Dă lovitura!

De ce ACUM e momentul să faci bani din pasiunea ta
  • Editia I 2012
  • Traducator: Cosmin Nare
  • 14,5 x 20,5 cm
  • 152 pagini
  • Pret: 37,57 lei
  • ISBN: 978-606-8360-09-6
  • Disponibilitate: Stoc epuizat
37,57 lei
+ Adaugă la wishlist
  • Dă lovitura! face parte din Co-Lecția de Antreprenoriat, un proiect al editurii Publica, susținut de UniCredit Țiriac Bank.

    „Cât de mult vrei să reușești? Te mistuie această dorință? Nu dormi nopțile, ți se-nvârte capul de idei și vise? Ai face orice pentru șansa de a trăi exclusiv după propriile reguli? Dacă-i așa, ai noroc. Ai noroc, pentru că trăiești într-o epocă a oportunităților fără precedent pentru cei cu suficient nerv, răbdare și vise mărețe. Îți spun eu, cel care nu am avut altceva la dispoziție în afară de cele înșirate mai sus.

    Poate că ai cumpărat cartea aceasta pentru a descoperi secretul succesului meu. Ei bine, secretul meu este că trăiesc după trei reguli foarte simple:

    • Iubește-ți familia.
    • Muncește pe brânci.
    • Trăiește-ți pasiunea. ''

    Gary Vaynerchuk

    „Oricine dorește o super-realizare profesională trebuie, cu orice preț, să învețe tehnicile lui Gary Vee. El e omul care a rescris regulile de business și a construit o afacere de 60 de milioane de dolari aproape din nimic.” Tim Ferriss, autor The 4-Hour Workweek

    „Gary Vaynerchuk este unul dintre antreprenorii care au descoperit și folosit rolul pasiunii în afaceri. Ca întotdeauna, acest personaj inspiră și amuză. Ești dator față de tine însuți cu lectura acestei cărți!” Tony Hsieh, autor Cum să livrezi fericire (Publica, 2011)

    „Gary a fost primul care mi-a atras atenția asupra importanței brandului personal ― asta cu multe luni înainte de a se vorbi despre o astfel de chestiune, așa e el, cu doi pași înaintea tuturor.” Kevin Rose, fondator Digg.com

  • Gary Vaynerchuk este un antreprenor în serie și cel care a revoluționat percepția mediului de afaceri asupra interacțiunii cu comunitățile online.

    Gary și-a făcut debutul în afaceri preluând un mic magazin de vinuri care aparținea tatălui său, reușind în mai puțin de zece ani să crească cifra de afaceri de la 3 milioane de dolari pe an la 45 de milioane.

    În anul 2006 a lansat Wine Library TV, site care l-a consacrat ca unul dintre cele mai puternice branduri personale din online.

    Askmen.com l-a inclus pe Gary în Top 49 al celor mai influenți oameni pe anul 2009, iar BusinessWeek în Top 20 al celor care constituie un exemplu pentru orice antreprenor.

  • Adaugă primul comentariu al acestui produs