă de succes, pentru celelalte constituie un manual de supravieţuire, iar pentru toată lumea este o lectură foarte interesantă.

William Davidow, partener general, Mohr Davidow Ventures

Înainte de a păşi pe terenul de joc al tehnologiilor înalte, puneţi mâna pe Traversarea Abisului – în această arenă cu ritm alert şi puternic disputată, această carte va înclina cu siguranţă balanţa şanselor de succes în favoarea voastră.

William B. Lawson Sr., preşedinte şi director general, Lawson Software

Traversarea Abisului nu mai este doar numele unei cărţi foarte bune - a devenit un proces foarte eficient de marketing. În capitalul de risc, gestiunea abisului este un instrument foarte larg utilizat în sălile de consiliu ale companiilor de tehnologie în dezvoltare.

Joe Schoendorf, partener executiv, Accel Partners

Traversarea abisului a contribuit la arta şi ştiinţa tehnologiilor înalte mai mult decât oricare altă carte din ultimii zece ani. Dacă nu reprezentaţi una dintre miile de afaceri sau universităţi care au încorporat perspectiva abisului în operaţiile lor, atunci ar trebui să fiţi preocupaţi de viitorul vostru.

Tom Kendra, vice-preşedinte, Worldwide Data Management Sales, IBM Software Group.
Despre Autor

Geofrey A. Moore este director partener al TGC Advisors din San Mateo, California, şi partener investitor la Mohr Davidow Ventures din Menlo Park, California. Este autorul bestsellerurilor „Inside the Tornado”, „The Gorilla Game” şi „Living on the Fault Line”.

Consultant de business recunoscut, Geoffrey A. Moore îşi împarte timpul între consultanţă pe probleme de strategie şi provocări transformaţionale pentru directori executivi şi dezvoltarea modelelor mentale pentru expertiza practică.

Printre clienţii săi se numară Cisco Systems, Oracle, Microsoft, Agilent Technologies, Symbol Technologies, Hewlett-Packard, BEA, Lawson Software şi Synopsis.

Aflaţi aici mai multe despre Geoffrey A. Moore.

Opinia cititorilor
slab - (09.09.2011)
Gasec aceasta carte ca fiind una slaba, cu subiecte depasite si exemple vechi ce nu mai au relevanta in actualul context economic, dar mai ales tehnologic.
Cuprins

Nota autorului

Prefaţă la ediţia revizuită

Cuvânt înainte

Mulţumiri

Partea I. Descoperirea abisului

Introducere. Dacă Bill Gates poate fi miliardar

1. Iluzii ale marketingului tehnologiilor înalte

Ciclul de viaţă al adoptării tehnologiei

Modelul marketingului tehnologiilor înalte

Mărturii

Iluzie şi deziluzie: fisuri în curba lui Gauss

Prima fisură

Cealaltă fisură

Descoperind abisul

Corpuri în abis

O parabolă din lumea tehnologiei înalte

2. Iluminismul în marketingul tehnologiilor înalte

Principii primare

Pieţele timpurii

Inovatorii: entuziaştii tehnologiei

Adoptatorii timpurii: vizionarii

Dinamica pieţelor timpurii

Pieţele principale

Majoritatea timpurie: pragmaticii

Majoritatea târzie: conservatorii

Dinamica pieţelor principale

Codaşii: scepticii

Înapoi la abis

Partea a II-a. Traversând abisul

3. Analogia Ziua Z

Pericolele abisului

Croindu-vă drumul către piaţa principală

Cum să aprinzi un foc

Care-i treaba cu Microsoft?

Dincolo de nişe

Traversarea cu succes a abisului

O aplicaţie pentru servicii clienţi traversează abisul — exemplul Clarify

O aplicaţie pentru gestiunea documentelor traversează abisul — exemplul Documentum

O platformă independentă traversează abisul — exemplul 3Com PalmPilot

O platformă distribuită traversează abisul — exemplul SmartCards

Aplicaţii versus platforme

De la idee la implementare

4. Ochiţi punctul de atac

O decizie cu risc ridicat şi date limitate

Intuiţia informată

Caracterizarea clientului-ţintă. Folosirea scenariilor

Cărţi electronice: un exemplu ilustrativ

Scenariu-mostră

Procesarea scenariului: lista de factori de control ai strategiei de dezvoltare a pieţei

Angajarea faţă de punctul de atac

şi da, mărimea contează

Recapitulare: procesul de selecţie a pieţei-ţintă

5. Adunaţi forţa de invazie

Conceptul de produs total

Produsul total şi ciclul de viaţă al adoptării tehnologiei

Planificarea produsului total

Cartea electronică, revăzută

Câteva exemple din lumea reală

Aplicaţiile de software şi client–server pentru afaceri ale celor de la Lawson

Savi şi piaţa urmăririi în timp real a inventarului

Parteneri şi aliaţi

Recapitulare: sfaturi cu privire la managementul produsului total

6. Definiţi bătălia

Crearea concurenţei

Compasul poziţionării concurenţiale

Crearea competiţiei: exemplul Silicon Graphics ..208

Un al doilea exemplu: Quicken

Crearea concurenţei: unele oportunităţi curente ..213

Reconfigurarea canalului de distribuţie a asigurărilor: exemplul Channelpoint

Comunicarea în scopul păstrării clienţilor — exemplul Diffusion

Site-uri internet pentru microsegmente: exemplul VerticalNet

În încheiere

Poziţionarea

Procesul de poziţionare

Afirmaţia: trecerea testului liftului

Schimbătoarea obligaţie de a demonstra

Lansări de produse totale

Recapitulare: lista de verificare a poziţionării concurenţiale

7. Lansaţi invazia

Structura distribuţiei tehnologiilor înalte

Vânzările directe

Vânzări cu amănuntul

Ţara RVA-urilor sau ţara nimănui?

Adaptări şi alternative

Integratorii de sisteme

Super-RVA-uri

POE

Parteneriate în scop de vânzare

Vânzarea cu amănuntul cu „orientare externă“ (outbound retail)

Internetul

Deci care este alegerea corectă?

Preţ orientat către distribuţie

Preţ orientat către client

Preţ orientat către furnizor

Preţ orientat către distribuţie

Recapitulare: Lansarea invaziei

Concluzie. Trecând dincolo de abis

Decizii financiare: ruperea crosei de hochei

Rolul comunităţii de finanţare a întreprinderilor de risc

Rolul comunităţii managerilor capitalului de risc

Decizii organizaţionale: de la pionieri la colonişti

Două noi fişe de post

Managerul produsului total

Descurcându-se cu compensaţiile

Recompensarea echipei de dezvoltare

Decizii de cercetare şi dezvoltare: de la produse la produse totale

O disciplină în formare

Lăsând în urmă această carte